payeer

payeer

payeer (پایر) یک سیستم همه کاره است. این بدان معناست که شما می توانید از آن برای مقاصد مختلف از جمله پذیرش پرداخت در فروشگاه های آنلاین تا انتقال پول فوری استفاده کنید. Payeer برای افراد تازه کار و مبتدی و یا برای کاربران پیشرفته، یک راه حل عالی محسوب می شود.

  اولین و احتمالا مهمترین مزیت پایر، امکان ارسال پول به شخصی است که حساب Payeer ندارد، می باشد. کافی است ایمیل یا شماره تلفن او را مطابق دسترالعمل خواسته شده، داشته باشید. این امکان پایر برای کسانی که علاقه ای به ثبت نام و افتتاح حساب ندارند، یک سرویس جذاب محسوب می شود.

  در Payeer هیچ کنترلی بر روی انتقالات پول شما انجام نمی شود. پایر هیچ کس را کنترل نمی کند که پول را به کجا و چه کسی ارسال می کند. آنها واقعا اهمیتی نمی دهند که شما از چه فروشگاهی با استفاده از کیف پول پایر خود خرید می کنید. بنابراین ریسک بسته شدن اکانت به طور ناگهانی بسیار اندک است. پایر بسیار مناسب کسانی است که در برنامه های مختلف ترید شرکت می کنند.

پایر پرداخت ها را فورا انجام می دهد و شما می توانید با کمیسیون بسیار پایین و بدون هیچ گونه تاخیر پول را از یک کیف پول الکترونیکی به دیگری منتقل کنید.

کاربران Payeer همچنین می توانند یک کارت پلاستیکی مشابه مسترکارت سفارش دهند. این کارت فقط 9 دلار هزینه دارد و به مدت سه سال معتبر است. این کارت به شما کمک می کند تا بتوانید از دستگاه های خودپرداز سراسر جهان پول برداشت کنید و یا در فروشگاه های غیر آنلاین خرید کنید. پایر گزینه مناسبی برای کسانی است که درآمد انلاین و دلاری دارند و از مشتریان خارجی پول دریافت می کنند.

دلار پاییر چیست؟

جدیداً بیشتر سایت‌های کسب درآمد از آن استفاده می‌کنند. پاییر یک سایت با مالکیت روسیه است که دویست کشور را پشتیبانی می‌کند و با ایران هم مشکلی ندارد. قابلیت اکسچنج یا تبدیل پول در داخل سایت موجود است و می‌توانید به پرفکت مانی, وبمانی و یا پی پال و… با کارمزد بسیار پایین تبدیل کنید.

ارزهای پشتیبانی شده توسط کیف پول پاییر

USD: دلار پاییر
RUB: روبل روسیه
EUR: یورو
BTC: بیت کوین
USDT: تتر
ETH: اتریوم
BCH: بیت کوین کش
LTC: لایت کوین
DASH: دش
XRP: ریپل

payeer

مزایای پایر:
  • کاربران می توانند وجوه و پول خود را بدون هیچ گونه کارمزد به سراسر جهان انتقال دهند. 
  • سهولت استفاده از نسخه های تلفن و کامپیوتری
  • قابلیت هایی همچون واریز و برداشت، تجارت (مانند یک صرافی کوچک) و تبدیل در این کیف پول.
  • پشتیبانی از ارز فیات و ارزهای رمزنگاری. تبدیل به این ارزها را می توان خیلی سریع انجام داد.
  • کارمزد تراکنش های بین حساب های پاییر صفر درصد (یعنی رایگان)  است.
  • رد و بدل پول بین بسیاری از سیستم های پرداخت مانند پی پل، پیزا، اوکی پی، پرفکت مانی و سایر پلتفرم ها. البته احتمال اعمال برخی محدودیت ها وجود دارد.
  • با داشتن کیف پول در پاییر می توان از 150 سیستم پرداخت مختلف وجوه را دریافت کرد. 5 کیف پول مختلف برای دلار، یورو، روبل، گْریونا (پول رایج اوکراین) و حتی بیت کوین در پاییر وجود دارد.
  • برداشت از طریق بانک، چک، وسترن یونیون، ویزا، مسترکارت، مایسترو، پی پل و غیره. کارمزدها معمولا بالاتر از 5 درصد نیست.
  • با ساخت رایگان وب سایت تبادل ارز الکترونیکی می توان یک درصد از سود پاییر را کسب کرد.
  • API برای پرداخت های خودکار و سایر موارد در دسترس است.
  • می توان در پاییر سرمایه گذاری کرد. توسعه دهندگان قول بازگشت سرمایه را در مدت 6 ماه یا کمتر می دهند.
  • کارمزد معاملات بین ارزها مناسب است : 0.195 درصد

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست