کیف پول Coinomi

کیف پول Coinomi

کیف پول Coinomi: کیف پول کوینومی (Coinomi) یکی از کیف پول‌های نرم‌افزاری چند ارزی (Multi Coin) محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است. این کیف پول در سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه شد. در ابتدا تنها نسخه iOS آن در بازار موجود بود که خیلی مورد استقبال قرار نگرفت. اما کمی بعد و با انتشار نسخه اندروید و در نهایت نسخه ویندوز، به مرور طرفداران زیادی پیدا کرد.

کوینومی، کیف پولی برای ارزهای دیجیتال بوده که در ابتدا برای تلفن‌های همراه هوشمند طراحی شده است اما نسخه دسکتاپ هم دارد. کوینومی ویژگی‌های رایج و معمول در هر کیف پولی را به کاربران خود ارائه می‌دهد و در عین حال امکان دسترسی سریع به دارایی دیجیتال را نیز به همراه دارد.

در مورد رابط کاربری آن می‌توان گفت که کاربران مبتدی و افرادی که با ارزهای دیجیتال آشنایی زیادی ندارند نیز بدون هیچ نگرانی می‌توانند با این برنامه به مبادله بپردازند.

این کیف پول کاملاً رایگان است و در نتیجه، کاربران بدون نگرانی از ذخیره‌ی امن ارزهای دیجیتال خود، می‌توانند از خدمات این کیف پول استفاده کنند. کوینومی، علاوه بر آن که یک کیف پول همه کاره است، به کاربران این اجازه را می‌دهد تا بدون نیاز به ارسال پی در پی ارز دیجیتال به صرافی‌ها برای انجام معامله، به طور مستقیم از طریق رابط کاربری، این کار را انجام بدهند.

تاریخچه‌ی کیف پول کوینومی

فعالیت کوینومی از ماه ژوئن 2014 توسط کیمیونیس، سرباز نیروهای ویژه و فارغ‌ التحصیل لیسانس علوم و تکنولوژی از دانشگاه منچستر آغاز شد. او همچنین، پلتفرم سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال کریپتین (Cryptean) را بوجود آورد که فعالیت آن از کوینومی کاملا مجزا می‌باشد. کوینومی که پس از گذشت مدتی به‌وسیله‌‌ی فرد دیگری مجددا احیا شد، موفق شد به تدریج نظر جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب نماید.

دلیل شهرت و معروفیت این پلتفرم به دلیل بالا بودن سطح امنیتی است که برای کاربران خود ایجاد کرده است. قبل از رشد ناگهانی صنعت ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۱۷ کیف پول کوینومی برای کاربرانش ذخیره‌ی امن دارایی‌های دیجیتال را مهیا کرده بود.

کیف پول Coinomi

برخی از ویژگی‌های مهم این کیف پول عبارت‌اند از:
  • از صدها ارز دیجیتال و توکن مختلف، از معروف‌ترین آن‌ها تا سایر آلت کوین‌ها، پشتیبانی می‌کند.
  • نصب آن آسان بوده و تنها با چند کلیک، می‌توان یک کیف پول ایجاد کرد.
  • انجام معاملات با آن آسان است زیرا می‌توان از سرویس‌های تعبیه‌شده در آن استفاده کرد.
  • از زبان‌های زیادی از جمله انگلیسی، روسی و چینی پشتیبانی می‌کند.
  • زمان همگام‌سازی و بروزرسانی موجودی گاهی اوقات در برخی بلاک چین‌ها مانند اتریوم تا چندین ساعت طول می‌کشد.
  • امنیت کوینومی با گزارش‌ جنجالی سال گذشته از سوی یکی از کاربرانش که ۶۰ هزار دلار از دارایی‌های دیجیتالش را در این کیف پول از دست داد تا حدودی زیر سوال رفت.
  • استفاده از نسخه ۲۴ کلمه‌ای نمونیک در حالی که بیشتر کیف پول‌ها تنها نسخه ۱۲ کلمه‌ای را پشتیبانی می‌کنند.
کارمزد تائید تراکنش

خود کیف پول کوینومی برای انجام تراکنش‌ها هزینه‌ای دریافت نمی‌کند. با این حال، هنگامی که تراکنش را ارسال می‌کنید، کارمزد کمی را باید بپردازید. به گفته‌ی تیم توسعه‌دهنده‌ی این کیف پول، این هزینه‌ی پرداختی به حساب شرکت نمی‌رود بلکه به شبکه‌ی آن ارز پرداخت می‌شود.

همچنین امکان انتخاب دستی کارمزد برای ارزهای دیجیتال مختلف از جمله ویژگی‌های مثبت این کیف پول به حساب می‌آید.

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست