هر آنچه لازم است درباره ارز دیجیتال VET بدانید

VET
VET چیست؟

وی چین تور در واقع پلتفرمی برای اجرای برنامه های غیر متمرکز است و برای پرداخت هزینه ی اجرای برنامه ، VET به عنوان یک کریپتوکارنسی در این پلتفرم استفاده می شود.

پس VET یک رمز ارز یا ارز دیجیتال است و VeChain Thor یک شبکه یا پلتفرم برای اجرای برنامه هاست.

در ابتدا توکن VEN بر روی شبکه اتریوم عرضه می شدند که بعد از سال ۲۰۱۸ و شروع فعالیت بلاکچین وی چین توکن های VET جایگزین توکن قبلی شد.

VET:

  آلت کوین VET در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ با رشد خوبی مواجه شد و در کنار فعالیت های شرکت وی چین ( VeChain ) بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفت و عده ای پیش بینی آینده ای روشن را برای این رمز ارز کردند.

وی چین را در سال ۲۰۱۵ توسط یک مهندس برق به نام سانی لو ( Sunny Lu ) پایه گذاری شد.

سانی لو که نزدیک به ۲۰ سال تجربه فعالیت در قسمت زنجیره های تامین شرکت های بزرگ را داشت و اطلاعاتی خوبی در مورد مشکلات و محدودیت های دولت ها و شرکت ها در مورد زنجیره تامین کسب کرده بود و شرکت وی چین را با هدف رفع این مشکلات و محدودیت ها تاسیس کرد.

در ابتدا با استفاده از پلتفرم اتریوم ، عرضه اولیه سکه وی چین در سال ۲۰۱۷ آغاز شد و ابتدای سال ۲۰۱۸ با ساخت VeChain Thor از شبکه بلاکچینی خود با هدف افزایش سرعت ، امنیت و امکانات به حیات خود ادامه داد.

بلاکچین VeChain Thor با استفاده از الگوریتم اثبات سهام و امکان پردازش ۱۰ هزار تراکنش در ثانیه ، سرعت رشد شرکت وی چین تور را افزایش داد.

اکنون شرکت وی چین در صنایع مختلفی مانند کشاورزی ، حمل و نقل ، غذا و دارو ، کالاهای لوکس به شرکت ها و دولت ها با بلاکچین خود خدمات می دهد و بابت خدمات خود ارز VET به عنوان Gas در شبکه بلاکچین دریافت می کند.

هر آنچه لازم است درباره ارز دیجیتال VET بدانید

تفاوت رمز ارز وی چین با سایر اررزها :

رمز ارز وی چین از برخی نظرها با سایر پروژه ها متفاوت است. در ابتدا توسعه دهندگان این پروژه تمایلی به ایجاد یک بستر کاملاً غیرمتمرکز نداشتند در عوض هدف آنها ادغام بهترین ویژگی ها از هر دو بخش DeFiمالی غیرمتمرکز و CeFi مالی متمرکز بود. این استراتژی یک بستر متعادل ایجاد می کند که جریان شفاف اطلاعات همکاری کارآمد و انتقال ارز با سرعت بالا را در اختیار کاربران قرار می دهد.

وی چین از فناوری های مختلفی برای دستیابی به هدف خود برای ساده سازی بخش زنجیره استفاده می کند. به عنوان مثال وی چین از انواع مختلف برچسب ها و سنسورهای شناسایی فرکانس رادیویی (RFID) برای نظارت بر داده های مهم هنگام حمل استفاده می کند. این اطلاعات در زمان مشخص از طریق بلاکچین پخش می شود. این استراتژی فعالان بازار را قادر می سازد تا کالا را کنترل کنند. رمز ارز وی چین می تواند شبکه های غول پیکر را رصد کند و کسب و کارها را از زمان ابتدا تا انتها همراهی کند .

کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S :

کیف پول لجرنانو اس یک کیف پول سخت افزاری است که دارای امنیت بالایی است همچنین قابلیت پشتیبانی از ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین,  اتریوم و وی چین را دارا است لجرنانو ظاهری مشابه یک فلش دارد که میتواند روی سیستم عامل های ویندوز, مک و لینوکس اجرا شود از دیگر ویژگی های لجرنانو میتوان به کاربری آسان آن اشاره کرد کار با این کیف پول آسان است

کیف پول تراست :

کیف پول تراست که در زبان اینگلیسی به معنی اعتماد است یک نوع کیف پول نرم افزاری است که قابلیت های زیادی دارد به همین دلیل یک مورد مناسب برای ذخیره وی چین  است

مزایای رمز ارز وی چین:
  • کاربران وی چین همچنین می توانند از  VET خود برای بدست آوردن درآمد Staking کنند این عمل مستلزم این است که VET خود را در یک کیف پول شبکه ای که برای مدت زمانی از پیش تعیین شده بصورت آنلاین نگه دارید. هرچه بیشتر VET خود را نگهداری کنید درآمد بیشتری خواهید داشت.این عمل در واقع با استفاده از نگهداری پول در کیف پول آنلاین است که منجر به نوع سودهی می شود.
  • مطابق با هدف وی چین برای ایجاد تعادل بین بخش DeFiمالی غیرمتمرکز و CeFi مالی متمرکز آرا مستقر براساس میزان VET یک فرد پرداخت می شود. افرادی که بیش از یک میلیون VET دارند 20٪ آرا را به عهده دارند. آن دسته از کاربرانی که هویت خود را تأیید کرده و یک میلیون VET دارند  30٪ آرا را به خود اختصاص می دهند بقیه بین جامعه تقسیم می شود.

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست