برگر سواپ

  برگر سواپ

  برگر سواپ «اولین صرافی غیرمتمرکز مردم‌سالار» در زنجیره هوشمند بایننس است. این دکس که با هدف بهبود مشکلات یونی سواپ و سوشی سواپ، خصوصا در زمینه مشارکت کاربران در اداره پلتفرم ایجاد شده است. Burger Swap تحت تاثیر پروپوزال EIP-2197 اتریوم، که هنوز در مرحله پیش‌نویس قرار دارد و توسط شبکه اتریوم اتخاد نشده، طراحی شده است. بنابر اعلام بلاگ رسمی این صرافی، این پروژه از فورک کدهای هیچ پروژه‌ای ایجاد نشده. و از صفر نوشته شده است.

  با توجه به غیرمتمرکز بودن برگر سواپ، محدودیتی در استفاده از این پلتفرم وجود ندارد و برای استفاده از آن تنها به کیف پول‌هایی مانند متامسک (Metamask) یا دیگر ولت‌های دیفای، که از شبکه بایننس اسمارت چین پشتیبانی کند، احتیاج دارید.

توکن BURGER چیست؟

  توکن کاربردی BURGER‌ قلب تپنده سرویس BurgerSwap است. تمامی مشوق‌های مالی این پلتفرم با این توکن پرداخت می‌شوند. و کاربران با استفاده از این توکن می‌توانند در تصمیم‌های حاکمیتی مشارکت کنند. این توکن که با استاندارد BEP-20 ایجاد شده است.

برگر سواپ

صرافی برگر سواپ BurgerSwap

برگر سواپ BurgerSwap به عنوان اولین AMM غیرمتمرکزدر زنجیره هوشمند اسمارت چین بایننس ساخته شده است. که بدون کنترل هیچ نهادی متمرکز از طریق قراردادهای هوشمند ساخته شده است.

برگر سواپ یک پروتکل به صورت دیفای است که بر روی بستر اسمارت چین بایننس اجرا می شود. به شما امکان می دهد بین توکن های صادر شده در شبکه بایننس مبادله کنید و برای تأمین نقدینگی به این بازارهای غیرمتمرکز پاداش کسب کنید.

برخلاف سایر پروژه های مشابه دیفای مانند یونی سواپ و سوشی سواپ ، نشانه های معمول تأمین کننده نقدینگی (LP) را در برگر سواپ نخواهید یافت. در عوض ، هرکسی که نقدینگی جفتهای واجد شرایط را تأمین می کند. ارز BURGER دریافت می کند که نشان دهنده سهم آنها از مجموعه است.

با استفاده از BurgerSwap ، امکان ایجاد پیشنهادهایی برای هر کاربر برای تنظیم هزینه های معامله ، پاداش بلوک و سایر پارامترهای سیستم مبادله وجود دارد.  و هر کاربری که علائم BURGER را در اختیار داشته باشد می تواند به تصویب یا رد پیشنهاد رأی دهد.

سیستم صرافی غیرمتمرکز BurgerSwap توسط هیچ نهاد و یا سازمان متمرکز قابل مدیریت و کنترل نیست.

کارمزد ها در صرافی بیکری سواپ

صرافی برگر سواپ برای کلیه معاملات 0.30٪ کارمزد اعمال می کند که 0.25٪ آن به تأمین کنندگان نقدینگی (LPs) تعلق می گیرد و 0.05٪ به توکن های برگر تبدیل می شود و به عنوان پاداش اضافی به دارندگان برگر سواپ تعلق می گیرد.

به ارائه دهندگان نقدینگی ، توکن های نقدینگی (BURGER) تعلق می گیرد که سهم آنها از هر استخر را نشان می دهد و می توانند هنگام حذف نقدینگی ، بخشی از هزینه های جمع شده در این استخرها را کسب کنند.

سپس دارندگان توکن هایLP می توانند با استفاده از توکن های BURGER LP خود ، توکن های برگر سواپ بیشتری را بدست آورند.

استیک کردن در برگر سواپ

صرافی برگر سواپ جوایز ، ارزبرگر، تتر و بایننس را ارائه می دهد. کاربران می توانند دارایی خود  را به دو روش مختلف تهیه کنند: تأمین نقدینگی و مشارکت در حاکمیت.

هرکسی که هزینه نقدینگی BurgerSwap را تهیه کند ، متناسب با سهم خود(مقدار ارز سرمایه گزاری) از بخش استیک صرافی برگر سواپ ارز  BURGER دریافت می کند. تا زمانی که آنها نقدینگی خود را ادامه دهند ، واجد شرایط دریافت پاداش هستند.

از نوامبر 2020 ، BurgerSwap 0.3٪ هزینه تجارت را برای همه جفت ها دریافت می کند و بخشی از آن به ارائه دهندگان نقدینگی اختصاص می یابد. آنها همچنین سهمی از BURGER تولید شده در هر بلوک جدید را دریافت می کنند.

کاربران می توانند با شرکت در حاکمیت پروژه از طریق سیستم رأی دادن ، پاداش دریافت کنند.

علاوه بر این ، BurgerSwap مکانیسم سوزاندن دارد که درصدی از BURGER حاصل از هزینه های تجاری را از بین می برد.

 نرخ تخصیص پاداش عبارتند از:

40٪ جوایز به تأمین کنندگان نقدینگی در سیستم عامل اختصاص یافته است.
30٪ جوایز به شرکت کنندگان در حاکمیت / رأی دادن اختصاص می یابد.
30٪ جوایز برای همیشه سوزانده می شوند.
با استفاده از کاربران جدید و رأی دادن به پیشنهادهای جدید ، نرخ ها ممکن است تغییر کنند.

 

مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست