spotify

spotify:

  اسپاتیفای (spotify) یک سرویس پخش موسیقی است که به‌واسطه‌ی آن می‌توانید به میلیون‌ها آهنگ، پادکست و ویدئوی هنرمندان سراسر جهان دسترسی داشته باشید. علت جذابیت اسپاتیفای برای مخاطبین این است که صرفا می‌توان با ساخت یک حساب کاربری از طریق ایمیل یا اتصال از طریق فیسبوک به‌طور رایگان از سرویس اسپاتیفای استفاده کرد.

  اسپاتیفای امکانات دیگری هم برای دوست‌داران خود دارد که البته هزینه‌بر است. اگر دوست ندارید که از سرویس ویژه‌ی اسپاتیفای بهره‌مند شوید و ترجیح می‌دهید فقط رایگان موسیقی گوش دهید و یا صرفا می‌خواهید اسپاتیفای را امتحان کنید، باید بدانید کار با اسپاتیفای بسیار ساده است و به هیچ‌گونه تعهدی و صرف هزینه‌ای از جانب شما نیاز ندارد.

  نسخه‌ی رایگان اسپاتیفای درست مثل یک رادیو توسط آگهی‌های تبلیغاتی اسپانسر شده است. شما می‌توانید از طریق کامپیوتر شخصی‌، لپ‌تاپ و تلفن همراه خود به اسپاتیفای دسترسی داشته باشید. اما برای بهره‌مندی از تمام امکانات آن باید از نسخه‌ی ویژه‌ی اسپاتیفای که البته رایگان نیست استفاده کنید.

Spotify

دانلود و نصب اسپاتیفای:
  • اول باید به وب‌سایت اسپاتیفای بروید و حساب کاربری بسازید.  اگر حساب فیسبوک دارید ازطریق فیسبوک وارد حساب کاربری‌تان شوید. چراکه از این طریق می‌توانید با دوستان‌تان هم در ارتباط باشید و بدانید که چه گوش می‌دهند و آهنگ‌های موردعلاقه‌تان را به‌اشتراک بگذارید.
  • یک سطح اشتراک انتخاب کنید. ما به شما توصیه می‌کنیم که نسخه‌ی ویژه‌ی اسپاتیفای (Premium) را انتخاب کنید. چراکه با این نسخه می‌توانید به امکانات بیشتری دسترسی داشته باشید. به‌علاوه، این نسخه انعطاف‌پذیرتر است و ازطریق دستگاه‌های بیشتری می‌توانید از آن استفاده کنید.
  • اپلیکیشن رایگان اسپاتیفای را دانلود و نصب کنید. نسخه‌هایی برای دسکتاپ، آیفون/آیپد و گوشی‌های اندروید وجود دارد.
  • ازطریق این دستگاه‌ها وارد حساب خود بشوید و به موسیقی‌ها گوش کنید.
  • نصب اسپاتیفای ساده است اما وقتی که وارد آن می‌شوید ویژگی‌های بیشتری می‌یابید و هرچه بیش‌تر موسیقی گوش دهید، کاربر هوشمندتری می‌شوید.
اسپاتیفای چه مقدار اینترنت مصرف می‌کند؟
  • وقتی کیفیت موسیقی پخش‌شده عادی باشد، یک ساعت موسیقی حدود ۵۰ مگابایت مصرف خواهد کرد؛
  • با کیفیت عادی (Normal) می‌توانید ۲۴ ساعت به موسیقی گوش کنید که در این صورت ۱ گیگابایت از اینترنت شما مصرف خواهد شد؛
  • با انتخاب کیفیت بالا، می‌توانید با مصرف ۱ گیگابایت به کمتر از ۱۵ ساعت موسیقی گوش دهید؛
  • با کیفیت خیلی بالا می‌توانید به هفت ساعت موسیقی گوش کنید و ۱ گیگابایت اینترنت مصرف خواهد شد؛
  • و در آخر اینکه با پخش ویدئو قطعا اینترنت بیشتری مصرف خواهید کرد.
قابلیت اتصال بلوتوث اسپاتیفای

یکی از بدیهی‌ترین مزایای اسپاتیفای این است که اگر شما روی تلفن خود از اسپاتیفای استفاده می‌کنید می‌توانید به انبوهی از دستگاه‌های بلوتوث متصل شوید و محتوای خود را از آن طریق پخش کنید. این دستگاه‌ها می‌توانند شامل گیرنده‌ی صوتی خانگی، دستگاه پخش صوت خودرو، هدفون‌های بلوتوث یا اسپیکرهای متصل‌‌شده به دستگاه باشند. ازطریق نسخه‌ی ویژه‌ی اسپاتیفای می‌توانید از Spotify Connect هم بهره‌مند شوید.

کدهای اسپاتیفای چیست؟

کدهای اسپاتیفای ویژگی‌ای است که به کاربران اجازه می‌دهد تا موسیقی را به‌راحتی با دوستان و خانواده‌ به‌اشتراک بگذارند. شما می‌توانید از کدهای اسپاتیفای برای یک آهنگ، آلبوم یا پلی‌لیست استفاده کنید و سپس کد را اسکن کنید و آن را با دستگاه خود به‌اشتراک بگذارید و امکان لذت بردن دوستان و خانواده از آن‌ قطعات موسیقی را فراهم کنید.

کدهای اسپاتیفای روی آیفون و دستگاه‌های اندروید کار می‌کنند. برای استفاده از آنها تنها کافی است که بر روی دکمه‌ی سه نقطه‌ی (`…`) کنار قطعه موسیقی‌ای که قصد اشتراکش را دارید کلیک کنید. سپس خواهید دید که یک پاپ‌آپ همراه با آلبوم، قطعه یا پلی‌لیست ظاهر خواهد شد که کد زیر آن قرار دارد. روی آن کد کلیک کنید تا زوم شود و دیگران بتوانند کد را اسکن کنند.

در سایر دستگاه‌ها، روی جست‌و‌جو کلیک کنید و دکمه‌ی دوربین را که در بالای سمت راست قرار دارد پیدا کنید و سپس کد را اسکن کنید. همه می‌توانند از کدهای اسپاتیفای استفاده کنند؛ از این جهت به‌دنبال کدهای گروه‌ها و هنرمندان موردعلاقه‌تان باشید و آنها را به‌اشتراک بگذارید.

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست