بایننس

 بایننس :

 بایننس یک صرافی رمزارز برخط است که امکان مبادله رمزارزهای متعددی را فراهم می‌آورد. از سال ۲۰۱۸ این صرافی از نظر حجم معامله ها در جایگاه بزرگترین مرکز مبادله رمزارز است. بنیانگذار سایت بایننس چانگ پنگ ژائو است که بیشتر با نام CZ شناخته میشود.

ارزهای دیجیتال به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین بازارهای جهانی در بین مردم دنیا است. سال 2009 میلادی شبکه بیت‌کوین شروع به‌کار کرد و خیلی سریع در بین هوادارانش محبوب شد. اما نبود بستری برای خرید و فروش بیت‌کوین دسترسی به این ارز دیجیتال را محدود می‌کرد. در اینجا بود که برخی از فعالان، با ایجاد یک بستر مناسب سعی کردند زیرساختی فراهم کنند تا مردم دنیا بتوانند بیت‌کوین‌های خود را خرید و فروش کنند. به همین دلیل صرافی‌های یا همان اکسچنج ارزهای دیجیتال به‌وجود آمدند.

خدمات صرافی binance

 

صرافی بایننس:

تداوم روند خوب خدمات صرافی بایننس به حدی بود که به سرعت آن را به یکی از محبوب‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال تبدیل کرد. بایننس ابتدا تنها یک صرافی خرید و فروش ساده بود که تنها از چند کوین اصلی بازار پشتیبانی می‌کرد، اما امروزه این صرافی بسیار وسیع تر از قبل شده و خدماتی چون پشتیبانی از معاملات مارجین با لوریج‌های متنوع، خدمات بازار آتی و آپشن در کوین‌های مختلف، استیک کوین‌های مختلف، فارمینگ پروژه‌‌های دیفای، استخر ماینینگ بایننس، برگزاری IEO های متنوع، خدمات شتاب‌دهنده استارتاپ‌ها با سرمایه‌گذاری و اسپانسری خود بایننس و… را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

 خدمات این صرافی:

  شفافیت در ارائه خدمات، دقت  بسیار خوبی در خرید و فروش، سرعت بالا در عملیات واریز و برداشت‌ها و همچنین امنیت بالای سایت و ارائه خدمات نوین از جمله مواردی بود که هر روز به مشتریان این صرافی اضافه می‌کرد. از آن زمان تا به امروز این صرافی در بین صرافی‌های موجود، همواره پیشتاز بازار بوده است. بطوری که به بزرگترین اکسچنج ارزهای دیجیتال در دنیا تبدیل شده است.

  بعد از مدتی بایننس برای سادگی در ارائه خدمات به مشتریان و پیشرفت خدمات شرکت، اقدام به ایجاد کوین خود به نام بایننس کوین کرد. به این ترتیب بایننس کوین از طریق ICO و در جولای سال ۲۰۱۷ منتشر شد. از آن زمان به بعد مشتریان می‌توانند کارمزدهای خرید و فروش های خود را با BNB پرداخت کنند تا از تخفیف‌های تا ۲۵% در کارمزد بهره ببرند. به این ترتیب بایننس کوین به سرعت مورد توجه افراد بیشتری قرار گرفت.

 این صرافی راه های امنیتی و آنتی فیشینگ به کاربران خود ارائه می‌دهد. که امنیت حساب‌های معاملاتی آن‌ها را تا حد زیادی بالا می‌برَد. در تاریخ ۸ مه ۲۰۱۹ یک گزارش مبنی بر هک بایننس و سرقت دارایی‌ها به ارزش ۴۰ میلیون دلار منتشر شده است. بعد از این حادثه تمامی واریز و برداشت‌های سایت به‌ جهت بررسی بیشتر متوقف شد.

همین امر باعث ترس سرمایه‌گذاران برای از دست دادن سرمایه‌هایشان در صرافی بایننس شد. اما حدود یک هفته بعد، مدیر بایننس گفت که تمامی مبلغ های هک شده را به حساب کاربران برگردانده است. البته این کار را به هزینه شخصی خود و از محل سودهای شرکت پرداخت کرد. اما کمی بعد نیز توانست مبالغ هک شده را بازپس بگیرد.

  بایننس با داشتن تیم مارکتینگ بسیار قوی در سال‌های اخیر پیشرفت های بزرگی داشته است. در ابتدا این صرافی تنها یک اکسچنج ساده بود. که مشتریان در آن به خرید و فروش مستقیم ارزهای دیجیتال می‌پرداختند. اما الان بسیار گسترده شده است به‌طوری که در زمینه‌های مختلف زیادی فعالیت دارد.

برای آموزش ثبت نام در صرافی بایننس میتوانید به سایت دلسا کارت مراجعه کنید و همچنین از تخفیف در کارمزد ها بهره مند شوید.

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست