همه چیز درباره ارز دیجیتال ALGO

ALGO
الگوراند چیست؟

ALGO: الگوراند یک ارز رمزپایه مقیاس پذیر، امن و غیرمتمرکز و دارای پلتفرم قرارداد هوشمند هستند. آن‌ها سازوکار اجماع خود را توسعه داده‌اند که نوعی از proof of stake است و به نام pure proof of stake (TM) شناخته می‌شود.

مزیت اصلی فناوری الگوراند این می‏‌باشد که بلوک‌ها را در چند ثانیه و آخرین تراکنش را به صورت فوری نهایی می‌کند. در حالی که از فورک جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، الگوراند قراردادهای هوشمند بسیار منعطف را به صورت دارایی توکن شده و نقل و انتقال تجزیه‏ ناپذیر که مستقیماً در لایه ۱ ساخته شده‌اند، ارائه می‌دهد.

شبکه ارز دیجیتال الگوراند

پروتکل مورد استفاده در الگوراند برای سرعت طراحی شده است. این فرآیند اطمینان حاصل می‌کند که هر بلاک خیلی فوری نهایی شود و سرعت تراکنش‌های انجام‌شده در ثانیه شبکه را به شکل قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. شبکه اصلی الگوراند با قابلیت پردازش 1000 تراکنش در ثانیه با ضریب تعویق کمتر از 5 ثانیه افتتاح شده است.

تیم و شرکای ارز دیجیتال الگوراند

الگوراند به دست سیلویو میکالی (Silvio Micali)، استاد دانشگاه ام‌آی‌تی (MIT) بنیان‌گذاری شد که یک تیم قدرتمند را برای توسعه آن جمع کرد. بر خلاف برخی پروژه‌ها که در آنها کارآفرین‌ها سرپرست پروژه می‌شوند، تیم الگوراند عمدتاً متشکل از محققان و دانشمندان است. به دلیل ارتباط با دانشگاه ام‌آی‌تی، بیشتر اعضای تیم الگوراند در بوستون مستقر هستند.

علاوه بر تیم اصلی توسعه الگوراند، یک بنیاد الگوراند (Algorand Foundation) نیز وجود دارد که سازمان مدیریت و تحقیقی محسوب می‌شود و توسعه پلتفرم الگوراند را رهبری می‌کند.

ALGO

خرید و نگهداری ارز دیجیتال الگوراند

با اینکه الگوراند در صرافی بایننس هم فهرست شده است، بیشترین حجم معاملات آن با اختلاف زیاد در صرافی بایننس انجام می‌شود و جایگاه‌های بعدی به صرافی‌های کوین بیس، هوبی و صرافی کراکن اختصاص دارد. این توکن همچنین در بعضی از صرافی‌های ارز دیجیتال دیگر مثل هوبی گلوبال، اکی‌اکس ، و بیت‌مکس فهرست شده است.

حجم معاملات این ارز دیجیتال به شکلی سالم بین این صرافی‌ها تقسیم شده و اتکا به هر یک از آنها را کاهش داده است. همچنین در دفتر سفارش‌های هر یک از این صرافی‌ها، دفتر سفارشات قدرتمند الگوراند وجود دارد.

کیف پول الگوراند (Algorand)

همین که تو کن ALGO را به دست بیاورید، لازم است آنها را از صرافی خارج و در یک کیف پول آفلاین نگهداری کنید. تمام ما به خوبی از خطراتی که در نگهداری حجم زیادی کوین در صرافی‌های متمرکز وجود دارد آگاه هستیم. الگوراند، کیف پول‌های موبایلی را هم برای اندروید و هم آی‌او‌اس ایجاد کرده است.

علاوه بر این کیف پول کوینومی هم از توکن‌های ارز دیجیتال الگوراند پشتیبانی می‌کند؛ برای همین می‌توانید از آن به عنوان یک کیف پول دسکتاپ استفاده کنید. متأسفانه الگوراند هنوز توسط کیف‌ پول‌های سخت ‌افزاری مثل لجر و ترزور پشتیبانی نمی‌شود.

والت هایی مثل کوینومی و تراست والت از ALGO پشتیبانی می‌کنند، اما در کنار آن‌ها، الگوراند یک کیف پول یا والت مخصوص به خود دارد که برای هردوی سیستم‌های اندروید و iOS در دسترس است.

چطور توکن های ALGO را به سهام تبدیل کنیم

در صورت داشتن ALGO نیاز به هیچ اثباتی نیست. به این معنی که تمام آنچه باید داشته باشید نگه داشتن حداقل 1 توکن ALGO در آدرس کیف پولتان است. به این ترتیب می توانید پاداش کسب کنید. معمولا در ارزهای رمزنگاری با الگوریتم اثبات سهام، باید اعتبار سنجی شوید یا ارز خود را به آنها واگذار کنید. با این حال در الگورند روند کار بسیار ساده است.

برای شروع کسب پاداش و درآمد کافی است توکن های ALGO خود را در کیف پولی که از این ارز پشتیبانی میکند نگهداری کنید تا به مرور زمان پاداش برای شما واریز شود.

چگونه ALGO را بفروشم؟

اگر شما بخواهید ALGO  را به تومان تبدیل کنید باید دقیقا از همان روش های خرید استفاده کنید.

1.میتوانید از طریق صرافی های داخل ایران اقدام کنید،یعنی ALGO را به کیف پول دیجیتالی صرافی مربوطه ارسال کنید،سپس ان ها با توجه به قیمت روز ارز مربوطه،برای شما تومان ارسال میکنند.

2.میتوانید از طریق همان پلتفرم های P2P اقدام کنید.

 

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست