صرافی OKEX

صرافی OKEX

  صرافی OKEX : در دنیای صرافی‌‌های ارزهای رمزنگاری شده‌‌، OKEx، طیف نسبتا وسیعی از جفت‌‌های معاملاتی و قابلیت معامله‌‌ی مستقیم به ارز فیات را ارائه می‌‌کند. اکی اکس دومین صرافی رمز ارز بزرگ در جهان از لحاظ حجم هست.  همچنین، OKEx، در حال انجام اقداماتی برای توسعه‌‌ی بازار مشتقات ارز رمزنگاری شده به وسیله‌‌ی ارائه‌‌ی قراردادهای آتی است. به هر حال، براساس دستورالعمل‌‌هایی امکان دسترسی ساده به آن وجود ندارد. 324 اشتراک OKEx ، محصول صرافی OKCoin است.

اوکی‌‌کوین، محصول فکری Star Xu است. اکی اکس برای اوکی‌‌کوین، همانند Coinbase برای GDAX است و که هر کدام ، به گروه‌‌های مختلفی از سرمایه‌‌گذاران، کمک می کنند. اوکی‌‌کوین وجی‌‌داکس، با تمرکز بر معامله‌‌گران ارز رمزنگاری‌‌شده‌‌ حرفه‌‌ای‌‌تر، طراحی شده‌‌اند.

صرافی OKEx

مزایای صرافی OKEX:

صرافی OKEX ابزار های متنوعی برای معامله از جمله معاملات مارجین، معاملات لحظه ای، قرارداد های آتی و… رو ارائه میده و همچنین خدمات گوناگونی مانند کیف پول های صرافی، استخر ماینینگ و… رو برای کاربرانش به همراه داره. لازم به ذکره، این صرافی کارمزد بسیار مناسب و اندکی از معاملات کاربرانش دریافت میکنه و دارای یک سیستم تخفیف کارمزده که به صورت روزانه و بر پایه معاملات سی روزه محاسبه میشه.

صرافی OKEX، یک کیف پول اختصاصی برای توکن OKB داره؛ همچنین، میتوان این توکن رو در تمام کیف پول های معتبر ERC-20 ذخیره کرد که قاعدتاً از تمامی کیف پول های اتریوم هم میشه استفاده کرد. نکته مهم و کاربردی دیگه برای کاربران اکی اکس اینه که نرم افزار این صرافی در دو نسخه Android و IOS موجوده.

تاریخچه OKEX:

OKEx که در اصل، در سال 2014 و در چین، تأسیس شد، دومین صرافی رمز ارز بزرگ جهان از لحاظ حجم است. شاخه‌‌ قرارداد آتی بیت کوین آن، به تنهایی، هرروزه، تقریبا 1.5 میلیارد دلار برحسب حجم تولید می‌‌کند. اخیرا OKEx، همانند Binance رقیب، به مجمع‌‌الجزایر ارز رمزنگاری شده‌‌پسند Malta، تغییر مکان داده است.

نکات مثبت صرافی اکی اکس:
  • اپلیکیشن iOS و اندروید
  • پذیرش PayPal
  • پشتیبانی از فیات (ارز و پول رسمی کشور ها مانند دلار، یورو و …)
  • کارمزد نسبتا کم
  • دارای اکثر کریپتوکارنسی ها

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست