کیف پول Keepkey

کیف پول Keepkey

کیف پول Keepkey:  کیف پول کیپ کی در سال 2016 وارد بازار والت‌های سخت افزاری شد. این یک کیف پول سخت افزاری است که می‌توانید از آن برای نگهداری امن از ارزهای دیجیتال خود استفاده کنید. شما می‌توانید 40 ارز دیجیتال مختلف را در این کیف پول ذخیره کنید، اگرچه نمی‌تواند در این مورد با کیف پول‌هایی مانند لجر نانو اس، لجر نانو ایکس یا ترزور مدل تی رقابت کند.

صرف نظر از این، کیپ کی هنوز هم قابلیت‌های جذاب و ساختار مناسبی دارد که می‌تواند از آن یک کیف پول سخت افزاری مناسب بسازد. این کیف پول همچنین یک سال پس از عرضه خود، همکاری را با صرافی ShapeShift آغاز کرد و حالا به یک صرافی داخلی مجهز است.

ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده توسط کیپ کی

  مطابق معمول هر کیف پول سخت افزاری، بیت کوین جزو اصلی‌ترین ارزهاییست که می‌توان آن را ذخیره کرد. اگرچه به جز آن امکان ذخیره اتریوم، لایت کوین، دوج کوین، دش، بیت کوین کش، نیم کوین و توکن‌های ERC20 نیز وجود دارد.

کیپ کی برای چه کسانی مناسب است؟
  • معامله‌گران ارز دیجیتال که می‌خواهند کیف پول سخت افزاری بزرگ‌تری نسبت به کیف پول‌های نرم افزاری داشته باشند.
  • معامله‌گران ارز دیجیتال که می‌خواهند کد QR‌ روی نمایشگر کیف پول سخت افزاری آن‌ها به نمایش درآید.
  • معامله‌گران ارز دیجیتال که می‌خواهند یک کیف ارزان قیمت داشته باشند.
کارمزد KeepKey چقدر است؟

  تراکنش‌ها در این والت سخت افزاری، مانند هر کیف پول دیگری دارای کارمزدی هستند. این کارمزد بر اساس تراکم شبکه محاسبه می‌شود. البته این کیف پول، کارمزد سفارشی را برای تراکنش‌های بیت کوین نیز ارائه می‌کند. کاربران می‌توانند از این طریق، بین سرعت تراکنش کم، متوسط و زیاد یکی را برگزینند. هرچه سرعت تراکنش بالاتر باشد،‌ کارمزد آن نیز بیشتر است.

  برای دیگر ارزهای دیجیتال کارمزد به صورت خودکار تعیین خواهد شد و تراکنش در کمترین زمان تأیید می‌شود. توجه داشته باشید که توسعه دهندگان کیف پول هیچ سهمی از این کارمزدها ندارند،‌ بلکه تمام این کارمزدها در اختیار ماینرهای شبکه‌ی بلاک چین قرار می‌گیرد.

کیف پول Keepkey

امنیت

  کیپ‌کی کلیدهای خصوصی خود را در یک محیط جداگانه و آفلاین ذخیره می‌کند. این بدان معنی است که اگر کامپیوتر شما به ویروس آلوده شود، کلیدهای خصوصی شما تحت تأثیر قرار نخواهند گرفت. برای ورود به کیف پول کیپ‌کی باید از پین‌کد استفاده کنید. کیپ‌کی از فناوی HD استفاده می‌کند و  بازیابی کیف پول گم شده یا آسیب دیده با استفاده از رشته کلمات ۱۲ یا ۲۴ تایی انجام می‌شود. موقع وارد کردن پین، کیبورد اعداد به صورت تصادفی و جابه‌جا نشان داده می‌شود، مانند کیبورد مجازی صفحه پرداخت بانک‌ها. این کار باعث حفاظت از امنیت پین‌کد می‌شود. با این حال کیپ‌کی از امکان تایید دو مرحله‌ای و همچین از قابلیت چندامضایی پشتیبانی نمی‌کند.

مزایای کیف پول کیپ کی (Keepkey)
  • امنیت نسبتاً بالا کیپ کی
  • طراحی جذاب و کاربرپسند کیپ کی
  • قیمت مناسب کیف پول کیپ کی
معایب کیف پول کیپ کی (KeepKey)
  • پشتیبانی از تعداد محدودی از ارزهای دیجیتال
  • وزن نسبتاً سنگین کیف پول کیپ کی
محتویات داخل جعبه کیف پول کیپ کی
  • خود کیف پول ‌کیپ کی
  • یک کابل USB با روکش نایلونی بافته‌شده
  • کارت عبارت بازیابی
  • اطلاعات گارانتی
  • دفترچه راهنمای استفاده از کیف پول
چگونه می توانیم کیف پول سخت افزاری کیپ کی  را خریداری کنیم؟

فروش این کیف پول در ایران قانونی است و شما می توانید آن را از فروشگاه معتبر تهیه کنید. در صورتی که قصد مراجعه حضوری برای خرید این کیف پول را ندارید، می توانید با مراجعه به فروشگاه های آنلاین این کیف پول را به راحتی خریداری کنید.

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست