پاپارا کارت

پاپارا کارت:

  پاپارا کارت یک کارت اعتباری بانکی است که به ایرانیانی که در کشور ترکیه اقامت دارند کمک می کند تا بتوانند به راحتی از وبسایت های ترکیه ای خرید ، یا مبلغی را برای دوستان و آشنایان خود در این کشور انتقال دهند . همچنین می توان از این کارت اعتباری برای پرداخت کردن هزینه ها استفاده کرد. مانند شارژ تلویزیون اینترنتی مثل NETFLIX ، پرداخت مبلغ تاکسی های اینترنتی، خرید از App Store یا Google Play.

  پاپارا کارت همانند مستر کارت با اعتبار ده ساله از تاریخ صدور صادر می شود. در تمامی فروشگاه های مجازی و حقیقی کشور ترکیه قابل استفاده است. پاپارا کارت با وب سایت ها و فروشگاه های بسیاری در کشور ترکیه قرارداد دارد و شما می توانید هنگام خرید ، از تخفیفات بسیار زیاد آنها استفاده کرده و لذت ببرید . این تخفیفات که گاهی اوقات تا 50 درصد ارزش کالا یا خدمات می رسد. پس از خرید محاسبه و به حساب شما عودت می گردد.

 

پاپارا کارت

 

 

  افتتاح حساب پاپارا کارت ترکیه کاملا رایگان بوده و تنها نیاز به مبلغ حدوداً 10 لیر جهت کسر هزینه های جاری و کارمزدهای احتمالی می باشد. لازم است بدانید که برای ثبت نام و افتتاح حساب حتما باید کیملیک ( کارت اقامت ) شما آماده باشد. و افتتاح حساب با شماره ی گذرنامه امکان پذیر نمی باشد.

انواع پاپارا کارت و کارمزد های آن:

 نوع اول با کارت مجازی: که با مبلغ 5 لیر موجودی صادر می شود و شما نمی توانید با این نوع کارت از دستگاههای خودپرداز پول دریافت کنید .

نوع دوم با کارت فیزیکی :  هزینه ی استفاده از خدمات (موجودی اولیه) این کارت 9/9 لیر می باشد . همچنین ماهانه یک لیر نیز هزینه ی شارژ از حساب شما با اولین تراکنش کسر خواهد شد. در ماه هایی که از این کارت استفاده نمی کنید هزینه ی شارژ پاپارا کارت از شما کسر نمی شود.

  اطلاعات پاپارا کارت و حساب پاپارا نیز همانند سایر سرویس های پولی و مالی نیازمند نگهداری صحیح و به دور از دسترس اشخاص دیگر می باشد. همانطور که یک فرد می بایست از رمز ها و اطلاعات کارت های عابر بانک خود محافظت نماید. به همان صورت نیز باید از اطلاعات حساب و کارت پاپارای خود نیز مراقبت نماید.

 شرکت پاپارا تاکید می کند که از افشای اطلاعات و رمز های کارت و حساب خود چه به صورت شفاهی و چه به صورت ارسال از طریق اس ام اس، فکس، ایمیل و سایر راه های ارتباطی به پشتیبانان پاپارا در مرکز پشتیبانی و همچنین سایر افراد و اشخاص حقوقی و حقیقی جدا خودداری نموده و در صورت درخواست اطلاعات از سوی آنها ضمن عدم ارائه ی اطلاعات، باید نسبت به تلفن و ایمیل های دریافتی بی تفاوت بود.

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست