همه چیز درباره ارز دیجیتال BSV

BSV
بیت کوین اس وی (BSV)  چیست؟

  بیت کوین اس وی، BSV یک نوع altcoin است که در نتیجه یک فورک سخت بیت کوین کش که در تاریخ ۱۵ نوامبر سال ۲۰۱۸ اتفاق افتاد، راه اندازی شد.

  علت اصلی این تقسیم شدن ارز دیجیتال که منجر به ایجاد بیت کوین اس وی شد، عدم رضایت از به روزرسانی های آینده برای پایگاه داده ی کد ارائه شده توسط Amaury Sechet ، توسعه دهنده اصلی این پروژه بود. کریگ رایت در حال حاضر رهبری تیم Bitcoin SV را بر عهده دارد ، و هواداران وی معتقد بودند که بروزرسانی مسئله مقیاس پذیری BCH را حل نمی کند. علاوه بر این ، اکنون تمرکز تیم توسعه بر افزایش سطح امنیت ، کاهش هزینه های معامله و فراهم آوردن آسایش بیشتر برای ماینرها و سرمایه گذاران نهادی است.

کیف پول ارز دیجیتال بیت کوین اس وی

  همواره به کلیه ی دارندگان ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاران این حوزه توصیه می شود که ارزهای دیجیتال خود را کاملا هوشمندانه مراقبت کنید که مورد سوء استفاده ی هکرها و کلاهبرداران سایبری قرار نگیرد. انواع کیف پول های امن، می تواند محلی مناسب برای ذخیر، ارسال و دریافت و مبادله و ترید ارزهای دیجیتال باشد. برای ذخیره و مبادله ی رمز ارز بیت کوین اس وی (BSV) نیز خوب است که از کیف پول بیت کوین اس وی استفاده کنید.

BSV

تاریخچه بیت کوین اس وی

  خالق بیت کوین اس وی را میتوان به نوعی کریگ رایت دانست. دکتر رایت اصلی ترین دلیل جدایی بیت کوین اس وی از بیت کوین کش میباشد و به نوعی میتوان او را آغازگر نبرد هاردفورک بیت کوین کش دانست.

  تنها چند روز پس از هاردفورک اصلی شبکه بیت کوین که منجربه پیدایش رمزارز بیت‌کوین کش شد، گروه بیت کوین اس وی به رهبری کریگ رایت اعلام وجود کرد. این گروه توسط رسانه های مختلفی همچون CoinGeek، CalvinAyre و Bitcoin.org حمایت میشوند و تلاش دارند تا تغییرات اساسی را در شبکه بیت‌کوین کش اعمال کنند و سایز بلاک های این شبکه را از ۳۲MB فعلی به ۱۲۸MB برسانند تا ظرفیت و مقیاس پذیری شبکه را ارتقا دهند.

  با این حال، در حال حاضر بلاک‌های BSV به دلیل کمبود تراکنش‌ها در شبکه آن، به‌طور متوسط حتی از بلاک‌های بیت کوین نیز کوچک‌تر است. BSV که یکی از سه نسخه مهم بیت کوین به شمار می‌رود، در حال حاضر دارای کوچک‌ترین بلاک‌ها بوده و در نتیجه کمترین تعداد تراکنش را داراست. رایت و همکارانش قصد دارند که این وضعیت را از طریق جذب همکاری با شرکت‌ها و کسب‌وکارهای متعدد بر روی شبکه خود تغییر دهند.

استخراج بیت کوین SV

  بیت کوین SV از همان پروتکل استخراجی که بیت کوین اصلی و بیت کوین کش استفاده می‌کنند یعنی « SHA-256 » بهره می‌برد. به همین دلیل تنها راه استخراج موثر و بهینه بیت کوین sv استفاده از دستگاه‌های استخراجی است که مخصوصا برای الگوریتم SHA-256 طراحی شده‌اند.

  از آنجایی که تجهیزات مورد نیاز برای استخراج این سه ارز دیجیتال مشابه است، فرآیند ماینینگ هم بسیار شبیه است. به این معنی که یک ماینر می‌تواند با توجه به سودآور بودن هر کدام از این ارزها، یکی از آن‌ها را انتخاب کند. در صورت تمایل می‌تواند بین آن‌ها سوئیچ کند.

  در حال حاضر با توجه به قیمت بیشتر بیت کوین اصلی، استخراج آن کاراتر است به همین دلیل ماینرها شبکه بیت کوین اصلی را برای استخراج انتخاب می‌کنند، پس از آن بیت کوین کش و در نهایت بیت کوین sv.

خرید بیت کوین اس وی

امکان خرید بیت کوین sv از صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر وجود دارد، اما جالب است بدانید در یک سال گذشته برخی از صرافی‌ها، بیت کوین SV را بایکوت کردند و از لیست ارزهای قابل عرضه بیرون گذاشته‌اند، با این حال هنوز صرافی‌های زیادی مانند بیت فاینکس (Bitfinex)، کوین تری (Cointree)، ایزی کریپتو (Easy Crypto)، کوین اسپات (CoinSpot) و … ارز دیجیتال بیت کوین SV را عرضه می‌کنند.

معمولا خریداران و تریدرهای بیت کوین اس وی ابتدا به کمک ارز فیات مانند دلار، یورو، ریال و .. ارز دیجیتال تتر را خریداری می‌کنند و به کمک تتر برای خرید بیت کوین sv را از صرافی‌های معتبر اقدام می‌کنند. برای فروش و ترید کردن بیت کوین  SV هم می‌توانید از این صرافی‌های ارز دیجیتال استفاده کنید.

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست