پرداخت هتزنر

هتزنر

  شرکت هتزنر Hetzner یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین دیتاسنترهای جهان است. این شرکت از سال 1997 خدمات میزبانی و زیرساخت های لازم برای عملکرد بهتر سایت ها را ارائه می دهد. فناوری پایدار، قیمت گذاری جذاب، خدمات انعطاف پذیر و پشتیبانی حرفه ای از جمله ویژگی هایی است که باعث محبوبیت دیتاسنتر هتزنر و پرداخت هتزنر شده است. هتزنر دارای چندین دیتاسنتر در آلمان و فنلاند می باشد. ناگفته نماند که Hetzner از منابع تجدیدپذیر برای تأمین انرژی سرورها در دیتاسنترهای خود استفاده می کند. برای خرید مستقیم از هتزنر نیاز به پرداخت ارزی دارید.

پرداخت هتزنر یک روش پرداخت ایمن و آسان است که به کاربران امکان می دهد بدون نیاز به ایجاد حساب کاربری در هتزنر، هزینه خدمات خود را پرداخت کنند. این روش پرداخت برای کاربرانی که از ایران قصد پرداخت هزینه خدمات هتزنر را دارند، بسیار مناسب است.

hetzner

مزیت سرورهای سایت هتزنر و پرداخت هتزنر

  • پنل کنترل سرور هتزنر جزء بهترین پنل های موجود است.
  • هزینه اولیه در پرداخت هتزنر و استفاده و راه اندازی سرویس های هتزنر پایین است یا اصلا وجود ندارد. 
  • به لحاظ جغرافیایی، مکان قرارگیری سرورها بسیار مناسب است و زیرساخت های کشور آلمان این موضوع را ارزشمندتر کرده است. 
  • سرورهای اختصاصی هتزنر دوره ی تست هفتگی رایگان دارد. مشتری می تواند سرور را به مدت یک هفته به صورت رایگان در اختیار داشته باشد. 
  • تحویل سرور اختصاصی هتزنر تقریبا 6 ساعت است. 
  • در صورت بروز مشکل پرداخت هتزنر ، پشتیبانی شبانه روزی کارشناسان از طریق شماره تماس های ثابت و ایمیل، برای تمامی کاربران انجام می گیرد. 
  • پرداخت سرورهای ابری می تواند به صورت ماهانه و یا ساعتی انجام گیرد. 
  • امکان تغییر سخت افزاری سرورهای هتزنر وجود دارد و کاربر می تواند از داخل پنل سرور درخواست تغییر بدهد و صرفا هزینه ارتقا و بازه ای که از آن استفاده می کند را پرداخت کند. 
  • کاربران ایرانی علاوه بر ویزا کارت و مسترکارت می توانند فاکتور هتزنر را از طریق پی پال نیز پرداخت کنند. 

چگونه از خدمات پرداخت هتزنر استفاده کنیم؟

پرداخت هتزنر از طریق وب سایت هتزنر یا از طریق یکی از درگاه های پرداخت واسط انجام می شود.

نحوه استفاده از خدمات این شرکت چندان پیچیده نیست؛ کافی است در سایت مربوطه این شرکت ثبت ‌نام کنید. پس از ثبت اطلاعات اولیه لازم است به تایید حساب کاربری خود بپردازید. این تایید از دو طریق امکان‌پذیر می‌باشد. در روش اول می‌توانید پاسپورت و اطلاعات سکونتی و… را به شرکت فرستاده تا بررسی و تایید شود. در روش دوم با پرداخت ۲۰ یورو می‌توانید حساب کاربری خود را تایید کنید. پس از انجام مراحل تایید می‌توانید سرویس خود را سفارش دهید.

هزینه سرویس شما آخرین گام برای استفاده از خدمات شرکت و پرداخت هتزنر است. هزینه سرویس‌ها بلافاصله پرداخت نمی‌شود؛ بلکه به‌صورت دوره‌ای و برای یک روز از ماه فاکتور صادر می‌شود. هزینه این سرویس‌ها از طریق پی‌ پال، مستر کارت و ویزا کارت و… قابل پرداخت است.

بررسی قیمت‌های هتزنر

قیمت خدمات این شرکت بسیار مقرون به صرفه است و باز هم در این شرایط اقتصادی و وضعیت یورو در کشور ایران، قیمت نسبتا مناسبی را دارد. با مقایسه دیتاسنترهای مختلف می‌توان گفت که نسبت به دیگر کمپانی‌های فعال در این زمینه، قیمت رو به پایینی دارد. برای خرید و استفاده از این کمپانی لازم است نکاتی را در نظر بگیرید.

  • سرورهای اختصاصی این کمپانی را می‌توانید تا یک هفته به صورت تست استفاده کنید و در صورت عدم رضایت به این شرکت بازگردانید. این تست برای شما هیچ‌گونه هزینه‌ای در بر ندارد. همچنین مدت زمان تحویل سرورهای اختصاصی تقریبا ۶ ساعت به طول می‌انجامد.
  • سرورهای ابری این شرکت به صورت ساعتی محاسبه می‌شوند. این به معنی آن است که شما می‌توانید برای مدتی مانند ۳ ساعت این سرورها را اجاره کنید و پس از انجام فعالیت خود، هزینه آن را با توجه به مدت زمانی که اجاره کرده‌اید، پرداخت کنید.
  • همپچنین امکان حجم و زمان سرورهای ابری از داخل پنل سخت‌افزار امکان‌پذیر می‌باشد.

پشتیبانی پرداخت هتزنر

قابلیت‌ها و خدمات این کمپانی به طور کاملی عرضه می‌شوند و تقریبا نیاز شما را به پشتیبانی کاهش می‌دهند. اما چنانچه جهت پرداخت فاکتور هتزنر نیاز به پشتیبانی از این شرکت پیدا کردید، رسیدگی به درخواست و مطالبات شما در اسرع وقت و به طور کامل انجام می‌شود.

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست