KWFinder

KWFinder:

  جستجوی کلیدواژه ها یکی از پر اهمیت ترین مراحلی است که بازاریابان و سئو کار ها باید با آن آشنایی داشته باشند و آن را به بهترین نحو ممکن انجام دهند. اگر کار جستجوی کلمات کلیدی را به درستی انجام دهید، قطعا قدم بسیار بزرگی در راستای موفقیت کسب و کار مدنظر خود برداشته اید. برای جستجوی کلیدواژه ها، ابزارهای بسیاری وجود دارند که اطلاعات دقیقی را در اختیار شما قرار می دهند که در میان آنها، KWFinder یکی از معروف ترین هاست.

KWFinder   یک ابزار فوق العاده برای جستجوی کلیدواژه ها است که با استفاده از آن می توان صدها کلیدواژه دم دراز (long-tail) با سختی پایین و سرچ بالا را به دست آورد. این ابزار رابط کاربری بسیار مناسبی دارد و معیارهای بسیار مناسبی را برای جستجوی کلیدواژه ها داراست.

تمام این ویژگی ها می توانند برای بهبود سئو سایت به شما کمک بسیاری کنند. نکته دیگر در مورد این ابزار این است که شما می توانید برای ده روز به صورت کاملا رایگان از اکانت آزمایشی آن استفاده کنید. در نتیجه، ابزار KW Finder را می توان یکی از بهترین ابزارهای رایگان جستجوی کلیدواژه ها برای سئو سایت دانست. نسخه پولی این ابزار نیز امکانات بسیار گسترده تری را در اختیار شما قرار می دهد.

KWFinder

این سایت امکانات بسیار ویژه ای برای وبمستران فراهم کرده که عبارتند از:
  1. نشان دادن تعداد سرچ کلمه کلیدی شما در ماه

این ابزار که از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند به شما تعداد سرچ کلمه مورد نظر را می گوید و بعد می توانید تصمیم بگیرید که آیا چنین کلمه ای برای شما بازدهی دارد یا خیر.

  1. مشخص کردن سختی کلمه کلیدی شما

سختی 1 تا 15 = آسون

سختی 15 تا 29 = هنوز آسون

سختی 30 تا 50 = سخت

سختی 50 تا 80 = خیلی سخت

  1. پیشنهاد کلمه کلیدی مشابه

بعضی اوقات وقتی یک کلمه رو وارد این سایت می کنید به شما پیشنهاداتی رو نشون میده که هم تعداد سرچ بالایی دارند و هم کلمات آسونی هستند که مرتبط با حوزه شماست

  1. نشان دادن جایگاه سایت های صفحه اول گوگل

نکته مهم راجب قسمت چهارم اینه که باید بدونید اشتباه جایگاه ها رو معمولا نشون میدهد. چون بر اساس سرچ انگلیسی کار میکند.

  1. نشان دادن سختی تک تک سایت ها + تعداد لینک ها و…

این سایت 10 رقیب صفحه اول شما را نشان میدهد.  هر کدام را یک تحلیل سریع کرده که یکی از این تحلیل ها مربوط به سختی هر سایت می باشد.

مشکلات KWFinder:
  • پولی بودن سرویس و قیمت بالای اکانت اون برای ایرانی ها
  • در زبان فارسی خیلی دقیق و کامل نیست (اما بد هم نیست)
  • تعداد سرچ رو حداقل نشون میده! (گاهی اوقات مینویسه 2 هزار سرچ در ماه داره این کلمه ولی در حقیقت تعدادش 7 هزار تاست به طور میانگین)
  • تعداد سرچ بعضی کلمات رو نشون نمیده! (مثلا بعضی از کلمات که ماهی 30 سرچ دارن رو ممکنه صفر نشون بده)
  • گاهی اوقات یه کلمه رو اشتباه خیلی آسون یا سخت نشون میده (باید کلیک کنید روی اون تا رفرش بشه)
با KWFinder چه کارهای دیگری می توان انجام داد؟

علاوه بر KWFinder و SERPChecker، می توانید از سه ابزار Mangools دیگر نیز استفاده کنید:

  • SERPWatcher: این ابزار رنک ترکر به شما امکان می دهد عملکرد دامنه معینی را در SERP برای کلمات کلیدی انتخاب شده در مدت زمان مشخصی کنترل کنید.
  • LinkMiner: ابزاری فوق العاده بصری برای تجزیه و تحلیل لینک که به شما امکان می دهد منابع بک لینک های سایت خود و همچنین منابعبک لینک رقبا را مشاهده کنید.
  • SiteProfiler: در واقع یک عکس فوری از مهمترین معیارهای سایت شما – یا رقبا – از جمله اختیارات دامنه ، نمایه لینک دهی ، محتوای دارای رتبه برتر ، دامنه های ارجاع دهنده برتر و داده های رقبا است.
خرید ابزار KWFinder – خرید اکانت kwfinder

هزینه اکانت بیسیک این ابزار ۳۰ دلار، اکانت پرمیوم ۴۰ دلار و اکانت شرکتی آن ۸۰ دلار است. اکانت بیسیک KWFinder می تواند تا حد مناسبی پاسخگوی نیازهای شما باشد.

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست