صرافی کوکوین

صرافی کوکوین

صرافی کوکوین : کو‌کوین یک صرافی واسطه‌ای است که به شما اجازه می‌دهد که اقدام به خرید، فروش و تبادل بسیاری از رمز ارزهای گوناگون کنید. کو‌کوین در می ۲۰۱۷ توسط گروهی از متخصصان با‌تجربه در عرصه معاملات ساخته شد که پیش از این روی پروژه‌هایی مانند ant financial و iBox PAY کار کرده‌ بودند و کو‌کوین یکی از جدید‌ترین صرافی‌های رمز ارز در این صنعت است.

  هدف بنیان‌گذاران، ایجاد پلتفرمی ساده و ایمن برای تمام مردم جهان بود که برای معامله طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال از آن استفاده کنند. آن‌ها می‌خواهند در بلند مدت، یکی از ۱۰ صرافی برتر دنیا شوند، و امیدوارند که تا ۲۰۱۹ به این مهم دست پیدا کنند.

صرافی کوکوین

  صرافی kucoin از زمان راه‌اندازی مشکل قابل توجهی را تجربه نکرده، و به طور کلی، این صرافی تا به حال هیچ‌گونه system overload نداشته‌ است. پلتفرم کو‌کوین از طریق کامپیوتر و همین‌طور برنامه کو‌کوین در اندروید و iOS قابل دسترسی است.

  این صرافی، رمز ارز مخصوص خود به نام کو‌کوین شیرز (Kucoin Shares – KCS) را دارد! کاربران این صرافی، در پرداخت کارمزدهای معاملاتی خود با کوین‌های KCS، شامل تخفیف‌ می‌شوند. علاوه ‌بر ‌این، ۵۰% از درآمد حاصله از کارمزدهای دریافت شده توسط این صرافی نیز به صاحبان کوین‌های KCS می‌رسد! رمز ارز کو‌کوین در ژانویه‌ ۲۰۱۸ به سرمایه‌ای بیش از ۱.۸ میلیارد دلار دست یافت.

  کو‌کوین بیش از ۴۰۰ جفت معاملاتی متفاوت در دسترس دارد. یک نمونه از این جفت‌های معاملاتی، BTC/ETH است، که به معنی معامله بیت کوین و اتریوم است.

رمز ارزهایی که این صرافی پشتیبانی می‌کند:

لیست رمز ارزهایی که این صرافی پشتیبانی می‌کند شامل اکثر کوین‌های معروف مانند بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش و همچنین کوین‌های کم‌تر معروف مانند ویچین (VeChain) و لیمپو (Lympo) است. آسان‌ترین راه برای دریافت لیستی به‌روز از رمز ارزهایی که می‌توانید در کو‌کوین تبادل کنید، مراجعه به این لینک است.

  این سرویس امنیت در سطح بانک، رابط نرم، UX مبتدی و همچنین طیف گسترده ای از خدمات رمزنگاری شده را ارائه می دهد: ترید و معاملات آتی، مبادله نظیر به نظیر داخلی (P2P)، امکان خرید رمزارز با استفاده از کارت اعتباری، خدمات تبادل فوری، توانایی به دست آوردن رمزارز از طریق وام یا سهام از طریق Pool-X، فرصت شرکت در پیشنهادات اولیه صرافی (IEO) از طریق KuCoin Spotlight، برخی از کمترین هزینه ها در بازار و موارد دیگر!

مزایای کوکوین:
  1. کارمزد تراکنش و برداشت کم
  2. صرافی کاربر پسند
  3. انتخاب گسترده آلت کوین ها
  4. پشتیبانی 24/7 مشتری
  5. امکان خرید رمزارز با فیات
  6. بدون چک اجباری KYC
  7. توانایی به خطر انداختن و به دست آوردن بازده رمزارز
پشتیبانی تمام وقت:

واحد پشتیبانی صرافی کوکوین هفت روز هفته به صورت ۲۴ ساعت فعال می‌باشد و پاسخگویی تمام سؤالات و ابهامات کاربران است. در نتیجه اگر هنگام خرید و فروش رمز ارزی با مشکلات فنی و نرم‌افزاری مواجه شوید، در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید با پشتیبانی پلتفرم کوکوین ارتباط برقرار کنید تا در سریع ترین زمان تمام اختلالات و مشکلات برطرف شوند.

چطور از کوکوین استفاده کنم؟

برای ثبت نام در این صرافی ابتدا وارد این سایت شده و اقدام به ساخت یک اکانت کاربری جدید نمایید، پس از ساخت اکانت و واریز وجه می توانید اقدام به ترید در این صرافی نمایید.

جمع بندی:

با توجه به محدودیت های روز افزونی که صرافی بایننس برای کاربران ایرانی و سایر کشور ها اعمال می کند، صرافی کوکوین به عنوان یک رقیب جدی برای بایننس شناخته می شود و کاربران زیادی در حال مهاجرت و انتقال دارایی خود به این سمت می باشند.خرید سرور مجازی ترید کوکوین می تواند یک ابزار بسیار کاربردی و مفید برای شما باشد که باعث افزایش سرعت معاملات و امنیت حساب کاربری شما در این صرافی بشود.

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست