توکن Axie

Axie

توکن Axie: در قالب یک بازی با قابلیت جمع‌آوری دارایی‌های درون برنامه‌ای مبتنی بر اتریوم طراحی شد و از سال ۲۰۱۸ به روند رشد خود ادامه می‌دهد. این بازی بر اساس ایده خام اولیه یکی از استارت‌آپ‌های ویتنامی به نام Sky Mavis ساخته شده و شیوه کاری ابتدایی خود را به عنوان یک پروژه انگیزشی آغاز کرد و در ادامه به یک بازی محبوب متعلق به حوزه اتریوم تبدیل شد.

  (Axie Infinity Shard AXS)   در حقیقت توکن متعلق به اکوسیستم Axie Infinity است. AXS یک توکن حاکمیت ERC20 بوده که در ماه نوامبر سال ۲۰۲۰ راه اندازی و منتشر شد. توکن‌‌های AXS را از طریق بازی کردن می‌توان به دست آورد و یا حتی می‌توانیم آنها را خریداری و مبادله کنیم.

  سایر توکن‌های مرتبط با Axie Infinity ، دارایی‌های درون بازی (مثل کاراکتر یا شخصیت درون بازی شما) در قالب توکن‌های ERC-721 و SLPها که همان معجون‌های کوچک عشق (Small Love Potion) که یک توکن ERC-20 است را شامل می‌شوند.

تیم سازنده Axie Infinity:

این پروژه توسط Sky Mavis توسعه داده شده، که یک استودیوی بازی سازی مبتنی بر تکنولوژی است و در اوایل سال ۲۰۱۸ بنیانگذاری شده است. این تیم شامل ۲۵ نیروی تمام وقت است و دفتر اصلی آن در شهر هو چی مین (Ho Chi Minh) ویتنام قرار دارد. در ادامه به معرفی اعضای ارشد تیم توسعه دهنده Axie Infinity می‌پردازیم:

Trung Thanh Nguyen مدیرعامل: تمام تصمیمات کلیدی درباره محصولات، بازاریابی و هدایت شرکت توسط ترونگ انجام می‌شود. این شخص در سن ۱۹ سالگی، شرکت Lozi که یک استارتاپ E-Commerce بود را بنیانگذاری کرد و حدود ۱۰ میلیون دلار برای استارتاپ جذب سرمایه کرد. ترونگ زمانی که این استارتاپ به یک کسب و کار ثابت تبدیل شد، آن را ترک کرد تا بر روی پروژه‌های سکویا (Sequoia) و Anduin Transactions کار کند. پس از این دو پروژه نیز Trung تمرکزش را بر روی پلتفرم Axie Infinity گذاشت.

Aleksander Leonard Larsen مدیر ارشد عملیات: لارسن مسئول تمام موارد مرتبط با بیزینس در Axie Infinity است. او همچنین عضو هیئت مدیره اتحادیه بازی‌های بلاک چینی است. لارسن همچنین تا سال ۲۰۱۸ در Asia Pacific Region فعالیت داشته و آشنایی و ارتباطات بسیار خوبی با صنایع بلاکچین و بازی در ویتنام، هنگ کنگ، کره جنوبی و ژاپن دارد.

Tu Doan مدیر هنری و طراح بازی: دوان رهبری تیم هنری در ویتنام را بر عهده دارد و طراحی اصلی Anxieها کار اوست. او همچنین در گذشته به عنوان مدیر طراحی در Lozi.vn فعالیت کرده است.

Andy Ho مدیر ارشد تکنولوژی: هو مدیریت تیم مهندسی را بر عهده دارد و مسئول استراتژی فنی و عملکردهای مهندسی است. او قبلا به عنوان مهندس نرم افزار در Anduin Transactions کار کرده و دوره‌های کارآموزی خود را در گوگل و پی پال گذرانده است.

Jeffrey Zirlin مدیر توسعه: زیرلین مسئول رشد و توسعه این پلتفرم است. او همچنین به طراحی محصول و بخش کسب و کار Axie Infinity نیز کمک می‌کند.

توکن Axie
بازی اکسی اینفینیتی چیست؟

  بازی اکسی اینفینیتی از بازی محبوب پوکمن الهام گرفته‌شده است. در این بازی شما شاهد نبردهای کارتونی هیولاهای رنگارنگی هستید که هرکدام به نمایندگی از یک کاربر در مقابل کاربر دیگری برای مبارزه قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با انجام بازی اکسی اینفینیتی، رمزارزهایی را که قابل‌مبادله هستند به‌عنوان پاداش دریافت و کسب درآمد کنید.

توکن AXS چیست؟

  توکن ای ایکس اس، در حقیقت توکن متعلق به اکوسیستم اکسی اینفینیتی است. AXS یک توکن زیرمجموعه ERC-20 است که در ماه نوامبر سال ۲۰۲۰ ساخته و رونمایی شد. توکن‌های AXS را می‌توان با انجام بازی، به‌دست آورد و با آن‌ها معامله کرد.

اکسی اینفینیتی چگونه کار می‌کند؟

  در بازی اکسی اینفینیتی، شخصیت‌های بازی به عنوان اکسی‌ها شناخته می‌شوند. این کاراکترها در حقیقت توکن‌های غیرقابل تعویض یا همان ان.اف.تی (NFT) هستند. شما می‌توانید مالک این کاراکترها شوید و آن‌ها را کنترل کنید. همه‌ی کاربران می‌توانند توکن‌ها را درون کیف پول‌های شخصی خود نگهداری یا به آدرس‌های دیگر اتریوم ارسال کنند. این ویژگی به دلیل پیاده‌سازی این بازی بر روی شبکه بلاک‌چین است. همچنین در این بازی از نمادهایی مثل یک سرزمین و آیتم‌های مجازی به‌عنوان توکن‌های ERC721 هستند.

  در بازی اکسی، بازیکنان می‌توانند با استفاده از تیم‌ها و ترکیب‌های متنوع در سبک ماجراجویی حالت‌های بازیکن در مقابله با محیط بازی (PvE) یا امپراطوری لوناسیا (Lunacia، متعلق به اکسی اینفینیتی) به نبرد با هیولاها بپردازند. همین‌طور بازیکنان می‌توانند از سبک آرِنا (Arena) یا صحنه نبرد نیز به‌عنوان مد (Mode) بازیکن در مقابل بازیکن (PvP)، مثل بازی تیکن (Tekken) پلی‌استیشن استفاده کنند. و با کاربرانی که در حال یادگیری محیط بازی اکسی هستند جنگ کنند.

در صورت پیروزی در نبرد، ارز دیجیتال SLP یا همان معجون کوچک عشق را کسب می‌کنید. که برای به‌دنیا آوردن و تولید مثل اکسی‌ها کاربرد دارد. قبلا هم گفتیم که ارز دیجیتال اس ال پی (SLP) یک توکن ERC-20 بوده و قابلیت معامله در صرافی ارز دیجیتال مثل بایننس (Binance) را دارد.

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست