کیف پول MyEtherWallet

کیف پول ارز دیجیتال مای اتر (MEW) چیست؟

کیف پول MyEtherWallet : مای اتر یک کیف پول ارز دیجیتال داغ رایگان، منبع باز و سمت کلاینت است که به شما اجازه‌ی استفاده از بلاک چین اتریوم را می‌دهد. در همین حین، شما می‌توانید کنترل کاملی را روی کلیدهای خصوصی خود و البته دارایی‌هایتان داشته باشید. بنابراین اگر قصد مدیریت، فروش یا خرید بیت کوین را دارید باید از دیگر کیف پول‌های موجود در بازار استفاده کنید.

کیف پول MyEtherWallet یک کیف پول تحت وب است، یعنی شما می توانید آن را روی مرورگر سیستم خود استفاده نمایید. این نوع کیف پول برعکس خیلی از کیف پول های آنلاین تحت وب امکان ذخیره کردن کلید خصوصی شما را ندارد و این مسئله امنیت آن را بالاتر می برد. شما می توانید کیف پول MyEtherWallet را هر جایی ذخیره و سپس مورد استفاده قرار دهید و هر زمان که نیاز داشتید از بلاک چین تراکنش های خود رصد کنید.

عدم پشتیبانی MyEtherWallet از سایر بلاکچین ها

در حالت کلی، به تمام ارزهای دیجیتال به غیر از بیت کوین، آلت کوین گفته می‌شود. کیف پول مای اتر والت، از بیت کوین و هیچ آلت کوین دیگری به جز کوین‌هایی که بر بستر بلاکچین اتریوم فعال هستند، پشتیبانی نمی‌کند و در واقع، یک کیف پول اختصاصی بلاکچین اتریوم است.

کارمزد

از آنجا که این کیف پول فقط برای دسترسی به بلاک چین اتریوم طراحی شده و از دیگر ارزهای دیجیتال پشتیبانی نمی‌کند، هیچ کارمزدی را از کاربران دریافت نمی‌کند. آن همچنین منبع باز بوده و استفاده از آن رایگان است. کارمزدی که از شما دریافت می‌شود، مختص ماینرهای اتریوم خواهد بود.

مزایا
  • رایگان بودن کیف پول
  • ساده بودن استفاده از آن و ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی که به سختی در سایر کیف پول‌ها یافت می‌شود.
  • پشتیبانی از توکن‌های ERC20
  • دارای اپلیکیشن اندروید و آی یو اس
معایب
  • در مقایسه با کیف پول‌های سخت افزاری از امنیت پایین تری برخوردار است.
  • پشتیبانی نکردن از دیگر ارزهای مانند بیت کوین و لایت کوین و…

 کیف پول MyEtherWallet

آیا مای اتر والت امن است؟

همانطور که گفته شد برخلاف دیگر اپلیکیشن‌های استاندارد کیف پول موجود در بازار، MyEtherWallet  فقط مختص استفاده از شبکه بلاک چین اتریوم است. از نظر امنیتی MEW را می‌توانیم در کنار کیف پول‌هایی مانند ترزور ، لجر یا کیف پول رسمی اتر قرار دهیم که همگی در ایمنی مشهور هستند. در واقع سطح امنیتی خود این پلتفرم بالاست و همه چیز به عملکرد خود کاربران مدیریت استفاده از ابزار آن بستگی دارد.

ویژگی های این کیف پول:
  • دسترسی آسان به کلید خصوصی تان
  • توسعه دائمی آن در طول زمان توسط تیم اصلی
  • سازگاری آن (امکان نصب آن روی سیستم عامل های مختلف)
  • امکان پشتیبان گیری برای آن فراهم باشد تا در صورت از دست رفتن اطلاعات، بتوان از نسخه پشتیبان آن استفاده کرد.
  • استفاده کاربر پسند و آسان که هر کاربر از مبتدی تا پیشرفته بتواند با آن کار کند.
مقایسه این کیف پول با بقیه رقبا

این کیف پول برخلاف سایر اپلیکیشن‌های استاندارد موجود در بازار، به صورت اختصاصی برای استفاده از شبکه بلاکچین اتریوم ساخته شده است. همچنین از نظر میزان امنیت هم تراز کیف پول‌‌های رسمی و مشهور مانند ترزور، لجر و کیف پول رسمی اتر است. امکان ایجاد کیف پول و انجام معاملات به صورت آفلاین، از دیگر مزیت‌های کیف پول مای اتر ولت است که به مراتب آن را امن تر از سایر رقبایی که تحت وب هستند، می‌کند.

 

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست