کیف پول لجر

کیف پول لجر

کیف پول لجر، یک کیف پول ارز دیجیتال سخت افزاری است که به شما امکان می‌دهد ارزهای دیجیتال خود را با خیال راحت ذخیره کنید. علاوه بر این  به شما امکان می‌دهد ارزهای رمزنگاری شده مختلفی را نیز ارسال و دریافت کنید.

  شرکت پشت Ledger یک شرکت نوپای فرانسوی است که اولین کیف پول خود را در سال ۲۰۱۴ منتشر کرد. از آن زمان، آنها به یک رهبر بازار در صنعت کیف پول سخت افزاری تبدیل شده‌اند. در حقیقت، این کیف پول آنقدر موفق است که بیش از ۱ میلیون دستگاه فروخته است!

کیف پول لجر

  با روی کار آمدن دارایی های جدید مثل ارزهای رمزنگاری شده، باید به فکر نگه داری و امنیت آنها هم باشیم. و خود را با شرایط جدید وفق دهیم تا فرد بتواند از فرصت های جدید پیش آمده استقبال کند. برای نگه داری ارزهای رمزنگاری شده از دو کیف پول سخت افزاری و نرم افزاری استفاده می شود. برای اهداف و سرمایه گذاری های بلند مدت، کیف پول های سخت افزاری به خصوص این کیف پول بهترین انتخاب میباشد.

  کیف پول های سخت افزاری لجر برای نگه داشتن کلیدهای خصوصی که امکان دسترسی به ارزهای رمز پایه شما را به صورت آفلاین دارند، طراحی شده اند.

  لجر، یک کیف پول سخت افزاری رمزنگاری شده است. که کلیدهای خصوصی کاربر ( اطلاعات مهم مورد استفاده برای مجاز کردن تراکنش های خروجی در شبکه بلاک چین) را در یک دستگاه سخت افزاری امن ذخیره می کند. این کیف پول ها به دلیل اینکه هم دارای پین کد و هم دارای رمز ۱۲ یا ۱۸ یا ۲۴ کلمه ای می باشند، مانع هک شدن ارزهای روی رایانه و تلفن هوشمند شما می شوند. حتی شما در صورت فراموشی پین خود، می توانید با وارد کردن عبارات بازیابی، یک پین جدید ایجاد کنید.  از این بابت نیز نگرانی نداشته باشید.

 مهم ترین مزیت کیف پول لجر:

  مهم‌ترین و بارزترین مزیت این کیف پول را می‌توان امنیت آن دانست. درواقع این کیف پول یک کیف پول سخت‌افزاری محسوب می‌شود. روش کار با کیف پول لجر و انواع دیگر کیف پول‌های سخت‌افزاری این‌گونه است که شما باید قطعه‌ای مانند فلش را به سیستم خودتان متصل کنید. رمز عبور خودتان را به‌درستی وارد کنید. تا اجازه دسترسی به نرم‌افزار کیف پول خودتان داشته باشید.

  یکی دیگر از مزایای جالب این کیف پول را می‌توان کاربری ساده آن دانست. شما به‌سادگی می‌توانید آدرس این کیف پول را به دست بیاورید و آن را در اختیار دیگران قرار دهید. این آدرس به‌صورت عمومی خواهد بود و با در اختیار گذاشتن آن هیچ مشکل امنیتی برای شما ایجاد نمی‌شود.

  نکته بسیار مهمی که باید در مورد کیف پول لجر بدانیم این است که شما با خرید این کیف پول به‌صورت فیزیکی و دانلود نرم‌افزار کیف پول لجر نانو اس می‌توانید به بیش از ۱۵۰۰ کوین و توکن دسترسی داشته باشید.

  تشخیص محبوبیت و درصد کاربری هر کیف پول به‌نوعی می‌تواند به‌عنوان یک شاخص برای انتخاب آن باشد. کیف پول لجر توانسته با فروش بیش از میلیون دستگاه یکی از پرطرفدارترین‌ها در بازار باشد. ازاین‌رو می‌توان به‌طور کامل به آن اعتماد داشت. به‌هرحال وقتی این کیف پول از سال ۲۰۱۴ تا به امروز مدام مورداستفاده قرارگرفته است.  هنوز طرفداران خاص خودش را دارد نشان می‌دهد. که عملاً این کیف پول می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای نگهداری ارزهای ما باشد.

 

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست