معرفی 10 کیف پول نرم افزاری محبوب ارز دیجیتال

معرفی 10 کیف پول نرم افزاری محبوب ارز دیجیتال:
1) Trust wallet

کیف پول نرم‌افزاری تراست ولت یکی از بهترین نرم‌افزارهای موبایلی کیف پول ارز دیجیتال است که با تمرکز بر سادگی و سهولت استفاده، به شما این امکان را می‌دهد تا با ایمنی بالا و خیال راحت، ارزهای دیجیتال مختلف را مدیریت، ذخیره و مبادله‌کنید.این برنامه با ارائه یک کلید دسترسی امن و کنترل کامل بر روی کلیدهای خصوصی، دارایی‌های شما را در برابر دسترسی‌های غیرمجاز محافظت می‌کند. کیف پول Trust wallet را می‌توان بر روی تلفن‌های همراه با سیستم‌عامل‌های iOS و Android نصب و استفاده کرد.

2) Atomic wallet

کیف پول اتمیک (Atomic Wallet) یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال است. این کیف پول برای بهره‌گیری از قابلیت «Atomic Swaps»  و تبدیل شدن به بخشی از یک اکوسیستم ارز دیجیتال ساخته شه است. این نرم‌افزار با بلاک چینِ کوین‌هایی که ذخیره می‌کنید در ارتباط است.

اتمیک ترکیبی از کارایی و سادگی است. به گونه‌ای طراحی شده است که هر کاربری با هر سطحی از آشنایی با دنیای ارزهای دیجیتال بتواند از آن استفاده کند. با این حال طیف وسیعی از ویژگی‌های کاربردی در دسترس کاربران این کیف پول قرار گرفته است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به امکان اضافه کردن تمام توکن‌های ERC-20  اتریوم به کیف پول توسط کاربر، و همچنین امکان مبادله همتا به همتا در کیف پول با استفاده از یک دفتر ثبت اطلاعات توزیع شده اشاره کرد.

3) Exodus wallet

اکسودوس یک کیف پول چندارزی و کاربرپسند است که تقریباً برای تمام پلتفرم‌های اصلی از جمله اندروید، iOS، ویندوز، مک و لینوکس ارائه شده است. امکان اتصال این کیف پول با کیف پول‌ سخت‌افزاری ترزور (Trezor) هم وجود دارد.

اکسودوس دارایی‌های کاربران (کلیدهای خصوصی) را روی خودِ دستگاه ذخیره می‌کند و کاربران به دارایی‌های خود دسترسی و کنترل کامل دارند.

مهم‌ترین ویژگی اکسودوس، رابط کاربری جذاب و کاربرپسند بودن آن است. با توجه به تمرکز بسیار زیاد سازندگان این کیف پول بر زیبایی ظاهری و رابط کاربری آن، برای کاربران جدید و حتی کاربران قدیمی‌تر که به دنبال پیچیده‌تر کردن موضوع نیستند، یکی از بهترین انتخاب‌هاست.

4) coinomi wallet

کوینومی – Coinomi یک کیف پول اندروید و iOS موبایل و ویندوز دسکتاپ با قابلیت ذخیره بیش از 500 ارز دیجیتال است.

کیف پول ارز دیجیتال کوینومی – Coinomi بیشتر روی حفظ حریم خصوصی کاربر تمرکز دارد و علی رخم برخی مشکلات جزئی که در سال 2019 داشت، همچنان یکی از امن ترین ولت های موجود در بازار است. این کیف پول ارز دیجیتال علاوه بر اینکه نصب و راه اندازه ساده‌ای دارد، به شما اجازه می‌دهد که پس از خرید ارز دیجیتال، رمز ارزهایتان را در درون خود کیف پول اکسچنج و به یکدیگر تبدیل کنید.

5)  My ether wallet

مای اتر ولت نرم افزاری است که به شما اجازه ساخت کیف پول اتریوم و انجام تراکنش‌های اتریوم و توکن‌های مربوط به آن را می‌دهد. به عبارت دیگر MyEtherWallet، یک کیف پول تحت وب نیست و هیچ گاه کلید خصوصی شما را روی سرورهای خود ذخیره نمی‌کند. این سایت در واقع به شما این امکان را می‌دهد که کیف پول خود را ایجاد کرده و هرجایی که تمایل دارید آن را ذخیره و از آن استفاده نمایید و در مواقع نیز با استفاده از بلاک چین تراکنش‌های خود را کامل کنید.

کیف پول ارز دیجیتال مای اتر – MyEtherWallet مخصوص مدیریت، خرید و فروش اتریوم – ETH و توکن های اتریوم ERC-20 به دو صورت اینترنتی و آفلاین است.

معرفی 10 کیف پول نرم افزاری محبوب ارز دیجیتال

6) MetaMask wallet

متاماسک – Metamask یک کیف پول ارز دیجیتال برای اندروید ، iOS و کروم است.

متامسک یک کیف پول نرم‌افزاری مبتنی بر ارز رمزنگاری شده است که به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا با اکوسیستم بلاکچین اتریوم تعامل کنند. در ابتدا نسخه دسکتاپ کیف پول متامسک تنها از طریق مرورگر گوگل کروم و فایرفاکس در دسترس کاربران بود، اما از سال ۲۰۱۹ نسخه موبایلی این کیف پول نیز معرفی شد. کیف پول متامسک به کاربران این امکان را می‌دهد تا از طریق مرورگر یا اپلیکیشن موبایلی به کیف پول اتریوم خود دسترسی پیدا کرده و سپس از آن برای تعامل با برنامه‌های غیر متمرکز استفاد کنند.

7) My celium wallet

مای‌سلیوم یک کیف پول بیت کوین است که برای گوشی‌های هوشمند طراحی شده و روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS نصب می‌شود.

این کیف پول کلید خصوصی بیت کوین را فقط در گوشی تلفن همراه شما ذخیره می‌کند و برای تامین امنیت از هیچ واسطه‌ای بهره نمی‌برد. در مای‌سلیوم کاربران به طور کامل مالک بیت کوین‌های خود هستند. همچنین مای‌سلیوم یک کیف پول متن‌باز (OpenSource) است و این یعنی کاربران می‌توانند کدهای آن را مشاهده کنند و از سالم بودن آن‌ها اطمینان حاصل فرمایند.

8) Blockchain wallet

توسعه‌دهنده کیف پول بلاک چین آن را محبوب‌ترین والت مخصوص ارزهای دیجیتال به منظور ذخیره‌سازی بیت کوین و اتریوم خطاب می‌کند. داشتن رابط کاربری ساده و قابل فهم (یوزر-فرندلی)، امنیت بالا و انعطاف‌پذیری مناسب سبب شده میلیون‌ها کاربران آن را برای خرید بیت کوین یا اتریوم به همراه چند ارز دیجیتال دیگر و سپس ذخیره‌سازی آن‌ها انتخاب کنند؛ BlockChain Wallet توانسته یک سری اقدامات پیشرفته امنیتی را در قالب یک والت الکترونیکی دارای رابط کاربری ساده پیاده کند، به همین دلیل طرفداران زیادی دارد.

9) Electrum wallet

کیف پول الکتروم (Electrum) یکی از قدیمی‌ترین و قابل اعتمادترین کیف پول‌ها برای بیت کوین است. این کیف پول ابتدا برای پلتفرم ویندوز عرضه شد ولی رفته‌رفته در سایر پلتفرم‌های دسکتاپی مانند لینوکس و مک نیز ارائه شد. با توجه به انتقادات فراوان و درخواست‌های جامعه بیت کوین، بالاخره نسخه اندرویدی این کیف پول نیز در سال ۲۰۱۶ ارائه شد. اما کاربران iOS هنوز نمی‌توانند از این کیف پول استفاده کنند.

این کیف پول نرم افزاری در سال 2011 منتشر شد و به همین دلیل به یکی از قدیمی ترین کیف پول های بیت کوین معروف می باشد. همچنین یکی از مورد اعتمادترین کیف پول های بیت کوین برای افراد است. الکتروم ولت فقط بیت کوین را ذخیره می کند و از هیچ ارز دیجیتال دیگری پشتیبانی نمی کند. البته علاوه بر بیت کوین از برخی فورک های بیت کوین نیز پشتیبانی می کند.

10) Blue wallet

بلو والت یک نرم ‌افزار موبایلی برای دو سیستم ‌عامل اندروید و iOS است که فقط از بیت کوین پشتیبانی می ‌کند. اگرچه پشتیبانی از یک ارز ممکن است یک نقطه ضعف تلقی شود، اما این نرم افزار امکاناتی برای مدیریت بیت کوین دارد که در کیف پول‌ های چندارزی شاهد آن نیستیم! از مهم ‌ترین ویژگی این کیف پول می ‌توان به پشتیبانی از شبکه لایتنینگ (Lightening Network) اشاره کرد.

 

 

مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید.

 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست