تمام آنچه باید درباره ارز دیجیتال Egld بدانید

Egld

الراند EGLD   یک پروتکل بلاک چین است که به دنبال ارائه تراکنش های بسیار سریع با استفاده از راهکار شاردینگ (شکستن یک پایگاه داده بسیار بزرگ به اجزای کوچک تر و قابل مدیریت) است.

  این پروژه خود را به عنوان یک اکوسیستم فناوری برای اینترنت جدید توصیف می کند، که شامل فناوری مالی، امور مالی غیرمتمرکز و اینترنت اشیا است. طبق گزارشات، پلتفرم اجرای قراردادهای هوشمند آن توانایی انجام ۱۵۰۰۰ تراکنش در ثانیه، با تأخیر شش ثانیه ای و کارمزد ۰.۰۰۱ دلار را دارد.

این بلاک چین یک توکن بومی با نام eGold یا EGLD   دارد و برای پرداخت کارمزد های شبکه، سهام گذاری و پاداش دادن به اعتبارسنجان استفاده می شود.

انواع کیف پول‌های ارز دیجیتال EGLD

برای خرید و نگهداری ارز دیجیتال EGLD می‌توانید از والت‌های (کیف پول‌) مختلفی استفاده کنید؛ تفاوت این کیف پول‌ها در امنیت و همین طور تعداد ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده آنها است.

Egld

به طور کلی کیف پول‌های ارز دیجیتال به 3 نوع دسته‌بندی می‌شوند:

کیف پول‌های آنلاین (تحت وب)

کیف پول‌های نرم‌افزاری

کیف پول‌های سخت‌افزاری

کیف پول‌های آنلاین توسط سایت خود صرافی‌ها ارائه می‌شوند و از امنیت بسیار کمی در نگهداری ارزهای دیجیتال برخوردار هستند؛  پس بهتر است که فقط برای Change کردن از آنها استفاده کنید و بعد از اینکه معامله و ترید خود را انجام دادید، ارزهای دیجیتال خود را به کیف پول‌های نرم‌افزاری یا کیف پول‌های سخت افزاری منتقل کنید.

کیف پول‌های نرم‌افزاری: این کیف پول‌ها از امنیت نسبتا بهتری برخوردار هستند و قابل دانلود از شبکه اینترنت و اپلیکشین‌ها هستند. در هنگام دانلود و نصب این کیف پول‌ها به این موارد توجه کنید: 1. کیف پول مورد نظر شما حتما ارز دیجیتال شما را پشتیبانی کند 2.  کیف پول بر روی سیستم عامل مورد نظر شما قابل نصب و استفاده باشد؛  چون بعضی از والت‌ها برای موبایل و بعضی‌ برای کامپیوتر و لب تاب و یا سیستم عامل android و IOS و. .. طراحی شده‌اند و قابل استفاده هستند.

وضعیت حال حاضر توکن EGLD

شبکه Elrond خودش را به عنوان یک معماری جدید بلاک چینی معرفی می‌کند که بازده و عملکرد را تا ۱۰۰۰ برابر افزایش می‌دهد. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که شبکه Elrond می‌تواند تعداد زیادی تراکنش را در ثانیه پردازش کند. این شبکه قصد دارد که دسترسی به اقتصادی اینترنتی را برای جهانیان مهیا کند. توکن بومی این شبکه توکن EGLD نام دارد که متن باز و غیر متمرکز است.

قیمت این توکن در لحظه این نوشتار و بنا به گزارش CoinMarketCap حدود ۱۳۶ دلار آمریکا است. حجم بازار این توکن حدود ۲.۶۳۶ میلیارد دلار است و تعداد توکن‌های در حال گردش آن ۱۹،۳۵۳،۱۸۲ است.در ابتدا قرار بود تعداد کل توکن‌های اولیه ERD برابر ۲۰ میلیارد توکن باشد. توکن EGLD را می‌توان در صرافی‌های برجسته‌ای مانند بایننس (Binance) معامله کرد و خوشبختانه این توکن مشکل نقدینگی ندارد.

ارز دیجیتال EGLD یک ارز دوم نیست بلکه نسخه بهیود یافته ارز اصلی شبکه الراند است. تیم توسعه‌دهنده این شبکه مدل اقتصادی توکن ERD را تغییر دادند. به این صورت که هر ۱۰۰۰ توکن خواهد بود.

 چه چیزی الراند را منحصر به فرد می کند؟

الراند خود را به عنوان یک پلتفرم بلاک چین برای اقتصاد مبتنی بر اینترنت جدید، اپلیکیشن های غیرمتمرکز و استفاده شرکتی توصیف می کند. نقطه قوت اصلی آن مقیاس پذیری بالا است، و آنها بیان می کنند که این اولین شبکه بلاک چین است که در آن تمام وضعیت، شبکه و تراکنش ها شاردینگ می شود. طبق مقاله اقتصادی آنها، این شرکت به دنبال ایجاد اکوسیستم خود و تاسیس EGLD به عنوان یک دارایی ذخیره ارزش است.

الراند را از کجا می توانید خریداری کنید؟

EGLD را می توان در صرافی های ارز دیجیتال مانند بایننس، اکی اکس، بیت فینکس و بیت مکس خریداری کرد. این ارز در مقابل ارزهای فیات مانند دلار آمریکا و روپیه اندونزی، ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین وبایننس کوین و استیبل کوین ها مانند Tether (USDT) و Binance USD (BUSD) قابل معامله است.

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست