ارز دیجیتال وان اینچ

ارز دیجیتال وان اینچ

ارز دیجیتال وان اینچ:  پروتکل وان اینچ یک تجمیع کننده صرافی‌های غیرمتمرکز یا Dex aggregator است.

یک کاربر برای اینکه بتواند در هنگام سواپ کردن، بیش‌ترین مقدار توکن ممکن را بدست آورد، باید همزمان در صرافی‌های مختلف نرخ مبادله توکن‌ها را جستجو کند. وظیفه تجمیع کننده این است که در لحظه بهترین نرخ را از بین این صرافی‌ها پیدا کند. علاوه بر این، برای تامین تعداد توکن سفارش داده شده، از استخرهای نقدینگی صرافی‌های مختلف نیز استفاده می‌کند. در پلتفرم 1inch، می‌توان اتر و تمام توکن‌های بر بستر اتریوم با استاندارد ERC-20 را تنها در یک تراکنش به یکدیگر تبدیل کرد.

  عملکرد شگفت انگیز 1inch باعث شده است مشکلات نقدینگی در تراکنش‌ها کاهش یابد. الگوریتم های جدید مسیریابی ، هر سفارش را بین پروتکل‌های متنوع مانند بالانسر،, کروفایننس, یونی سواپ  تقسیم می‌کند. از طرفی کارمزد تراکنش‌ها به میزان قابل توجهی پایین تر از تراکنش‌های شبکه اتریوم است.

معرفی توکن 1inch

اکثر پلتفرم‌ها در فضای دیفای، به گونه‌ای طراحی نشده‌اند که بتوانند در پاسخ به نیاز بازار، تغییرات پروتکل‌هایشان را به سرعت در شبکه خود جا بیاندازند. به همین منظور وان اینچ ویژگی “حاکمیت فوری” را در شبکه خود راه اندازی کرده است که به اعضای شبکه اجازه می‌دهد بتوانند به تغییرات شبکه رای دهند. توکن حاکمیتی 1inch در تاریخ ۲۵ دسامبر (۵ دی) عرضه شد. این توکن در تمام پروتکل‌های حال حاضر و آینده درون شبکه آن، از جمله ماژول‌های تجمیع حکومتی و پروتکل نقدینگی و تمام رای‌گیری‌ها استفاده خواهد شد.

تاریخچه و بنیان گذاران ارز دیجیتال وان اینچ 1INCH

راه اندازی توکن وان اینچ در کریسمس سال 2020 صورت گرفته است. صرافی وان اینچ که پلتفرم ارائه دهنده این توکن می باشد در سال 2019 تاسیس شده است و ایده آن توسط دو نفر به نام های Sergej Kunz و Anton Bukov ارائه شده است.

Kunz با Bukov مشارکت داشت و از آن زمان این دو نفر در چندین هکاتون در سراسر جهان شرکت کرده اند. نقشه صرافی وان اینچ پیش از کنوانسیون ETHNewYork در حالی که Kunz و Bukov در حال آزمایش ربات های آربیتراژ بودند، ایجاد شد.

ارز دیجیتال وان اینچ
کیف پول های 1inch
  • کیف پول سخت افزاری لجر Ledger

اگر به دنبال یک کیف پول سخت افزاری معتبر می باشید، کیف پول سخت افزاری لجر می تواند یک گزینه مطمئن و امن به شمار رود. این کیف پول از رمز ارزهای بسیاری پشتیبانی می کند.

  • کیف پول سخت افزاری CoolWallet

CoolWallet یکی از کیف پول های سخت افزاری است که امنیت و حریم خصوصی داده ها را فراهم می کند. CoolWallet همچنین یک اکوسیستم را به کاربران ارائه می دهد تا با اطمینان با دارایی های دیجیتال خود ارتباط برقرار کنند و کنترل امن رمز ارزهای کاربر را ارائه می دهد.

  • کیف پول سخت افزاری KeepKey

این کیف پول از دیگر کیف پول های امن برای ذخیره سازی ارزهای دیجیتال است و استفاده از این کیف پول بسیار آسان می باشد. شما می توانید به راحتی ارز دیجیتال وان اینچ را در این کیف پول ذخیره نمایید.

  • کیف پول نرم افزاری Trust

کیف پول تراست یک کیف پول مورد حمایت بایننس می باشد و یکی از محبوب ترین کیف پول ها در بین تریدرها و سرمایه گذاران است و مکانی عالی برای ذخیره 1inch است. شما می توانید با بارگیری کیف پول تراست برای سیستم عامل های اندریود و ios شروع به کار کرده و آن را راه اندازی کنید.

  • کیف پول نرم افزاری SafePal

کیف پول سیف پال از دیگر گزینه برای ذخیره سازی ارز دیجیتال وان اینچ 1inch است و در دو نسخه اندروید و ios موجود می باشد.

آینده ارز دیجیتال وان اینچ 1inch چگونه است؟

از جمله مواردی که می تواند در آینده ارزهای دیجیتال تاثیر گذار باشد، اهدافی می باشد که تیم پشتیبان رمز ارز و پلتفرم ارائه دهنده آن دارا می باشند. این پلتفرم قصد دارد تا با ارائه خدمات متفاوت آینده خوبی را برای وان اینچ رغم بزند.

همچنین می توان گفت آینده پلتفرم وان اینچ به امور مالی غیرمتمرکز DeFi وابسته است. در صورت رشد پلتفرم، می توان نتیجه گرفت که رمز ارز وان اینچ نیز افزایش قیمت داشته باشد. همانطور که در مباحث پیشین گفته شد توکن وان اینچ به منظور رشد پروتکل مورد استفاده قرار می گیرد و رشد پلتفرم بر آینده ارز دیجیتال وان اینچ 1inch بی تاثیر نمی باشد.

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست