آموزش ثبت نام در بایننس

آموزش ثبت نام در بایننس

نکته اول : قطعا همانطور که مستحضر هستید تمامی صرافی های ارزهای دیجیتال ایران را تحریم کرده اند و بعضی از آنها برای فعالیت کردن معامله گر نیاز به احراز هویت دارند که قطعا ایرانی ها نمیتوانند در اینگونه صرافی ها فعالیت کنند ، اما در صرافی بایننس شما اگر روزانه تا سقف 0.06 بیت کوین (معادل 3 هزار دلار) واریز و برداشت داشته باشید در حال حاضر هیچ نیازی به احراز هویت نیست که این یکی از مزایای عالی این صرافی به حساب می آید.

نکته دوم : برای ورود به سایت بایننس شما نیاز به یک فیلتر شکنی دارید که آی پی آن ثابت باشد که به اصطلاح به آن vps میگویند (یعنی اگر آی پی شما فرانسه بود ، برای ورود مجدد با آی پی انگلیس وارد نشوید )

با vpn هم میتوانید وارد شوید ولی حتما آی پی مربوط به یک کشور باشد و دوم اینکه سعی کنید آی پی همان کشور هم مدام تغییر نکند .

نکته سوم یک جیمل (GMAIL) معتبر داشته باشید و که پسورد آن را فراموش نکنید .

نکته چهارم : اپلیکیشن Google Authenticator را حتما از گوگل پلی دانلود کرده و گوشی خود نصبش کنید (در ادامه مقاله در مورد کاربرد این اپلیکیشن جهت امنیت اکانت بایننس خود کامل صحبت میکنیم )

نکته پنجم : با آی پی آلمان و آمریکا ثبت نام نکنید ، برای این دو کشور احراز هویت در صرافی بایننس را الزامی کرده لذا بهترین کشور هایی که میتوانید با آنها در بایننس ثبت نام کنید را در ادامه به شما پیشنهاد میدهیم (هلند ، نروژ ، فرانسه ، پرتغال ،آرژانتین ، استرالیا ،بلژیک ، کانادا ، دانمارک ، هند ، ایتالیا ، ژاپن ، مالزی ، مکزیک ، روسیه ، اسپانیا ، تایوان ، ترکیه ، اتریش)

 اولین مرحله:

آموزش ثبت نام در بایننس  ابتدا ورود به سایت بایننس از طریق لینک تخفیف ثبت نام میباشد. توجه داشته باشید اگر به صورت مستقیم وارد سایت بایننس شوید، باید کد تخفیف را به صورت دستی وارد کنید. همچنین میتوانید اپلیکسشن Binance را از اپ استور یا گوگل پلی دانلود کنید و کد تخفیف را به صورت دستی وارد کنید.

دومین مرحله:

شروع ثبت نام با وارد کردن ایمیل و کلمه عبور. توجه نمایید که کلمه عبور انتخابی شما باید دارای ویژگی های زیر باشد.

1)حداقل شامل 8 کاراکتر باشد

2)حداقل دارای یک حرف بزرگ انگلیسی باشد

3)حداقل دارای یک عدد باشد

آموزش ثبت نام در بایننس

در مرحله سوم:

چک امنیتی بایننس را با کشیدن پازل شکل به نقطه صحیح تایید کنید.

در مرحله چهارم:

یک ایمیل از طرف سایت Binance به آدرس ایمیلی که در مرحله قبل وارد کرده بودید ارسال میشود. این ایمیل حاوی یک عدد 6 رقمی زرد رنگ است که باید در بخش Account verification وارد شود. اگر ایمیل مورد نظر را دریافت نمیکنید حتما بخش اسپم ایمیل خود را نیز چک کنید.

 مرحله پنجم:

با تایید ایمیل اکانت شما در صرافی بایننس ساخت میشود. حال کافیست تنها نرم افزار شناسایی دو عاملی را فعال کنید تا امکان واریز و برداشت از حساب Binance خود را داشته باشید. برای این منظور با ادامه آموزش همراه باشید. ابتدا بر روی Go to Dashbord در گوشه سمت راست کلیک کنید.

سپس صرافی بایننس برای شناسایی دوعاملی که امکان برداشت از حساب را برای شما فراهم میکند دو راه پیشنهاد میدهد. راه اول ارسال پیامک به موبایل است که در ایران قابل استفاده نیست. راه دوم استفاده از نرم افزار Google Authentication است که به راحتی بر روی گوشی موبایل نصب میشود.

  این نرم افزار را میتوانید از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید.  در بخش سمت راست پایین Google Authenticator بر روی علامت + (بعلاوه) کلیک کنید. در این نرم افزار میتوانید با استفاده از اسکن QR کد و یا وارد کردن کد عددی تایید دو عاملی (2FA) بگیرید.

QR کد نمایش داده شده در بایننس را اسکن کنید و یا کد عددی را در نرم افزار گوگل آسنتیکیتور که دانلود کردید وارد کنید.

یکی از مهمترین کارهایی که در ثبت نام بایننس باید انجام دهید گرفتن بک آپ یا نسخه پشتیبان است. توجه داشته باشید که تنها راه دسترسی شما به موجودی حساب خود در صورت مفقودی یا سرقت موبایل شما همین نسخه پشتیبان است. برای این منظور لازم است کد 16 رقمی که در مرحله قبل توسط Binance در اختیار شما قرار گرفته را در یاد داشت و در جای مطمئن نگهداری کنید.

  در انتها:

بعد از یادداشت کلمه بازیابی، بر روی Next کلیک کنید، بدین ترتیب به مرحله آخر ثبت نام میرسیم. در این مرحله یک کد به ایمیل شما ارسال میشود کا باید آن را در جای تایین شده وارد کنید. سپس به نرم افزار گوگل آسنتیکیشن که در مرحله قبل نصب نمودید مراجعه و کدی که به شما میدهد را در بخش مربوطه وارد کنید. توجه کنید که کد های این نرم افزار حداکثر یک دقیقه معتبر خواهد بود.

 

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست