Paysafe

Paysafe

  Paysafe یک روش پرداخت آنلاین و شرکت تابعه Paysafe Holdings UK Limited است. این شرکت مستقر در وین، اتریش، در سطح بین المللی فعال است و در 47 کشور در سراسر جهان حضور دارد.

  Paysafe  روشی با پیش پرداخت ساده و ایمن است که به شما امکان می دهد بدون استفاده از حساب بانکی یا اطلاعات کارت اعتباری، پرداخت آنلاین را انجام دهید.

تاریخچه:

  Paysafe Group   یک شرکت پرداخت آنلاین چند ملیتی است. Paysafe در جزیره Isle of Man مستقر است و تحت نظارت سازمان رفتار مالی در انگلستان فعالیت می‌کند. این شرکت از ترکیب Neteller PLC ، Netbanx Ltd و Optimal Payments Limited تشکیل شده است. نت‌بنکس در سال 1996 تاسیس شد، Optimal Paymentاپتیمال پیمنتس در سال 1997، و نتلر در سال 1999. در نوامبر 2005، نتلردر اقدامی نتبنکس را خریداری کرد. در نوامبر 2008، Neteller نام خود را به Neovia Financial تغییر داد. در سال 2011 ، نئویا فایننشال توانست اپتیمال پیمنتس را هم بخرد. پس از آن Neovia Financial نام خود را به Optimal Payments تغییر داد.

  درسال 2014، این شرکت با خرید Meritus Payment Solutions و Global Merchant Advisors. مستقر در ایالات متحده در معامله ای به ارزش بیش از 235 میلیون دلار، منافع خود را در ایالات متحده گسترش داد. در 2015، اپتیمال پیمنتس اعلام کرد که گروه رقیب Skrill یعنی پی سیف را با هزینه ای در حدود 1.1 میلیارد یورو خریداری خواهد کرد. در همان سال ، Optimal Payments با نام Paysafe Group تغییر نام داد.

  تا دسامبر 2017 سهام این شرکت در بورس اوراق بهادار لندن معامله می‌شد. تا اینکه توسط کنسرسیومی از گروه بلک استون و CVC Capital Partners خریداری شد. در 2019 با تقویت احتمال وقوع برگزیت، این شرکت اعلام کرد ارتباطات اقتصادی خود با منطقه‌ی اروپا را به ایرلند منتقل خواهد کرد.

پی سیف کارت چیست؟

  پی سیف کارت روش پرداختی آنلاین، مبتنی بر کوپن هایی با کد پین 16 رقمی، مستقل از حساب بانکی، کارت اعتباری یا سایر اطلاعات شخصی است. مشتریان می توانند کوپن ها را از مراکز فروش محلی یا فروشگاه های اینترنتی فروش گیفت کارت های ارزی خریداری کنند. با وارد کردن کد در صندوق فروش وب سایت مربوطه، بصورت آنلاین هزینه خرید خود را پرداخت کنند. از سال 2018 پی سیف کارت در بیش از 40 کشور در دسترس است. دو رقیب سابق، والى هلند و اوكاش انگلیس نیز حتی جذب پی سیف شده اند.

Paysafe

مزایا و معایب پی سیف:

  پی سیف کارت، روش پرداختی است. که مشتری را قادر می سازد نه تنها برای بازار، که حتی برای ارائه دهنده سرویس پرداخت نیز ناشناس بماند. مقدار پولی که در صورت بروز تصادف یا تقلب در معرض ضرر قرار می گیرد، محدود به مبلغ کوپن خریداری شده است. هم چنین هیچ حساب بانکی یا اطلاعات کارت اعتباری هم در معرض خطر نخواهد بود .

با این وجود ، مواردی از سواستفاده نیز وجود دارد:

  مانند همه سیستم هایی که فقط به درج اطلاعات در وب سایت نیاز دارند، پی سیف کارت نیز ممکن است قربانی تکنیک های فیشینگ شود. با تقلید از یک وب سایت رسمی یا صفحه پرداخت یک کسب و کار.  کلاهبرداران می توانند، کاربران را فریب داده تا پین کد محصول خود را وارد کرده و از اعتبار کارت آنان به نفع خود استفاده می کنند.

  در نسخه های رایج این فن آوری فیشینگ، کلاهبرداران کالاها، خدمات یا جوایز نقدی را با پرداخت هزینه تعهد ارائه می دهند. برای پرداخت از طریق پست یا تلفن (یا اسکن های کارت) پین های پی سیف را درخواست می کنند. اما در عوض، هیچ کالا یا خدماتی تحویل داده نمی شود.

محصولات و خدمات:

این شرکت محصولات و خدمات زیر را ارائه می دهد:

  • Neteller: یک سرویس کیف پول دیجیتال است که به کاربران امکان اضافه، برداشت و انتقال وجه به فروشندگان و افراد دیگر را می دهد. در مقاله‌ی “آموزش افتتاح حساب نتلر (Neteller)” با این سرویس آشنا شوید.
  • Skrill: محصولی است با تمرکز بر نقل و انتقال پول بین المللی با هزینه کم، که امکان پرداخت و انتقال پول از طریق اینترنت را فراهم می کند. 
  • paysafecard: پی سیف کارت یک روش پرداخت پیش پرداخت است که به مشتریان امکان می دهد بدون استفاده از حساب بانکی یا اطلاعات کارت اعتباری پرداخت های آنلاین را انجام دهند.
  • Fans Entertainment: یک محصول تجاری موبایل محور که سفارشات موبایلی را ارائه می دهد.
  • IncomeAccess: یک شرکت بازاریابی وابسته و ارائه دهنده هوش تجاری است.

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست