5 روش نقد کردن درآمد ارزی

5 روش نقد کردن درآمد ارزی
چگونه درآمد ازی خود را نقد کنیم؟

  متاسفانه کشور ما با تحریم های زیاد بانکی و غیر بانکی روبرو هست و نقد کردن درآمد دلاری و ارزی برای افراد مشکل ساز شده است .

افرادی که با توجه به زمینه ی کاری خود(مثلا هنرمندانی که در مسابقات هنری بین المللی شرکت می کنند،فریلنسرها، برنامه نویسان،طراحان و …) درآمدی در آن سوی مرزها دارند برای انتقال درآمد خود به داخل کشور و تبدیل آن به پول رایج ایران دچار مشکلات فراوانی هستند.

نقد کردن درآمد ارزی در ایران شاید به نظر دشوار برسد. با وجود تحریم‌ها و محدودیت‌های داشتن حساب‌های بین المللی و نبود شعبه‌هایی برای درگاه‌های خارجی، این اقدام را برای کاربران و مشاغل اینترنتی دشوار کرده است.

با این حال، جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد؛ چراکه با وجود تمامی محدودیت‌ها، کاربران می‌توانند از روش‌های متعددی برای نقد کردن درآمد ارزی خود به صورت آنلاین استفاده کنند.

نقد کردن درآمد ارزی با دلسا کارت:

ما در دلسا کارت این توانایی را داریم که درآمد ارزی شما را با بهترین نرخ، کمترین کارمزد و در سریع ترین زمان ممکن به ریال تبدیل کرده و به حساب بانکی شما در ایران انتقال دهیم.
انواع دیگر نقد کردن درآمد ارزی:

 

  1. پی پال (امن ترین و پرسرعت ترین سیستم مالی)
  2. اسکریل (تبدیل درآمد به کمک سیستم مالی اسکرین)
  3. حواله ارزی (دریافت حواله های مانند وسترن یونیون یا مانی گرام)
  4. وب مانی (سیستم مالی نه چندان فراگیر ولی بدون تحریم)
  5. ویزا کارت و مستر کارت

5 روش نقد گردن درآمد ارزی

نقد کردن درآمد ارزی از طریق پی پال (PayPal):

همانطور که می‌دانید، پی پال یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین درگاه‌های پرداخت بین المللی است. با استفاده از پی پال می‌توانید درآمد ارزی خود را به ریال نقد کنید. اگر دارای حساب پی‌پال هستید، در پی پال امکان نقد کردن بسیاری از ارزها به ریال و برداشت آن وجود دارد.

دو روش برای ادامه روند برداشت به ارز مورد نظر در پی پال وجود دارد. شما می‌توانید با سیستم خودکار پی پال برای نقد کردن ارز خود و برداشت پول خود به صورت ریالی اقدام کنید و یا از گزینه مبدل ارزی Currency Converter در پی پال استفاده کنید.

نقد کردن درآمد ارزی از طریق اسکریل (Skrill):

اسکریل نیز یکی دیگر از درگاه‌های پرداخت مشهور در دنیاست که به مناسب بودن هزینه‌ها و کارمزدها معروف است. شما از طریق این سیستم پرداخت نیز می‌توانید درآمد ارز اینترنتی خود را به سادگی نقد کنید، و در واقع اسکریل، یکی از مناسب‌ترین راه‌ها برای این کار است.

نقد کردن درآمد ارزی از طریق وسترن یونیون (Western Union):

یکی دیگر از روش‌های مناسب برای نقد کردن درآمد ارزی، استفاده از درگاه محبوب وسترن یونیون است. این روش پرداخت در واقع بیشتر برای کسانی مناسب است که در خارج از کشور زندگی می‌کنند و مایلند از درآمد خود برای خانواده خود در ایران پول ارسال کنند و آن‌ها به صورت ریالی برداشت کنند.

این امر بخاطر این است که وسترن یونیون دارای شعب‌های بسیاری در سراسر دنیا بوده و پشتیبانی قوی دارد.

نقد کردن درآمد ارزی از طریق وبمانی(webmony):

یکی دیگر از روش های نقد کردن درآمدهای ارزی وبمانی می باشد. وبمانی یک سایت ارائه دهنده خدمات مالی در روسیه است که یکی از معمول ترین روش های پرداخت و تسویه حساب در کشورهای روسیه، آسیای شرق و شمال آسیا می باشد.

وبمانی امن، مطمئن، راحت و با کارمزد کم می باشد. کاربرانی که قصد نقد کردن درآمد ارزی از طریق وب مانی را دارند می توانند از کیف پول این مجموعه جهت نقد کردن درآمدهای خود استفاده کنند. دلارهای وبمانی شما با بهترین قیمت خریداری شده و معادل ریالی آن در کمترین زمان با شما تسویه می شود.

نقد کردن از طریق مستر کارت:

شما برای دریافت وجه نقد از مستر کارتتان نمی توانید از همه دستگاه های ATM استفاده نمایید. خود پردازهایی که قابلیت پشتیبانی از مستر کارت ها را دارند را می توان با لوگوی master card که روی آنها حک شده است تشخیص داد. افرادی که دارنده این کارت ها می باشند، می توانند از طریق این خود پردازها وجه نقد دریافت کنند. 

حال ممکن است فردی دارای یک مستر کارت باشد که تاریخ انقضای آن روبه اتمام بوده و بخواهد موجودی کارتش را نقد کند. دریافت وجه نقد از مستر کارت در ایران دارای محدودیت می باشد. وجود تحریم های کشور آمریکا علیه ایران باعث شده است تا استفاده از این کارت اعتباری در داخل کشور، به امری ناممکن تبدیل شود. 

به همین منظور اگر شما بخواهید از موجودی مستر کارت خود استفاده کنید ابتدا باید آن را به ریال تبدیل نمایید . به بیان دیگر می توان گفت تبدیل مستر کارت به ریال معادل فروش موجودی آن در ایران می باشد. 

 

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست