معرفی صرافی Bybit

معرفی صرافی Bybit

معرفی صرافی Bybit :Bybit  در سال 2018 در سنگاپور ایجاد شده است و در هنگ کنگ و تایوان نیز دفتر دارد. این صرافی تحت نظر شرکت Bybit Fintech Limited فعالیت می کند؛ شرکتی که در جزایر British Virgin Islands به ثبت رسیده، جایی که میزبان سازمان ها و متخصصان بسیاری در زمینه ی بلاک چین و بازار های مالی آن است. Bybit نه یک صرافی معمولی، بلکه صرافی معامله مشتقات ارز دیجیتال است. تمرکز اصلی این صرافی معاملات بیت کوین/دلار و اتریوم/دلار است اما از تعدادی ارز دیگر نیز پشتیبانی می کند.

مزایای صرافی Bybit

1_ پشتیبانی گسترده

Bybit از معامله ارزهای بیت کوین، اتریوم، EOS و Ripple پشتیبانی می کنند. این از مزایای منحصر بفرد Bybit است که می توان این 4 ارز ماژور را کنار هم در یک صرافی معامله کرد. هر یک از این ارزها می توانند به عنوان مشتقات و با اهرم، به وسیله سفارشات لانگ یا شورت معامله شوند.

2_  سرعت بالای موتور مچ کردن

از نظر سرعت پردازش سفارشات، Bybit در میان صرافی های امروزی یکه تاز میدان است. با نرخ 100,000 TPS (Transaction Per Second)، Bybit از همتایان خود مثل BitMEX و Deribit که به ترتیب 500 TPS و 5000 TPS سرعت دارند بسیار سریع تر است.

این سرعت بالا کمک می کند شبکه ی Bybit در زمان های سخت و پر تلاطم، بدون اور-لود و به نرمی فعالیت کند. این مشکلی است که بیشتر BitMEX با آن روبرو بوده است؛ تاخیر یا ناتوانی شبکه برای ثبت یا لغو سفارش شما در زمان کوتاه، می تواند ریسک دار باشد.

3_ ثبت هم زمان نقطه برداشت سود و توقف ضرر

در Bybit این امکان را دارید که به طور همزمان یک هدف و یک استاپ برای معامله خود ثبت کنید. به جای اینکه این دو کار را هنگام ورود به یک معامله جداگانه انجام دهید، Bybit کار را ساده تر کرده تا ریسک زیان بر اثر تاخیر در ثبت (بخصوص در بازار های پر نوسان) را کاهش دهد.

4_ خدمات مشتریان

از مزیت های بزرگ Bybit، خدمات مشتریان فعال و قدرتمند آن (و به زبان های مختلف) است. شما می توانید از طریق صفحه ی اصلی داشبورد خود با پشتیبانی در ارتباط باشید. همچنین می توانید در توییتر، مستقیما با مدیران Bybit ارتباط داشته باشید.

5_ بیمه

به علاوه Bybit از منابع شرکت های بیمه برای مدیریت ریسک بازار استفاده می کند. امنیت سرمایه های مشتریان بزرگترین اولویت در Bybit است.

6_ امنیت و ناشناس ماندن

کیف پول Multi-Signature و Air-gapped برای حفظ امنیت، و امکان ناشناس ماندن برای تریدر ها (فقدان سیاست سخت گیری برای شناخت مشتری یا KYC)، ویژگی هایی هستند که توجه آن دسته از کاربرانی که نگران امنیت خود در هنگام معاملات هستند را به Bybit جلب می کند.

معرفی صرافی Bybit

معاملات اهرمی Bybit

صرافی Bybit، همانطور که قبلاً گفته شد، به شما این امکان را می‌دهد معاملات اهرمی داشته باشید، این بدان معناست که شما ممکن است بدون هیچگونه دارایی، در معرض رشد یا سقوط قیمت ارز‌های دیجیتال قرار بگیرید. این امر با “اهرم” معاملاتی شما انجام می‌شود. به بیان دیگر، شما از صرافی وام می‌گیرید تا بیشتر معامله کنید؛ در این پلتفرم، می‌توانید تا ۱۰۰ برابر هم از اهرم استفاده کنید.

برنامه افیلیت مارکتینگ

صرافی Bybit، مانند اکثر صرافی‌های ارز دیجتال دیگر، یک برنامه مارکتینگ را برای جذب کاربر ارائه می‌دهد، هر کاربری که مشتری افیلیت داشته و حداقل ۰.۰۲ BTC را‌ واریز کرده باشد، ۱۰ دلار به عنوان بخشی از برنامه مارکتینگ این صرافی دریافت خواهد کرد. اگر چه که طرح سخاوتمندانه‌ایی نیست، اما باز هم یک ویژگی نسبتا خوب محسوب می‌شود.

نمای معاملات ترید بای بیت

تریدینگ ویو‌ها مختلفی در صرافی‌ها وجود دارد، نمی‌توان گفت تریدینگ ویو بای بیت از همه بهتر است، شما باید تشخیص دهد که کدام‌ نمای معاملاتی برایتان مناسب است؛ امکان سفارش گذاری، نمودار قیمت ارز دیجیتال انتخاب شده و سابقه سفارش همه ویژگی‌های مشترک‌تریدینگ ویو‌ها هستند؛ برخی معمولاً باکس‌های خرید و فروش هم دارند. قبل از تصمیم‌گیری در مورد صرافی، ‌نمای معاملات آنها را بررسی کنید تا ببینید آیا برای شما مناسب به نظر می‌رسد یا خیر.

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست