کیف پول SafePal

کیف پول SafePal:

  کیف پول SafePal کار خود را در سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز کرد. این والت ارز دیجیتال، اولین کیف پول سخت‌افزاری است که توسط صرافی بایننس سرمایه‌گذاری و پشتیبانی می‌شود. سیف پل علاوه بر نسخه سخت‌افزاری، والت نرم‌افزاری خود را نیز ارائه داده تا در کنار ذخیره و نگهداری رمز ارزها، بستری برای فعالیت در اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز را فراهم کند؛ از این رو می‌توان گفت که این کیف پول، تمام فعالیت‌های ممکن در حوزه ارزهای رمزنگاری شده را پشتیبانی می‌کند.

  صرافی بایننس نیز ۹ ماه پس از ارائه این کیف پول، در نقش سرمایه‌گذار و حامی این شبکه ظاهر شده، که این نکته نیز با توجه به قدرت و نفوذ صرافی بایننس در حوزه بلاک چین و ارزهای دیجیتال از مزایای بارز کیف پول SafePal به شمار می‌رود.

کیف پول SafePal

۴ مولفه اساسی کیف پول SafePal:
  • کیف پول سیف پل : کیف پول ارز دیجیتال مولفه اصلی سیف پل است. این والت هیچ تصدی و کنترلی به دارایی‌های دیجیتال ذخیره شده در این کیف پول نداشته و از این رو امنیت بالایی را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد.
  • مدیریت سرمایه: این کیف پول پلتفرم کاملی را ارائه داده که از طریق آن می‌توان رمز ارزهای مختلف را خرید و فروش کرده و ارزهای دیجیتال را به هم تبدیل کرد. از طرفی با استفاده از این کیف پول می‌توان با اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز تعامل داشت. و از پروتکل‌های حوزه دیفای استفاده کرد.
  • توکن SFP : این توکن، یک توکن حاکمیت است و نقش اساسی در بحث اقتصاد این پروژه دارد.
  • اکوسیستم: اکوسیستم کیف پول سیف پل شامل همکاران و شرکت‌های همکار این پروژه هستند. توسعه‌دهندگان و جامعه این والت ارز دیجیتال در کنار هم اکوسیستم این ولت را تشکیل می‌دهند.
تاریخچه:

   این کیف پول کار خود را از دی ماه سال ۱۳۹۶ آغاز کرد. صرافی بایننس در مهر ماه ۱۳۹۷ در نقش سرمایه‌گذار وارد این پروژه شد. اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ این کیف پول اولین محصول خود را که یک کیف پول سخت‌افزاری بود، ارائه داد. این محصول تحت عنوان S1 به فروش رسید.

  پس از آن در خرداد ماه و تیر ماه سال ۱۳۹۸ این کیف پول از شبکه بلاکچین بایننس پشتیبانی کرد. و پس از ان امکان ذخیره رمز ارز BNB و توکن‌های شبکه بایننس در این شبکه امکان‌پذیر شد. در اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ این کیف پول نسخه نرم‌افزاری خود را ارائه داد؛ تا پیش از این، کیف پول SafePal تنها در نسخه سخت‌افزاری وجود داشت تا این که در اردیبهشت ماه، نسخه نرم‌افزاری این کیف پول نیز ارائه شد. پس از آن، این کیف پول بستری را برای فعالیت در پروتکل‌های دیفای ایجاد کرد.

  از این پس کاربران کیف پول سیف پال می‌توانستند با استفاده از والت خود، از پروتکل‌های محبوبی همچون وان اینچ، کرو فایننس، یونی سواپ، آوه و غیره استفاده کنند. در شهریور ماه ۱۳۹۹ این کیف پول از شبکه هوشمند بایننس پشتیبانی کرد. و پس از آن امکان ذخیره توکن‌های مبتنی بر استاندارد BEP20 (زنجیره هوشمند بایننس) در این کیف پول فراهم شد. در نهایت و در بهمن ماه سال ۱۳۹۹ این کیف پول توکن خود را با نماد SFP در بازار ارزهای دیجیتال عرضه کرد.

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست