صرافی ارز دیجیتال هیوبی چیست؟

صرافی ارز دیجیتال هیوبی چیست؟

صرافی ارز دیجیتال هیوبی چیست؟ در سال 2013 که گرایش مردم به ارز دیجیتال در حال افزایش بود، صرافی هیوبی بیشتر از دیگر اکسچنج‌های بزرگ موجود در بازار، پیشرفت داشت. پیش از سرکوب رمز ارزها در چین، نزدیک به 90 درصد معاملات بیت کوین در این صرافی انجام می‌گرفت و در اصل بزرگ‌ترین و فعال‌ترین اکسچنج در این کشور آسیایی محسوب می‌شد.

 پس از آن که معامله‌ی ارزهای دیجیتال و به دنبال آن خرید و فروش بیت کوین در چین ممنوع شد، دفتر مرکزی هیوبی نیز از چین خارج و با تبدیل شدن به یک شرکت بین‌المللی، تمرکز خود را روی مدل‌های جدیدی از کسب و کار گذاشت، که اجازه‌ی معامله‌ی ارز دیجیتال با ارز دیجیتال بیشتری را می‌داد. پس از مدتی، صرافی Huobi کاملاً متحول شد و مدل‌هایی از ترید، مانند غیرمتمرکز و همتا به همتا (P2P) را به سرویس خود اضافه کرد.

معرفی توکن هیوبی Huobi

وکن هیوبی ارز ارائه شده توسط صرافی هیوبی گلوبال می باشد. Huobi Token یا HT در اوایل سال 2018 راه اندازی شد. بنیانگذاران این توکن همان بنیانگذاران صرافی می باشند. هیوبی توکن بر روی شبکه اتریوم ساخته شده است و مزایایی را برای کاربران به همراه دارد.

کاربران در صرافی هیوبی می توانند از این توکن به منظور دریافت تخفیف در کارمزدها استفاده کنند. عرضه این توکن در صرافی هیوبی زمانی صورت گرفت که مقررات در چین شدت گرفت و انجام معاملات در بستر ارزهای دیجیتال محدود شد.

کارمزد در صرافی Huobi

کارمزد استفاده از خدمات صرافی هوبی، برای تمامی خدمات، مقدار ثابت 0.2 درصد در نظر گفته‌ شده است که در مقایسه با صرافی بایننس، مقدار زیادی است؛ اما در صورتی‌ که ارز دیجیتال هیوبی توکن (Huobi Token) را بخرید، می‌توانید از خدمات با کارمزد کمتر استفاده کنید. 

صرافی ارز دیجیتال هیوبی چیست؟

مزایا و معایب صرافی هوبی
  1. بیش از 6 سال تجربه در زمینهٔ ارائه خدمات ارزهای دیجیتال از سال 2013
  2. کارمزد ثابت 20 درصد و دریافت تخفیف برای خرید و نگهداری توکن Huobi
  3. پشتیبانی از بیش از 200 رمزارز
  4. امکان پرداخت با کارت‌های بین‌المللی مانند ویزا کارت
  5. دارای برنامه تلفن همراه برای سیستم‌عامل‌های iOS و Android
  6. معاملات اهرم 5 برابری
  7. پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته
  8. دارای ساختار غیرمتمرکز و ایمن در برابر حملات هکرها (بیش از 98 درصد از منابع مالی این صرافی در کیف پول‌های محافظت‌شده چندلایه ذخیره می‌شود.)
معاملات فیوچرز Futures در صرافی هیوبی گلوبال

صرافی هیوبی گلوبال یکی از صرافی های ارز دیجیتال می باشد که از معاملات فیوچرز پشتیبانی می کند. در این نوع از معاملات به کاربران اجازه داده می شود تا بیش از دارایی خود به انجام معاملات بپردازند. استفاده از معاملات فیوچرز در صرافی هیوبی گلوبال در بعضی از کشورها نیازمند احراز هویت می باشد.

بررسی تاریخچه و بنیانگذاران صرافی هیوبی Huobi

صرافی هیوبی گلوبال یک صرافی آنلاین ارز رمزنگاری شده است که هم از طریق رایانه و هم از طریق دستگاه های تلفن همراه در دسترس است. این صرافی در سال 2013 توسط گروه هیوبی Huobi تاسیس شد و به یکی از مشهورترین صرافی های رمزنگاری جهان تبدیل شد.

مدیرعامل صرافی هیوبی لئون لی Leon Li است که از سال 2019 در این سمت مشغول به کار است. این صرافی همچنین در هنگ کنگ، کره جنوبی، ایالات متحده و ژاپن دفتر دارد. صرافی هیوبی دارای بیش از 1 میلیارد دارایی مختلف است که در 130 کشور جهان در دسترس است. شما می توانید با استفاده از این صرافی به انجام معاملات خود بپردازید.

 

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست