کیف پول سخت افزاری

کیف پول سخت افزاری

  امروزه به دلیل داغ بودن بازار ارز دیجیتال، کیف پول های سخت افزاری نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. عملکرد این کیف پول ها با کیف پول های نرم افزاری و آنلاین متفاوت می باشد. یکی از اصلی ترین مزیت های این کیف پول ها ارز دیجیتال این است که به صورت آفلاین عمل می کنند. همین ویژگی باعث شده که بهترین گزینه برای نگهداری دراز مدت باشند. زیرا برای انجام تراکنش های مالی نیازی به اینترنت نداشته و در نتیجه احتمال هکشان کاهش می یابد. با خرید کیف پول ‌های سخت افزاری امنیت دارایی های خود را تضمین کنید.

  کیف پول های سخت‌افزاری، دستگاه‌های کوچک و قابل حملی هستند که کلید خصوصی بیت کوین را به صورت آفلاین و بدون اتصال به اینترنت در خود ذخیره کرده و به کاربران امکان مدیریت آن را می‌دهند. به نحوی که هم امن باشد و هم استفاده از آن راحت باشد. این کیف پول‌ها، دستگاه‌های امنی هستند که می‌توانند در برابر حملات مختلفی که در کامپیوترها اتفاق می‌افتد، مقاوم باشند و حتی اگر آنها را به کامپیوتری که ویروسی است متصل کنید مشکلی برای دارایی‌های کیف پولتان پیش نخواهد آمد.

 

کیف پول سخت افزاری

 

همه‌ی کیف پول‌های ارز دیجیتال به دو نوع سرد (آفلاین) و داغ (آنلاین) تقسیم می‌شوند که کیف پول سخت‌افزاری از نوع سرد است.

  یکی از امن‌ترین روش‌ها برای نگهداری بیت کوین، استفاده از کیف پول های سخت افزاری است. استفاده از این کیف پول‌ها به خصوص برای کسانی که سرمایه زیادی دارند و قصد دارند با هدف بلند مدت بر روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کنند، یکی از بهترین گزینه‌هاست.

 

 

 

 

7 کیف پول سخت‌افزاری برتر برای ذخیره ارزهای دیجیتال:

1)کیف پول Ledger Nano S

2)کیف پول Trezor Model T

3)کیف پول Trezor One

4)کیف پول Ledger Nano X

5)کیف پول KeepKey

6)کیف پول BitBox02

7)کیف پول Coldcard Mk۳

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید.

 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست