Hulu

Hulu:

هولو (Hulu) یک وب سایت ارائه آگهی، فیلم و کلیپ‌های تصویری است. فیلم‌های هولو در حال حاضر فقط در ژاپن، ایالات متحده آمریکا و سرزمین‌های خارج از کشور خود ارائه شده‌است.

Hulu یکی از بهترین مکان ها برای پخش فیلم های با کیفیت کامل و با کیفیت بالا و نمایش های تلویزیونی در وب امروز است. این سایت فوق العاده اعتیاد ویژگی های قسمت های کامل از تلویزیون نشان می دهد. هر دو فیلم در حال حاضر و کلاسیک، فیلم کامل، محتوای وب اصلی و کلیپ های فقط در مورد همه چیز شما می توانید از فکر می کنم.

cut the wire:

  تمام محتوای چند رسانه ای در اینجا از بالاترین کیفیت است و بسیاری از مردم از این سرویس استفاده می کنند. تا با برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود. همچنان به عنوان مکمل اشتراک کابری موجود خود یا به عنوان منبع مستقل ادامه یابند. اگر تا کنون کلمه ” cut the wire ” را شنیده باشید، این جایی است که شروع به ساختن آن می کند. به جای پرداخت هزینه اشتراک کامپوننت گرانقیمت با محتوایی که مشاهده نمیشود، بیشتر و بیشتر مردم تصمیم به لغو کابل خود میگیرند. و به جای آن Hulu بهای زیادی را پرداخت میکنند. نه تنها این سرویس بسیار ارزان تر است. کاربران می توانند دقیقا همان چیزی را که می خواهند مشاهده کنند را انتخاب کنند.

hulu

 

Hulu در سال 2007 به عنوان یک سرویس دعوت شده آغاز شد. و در سال 2008 به عموم مردم باز گردید. این سایت رسانه ای را از طیف گسترده ای از ارائه دهندگان از جمله NBC، ABC، FOX، PBS، شبکه SyFy، Style و Oxygen ارائه می دهد.

 

 

در سال 2010، Hulu اولین Hulu Plus، سرویس اشتراکی را ارائه کرد. که کاربران را قادر به تماشای بیشتر چندرسانه ای، از جمله تمام فصل های نمایش شبکه، که معمولا در عرض 24 ساعت از نمایش اصلی آنها پخش می شود ارائه می دهد. طرفداران Hulu همچنین می توانند از طریق یک اتصال HDMI ساده یا دستگاه تلویزیون اینترنتی تلویزیون خود را در خانه تماشا کنند.

در سال 2016، Hulu رونمایی “Plus” را از ارائه و معرفی Hulu با Live TV، که خدمات اشتراکی طراحی شده برای جایگزینی تلویزیون کابلی است، کاهش داد. Hulu Live TV شامل بیش از 50 کانال تلویزیونی و رادیویی است. که از جمله پنج شبکه پخش عمده – ABC، CBS، NBC، Fox و The CW، و بسیاری از گزینه ها و افزودنی های دیگر نیز پشتیبانی می کند.

خرید اکانت Hulu (هولو) چه مزایایی دارد؟

با خریدن اکانت هولو، شما این اجازه را دارید که تا ۲۰۰ ساعت از برنامه ها، فیلمها و سریالهای محبوبتان را هم ضبط کنید و آنها را ذخیره داشته باشید. چنین امکاناتی را در نتفلیکس به هیچ عنوان نخواهید دید.

سرویس استریم هولو رایگان نیست و برای استفاده از آن نیازمند به خرید اشتراک ماهانه هستید که قیمت اشتراک بدون تبلیغ آن ماهانه 12 دلار است.

اما شما تنها با خرید از لایسنس مارکت می توانید اکانت این سرویس بی نظیر را به صورت قانونی رو ایمیل شخصی خود خریداری کنید.

عاشقان فیلم و سریال، با خرید اکانت Hulu پرمیوم قطعا لذت می برند؛ زیرا می توانند فیلم و سریالهای جهان را به محض انتشار قسمت جدیدشان تماشا کنند و لذت ببرند.

 تعدادی از راه هایی که می توانید از Hulu برای پیدا کردن چیزی برای تماشا استفاده کنید وجود دارد:
  • مستقیم به بخش فیلم بروید Hulu به خوبی سازماندهی شده است. و همه فیلم های آن را در یک مکان قرار می دهد.
  • صفحه جستجوی فیلم به شما اجازه می دهد. محتوا را به ترتیب حروف الفبا، کلمات کلیدی، کانال، زیر کانال، استودیو، دهه، متناسب با خانواده و غیره فیلتر کنید. به بیان دیگر، شما طیف خوبی از گزینه های جستجوی پیشرفته را در اینجا خواهید یافت.
  • از محبوب ترین فیلم ها دیدن کنید تا ببینید که طرفداران Hulu دیگر چه چیزی را دنبال می کنند. یا بیشترین نمایش ها و فیلم ها را مشاهده می کنید. (هر دو گزینه ها نیز خوردها RSS راارائه می دهند، بنابراین هرگز چیزی از دست نخواهید رسید).

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست