صرافی کوین بیس

صرافی کوین بیس:

صرافی کوین بیس (Coinbase) یکی از بزرگترین کارگزاران بین المللی مستقر در ایالات متحده است. صرافی کوین بیس مقر آن در سان فرانسیسکو، کالیفرنیا است. آنها از زمان تأسیس در سال ۲۰۱۲، سعی در تسلط بر کارگزاری بیت کوین و ارائه خدمات خود به سراسر جهان داشتند. با استفاده از صرافی ارز دیجیتال کوین بیس، در حال حاضر می‌توانید 4064 رمز ارز مختلف را بخرید و بفروشید. این شرکت از ۳۴ کشور پشتیبانی می‌کند و امکان خرید از کشورهای مختلف را فراهم می کند.

  صرافی کوین بیس حتی قسمت بزرگی از وبسایت را به زبان‌های گوناگونترجمه کرده است. علاوه بر این واقعیت که این وبسایت یک مکان مبادله دیجیتالی برای شناخته شده ترین کوین‌ها است، همچنین چندین کیف پول برای ذخیره ارز دیجیتال به شما ارائه می‌دهد. کوین بیس یک کیف پول یکپارچه برای همه ارزهای دیجیتالی ارائه شده دارد. این بدان معنی است که شما می‌توانید رمز ارز‌های خریداری شده خود را مستقیماً در همان محیط ذخیره کنید. و نیازی به کیف پولی در جای دیگر ندارید.

 صرافی کوین بیس

  این صرافی کار خود را از یک بنگاه اقتصادی سطح کوچک – متوسط آغاز کرد و به مرکزی بسیار بزرگ تر تبدیل شد که در حال حاضر بیش از 500 نفر در آن فعالیت می کنند و در طی سابقه فعالیت 7 ساله خود سریعا در حال رشد و توسعه است.

  این صرافی کار تجاری خود را تحت عنوان دو برند Coinbase وCoinbase Pro انجام می دهد. Coinbase تمرکز آن بیشتر روی مشتریان خرده فروشی است که قصد خرید بیت کوین با ارزهای فیات را دارند در حالیکه Coinbase Pro پلتفرم پیشرفته تری از ارز دیجیتالی می باشد. به این دلیل که متعلق به کشور آمریکاست، سرمایه گذاران آمریکایی مجوز فعالیت در آن را دارند.

 امنیت این صرافی:

 این صرافی به هیچ عنوان تا به حال دچار هک های بزرگ و افشا شده عمومی نشده است. در حال حاضر این شرکت برخی از سخت ترین استانداردهای امنیتی را در جهان دارد. در آگوست سال 2019، coinbase حمله هکری پیچیده ای را خنثی کرد. که نشان دهنده تیم امنیتی قوی Coinbase می باشد. از زمان راه اندازی در سال 2012 نیز دچار کمترین خرابی شده است.

Coinbase    یکی از معدود صرافی رمزنگاری با یک بیمه نامه FDIC است، که همان بیمه ای است که بانک ها در ایالات متحده از آن استفاده می کنند.  به دلیل این بیمه FDIC، تمام وجوه کاربر ذخیره شده در coinbase در برابر ضرر و زیان حداکثر 25000 دلار برای هر فرد بیمه می شوند. Coinbase  یکی از ساده ترین UI های موجود امروز را دارد. خرید کریپتو به راحتی خرید کالایی در آمازون است. فقط اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد کرده و توکن خود را فوراً دریافت کنید.

مزایا:
  • پلتفرمی راحت و قابل درک که طراحی آن برای کاربران مبتدی عالی است.
  • برای کسانی که به تازگی وارد دنیای ارز دیجیتال شده اند و قصد دارند تا جای ممکن از موارد سخت و پیچیده دور باشند عالی است.
  • Coinbase  هر مقداری که مایل به سپرده گذاری باشید را پشتیبانی می کند و فرایند DCA یا متوسط هزینه دلاری را جذاب و راحت کرده است.

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست