Netflix

Netflix:

Netflix نِتفلیکس (Netflix‎) یک پلتفرم و شرکت تولیدکنندهٔ محتوای برتر آمریکایی است که مقر اصلی آن در لس گاتوس، کالیفرنیا است. نتفلیکس در سال ۱۹۹۷ توسط رید هستینگز و مارک راندولف در اسکاتس ولی، کالیفرنیا تأسیس شد. تجارت اصلی این شرکت یک سرویس پخش مبتنی بر اشتراک است. که از طریق کتابخانه‌ای از فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی، از جمله آن‌هایی که در داخل تولید می‌شوند، پخش آنلاین می‌کند.

 در ژانویهٔ ۲۰۲۱، نتفلیکس به ۲۰۳٫۷ میلیون مشترک از جمله ۶۶ میلیون نفر در ایالات متحده رسید. به جز ایران(بدلیل سانسور  (سرزمین اصلی چین (به دلیل محدودیت‌های محلی)، سوریه، کره شمالی و کریمه (به دلیل تحریم‌های آمریکا) در سراسر جهان در دسترس است. در سال ۲۰۲۰ گزارش شد که درآمد عملیاتی نتفلیکس ۱٫۲ میلیارد دلار است. دفترهای این شرکت در انگلستان، فرانسه، برزیل، هلند، هند، ژاپن و کره جنوبی است. نتفلیکس یکی از اعضای انجمن سینمایی آمریکا (MPA) است که محتوا را از کشورهای سراسر جهان تولید و توزیع می‌کند.

netflix

 netfilix:

  یکی از سایتهای پرطرفدار برای مشاهده فیلم و سریال در دنیاست که بر اساس آخرین آمار موجود در سال 2019 ، 15 درصد پهنای باند اینترنت جهانی توسط نتفلیکس استفاده می شود .ارائه سریال ها و فیلم های جذاب و پرطرفدار و همچنین حق اشتراک ارزان تر در مقابل سایر ارائه دهندگان سرویس مشابه . باعث شده تا هر روز مشترکان بیشتری به استفاده از نتفلیکس ترغیب شوند.

  علاوه بر مزایای بالا netfilix ، قرنطینه های سال 2020 به علت ویروس کرونا باعث افزایش سرعت رشد نتفلیکس شد و طبق آخرین آمار مشتریان این شرکت به بیش از 182 میلیون بیننده در سراسر جهان برای مشاهده فیلم و سریال های این سرویس رسیده است.

  Netflix در ایران از سال 1394 به علت تحریم ها ، فیلتر شده و امکان استفاده از این سرویس فوق العاده به راحتی برای همه ایرانیان امکان پذیر نیست .جهت استفاده از نتفیلکس، ابتدا نیاز به استفاده از فیلتر شکن یا تغییر دهنده IP دارید. و باید در این سایت عضو شوید.

  سایت نتفیلکس 125 میلیون ساعت محتوای در حال افزایش دارد. که می توانید هر روز آنها را مشاهده کنید. برنامه های این سایت از سریال های نمایشی گرفته تا برنامه هایی در مورد شیوه زندگی، جدیدترین فیلمها، محتوای تاریخی، مستندها، نمایشهای طراحی، کمدی، نمایشهای بچه ها و بسیاری دیگر از ژانرها و سبک ها مطابق با سلیقه و علاقه تمامی افراد در جامعه، می باشد.

هزینه ی پرداخت عضویت در این سایت به صورت ماهانه است. با این حال، در ماه اول عضویت در سایت به صورت رایگان است.

پس از عضویت در این سایت می توانید برنامه های آن را در هر دستگاهی. از جمله تلویزیون، دستگاه های پخش رسانه ای، تبلت ها، تلفن های هوشمند تماشا کنید.

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست