صرافی هات بیت

صرافی هات بیت

  صرافی هات بیت در سال ۲۰۱۸ در کشور هنگ‌کنگ و استونیا توسط یک گروه متخصص درزمینهٔ ارزهای دیجیتال تأسیس ‌شد. مقر اصلی این صرافی در شانگهای قرار دارد. تاکنون تعداد کل کاربران هات بیت بیش از ۵۰۰ هزار نفر و تعداد کل تراکنش‌ها حدود ۱ میلیارد و ۸۰۰ هزار دلار گزارش‌شده است.

  صرافی هات بیت یک صرافی بین‌المللی درزمینهٔ معاملات ارزهای دیجیتال است. علی‌رغم انتقادهایی که در سال ۲۰۱۸ از هات بیت شد، به‌طورکلی این صرافی یکی از معتبرترین صرافی‌های رمز ارزها بوده. و در بین ۱۰۰ صرافی برتر ارزهای دیجیتال قرار دارد. کار با صرافی هات بیت برای ایرانیان بسیار راحت‌تر از سایر صرافی‌ها است. چراکه با استفاده از شماره تلفن همراه و یا ایمیل امکان ثبت‌نام در سایت وجود دارد. و نیازی به انجام مراحل احراز هویت نیست.

صرافی هات بیت

تیم پشتیبان هات بیت:

  تیم پشتیبان صرافی هات بیت Hotbit در چین، ایالات متحده آمریکا و تایوان مستقر هستند و تجربیات زیادی را برای پیشرفت به ارمغان می آورند. از زمان تاسیس پلتفرم معاملاتی هات بیت، بیش از 1 میلیون کاربر ثبت شده.  بیش از 170 کشور در سراسر جهان از این صرافی استفاده می نمایند.

تیم پشتیبان هات بیت در وب سایت خود عنوان می کنند که آنها به ارزشهای اصلی فناوری بلاکچین و بیت کوین اعتقاد دارند. آنها احساس می کنند که این اصول، همراه با اصول قراردادهای هوشمند و دفتر توزیع شده، شیوه اعتماد مردم به یکدیگر را تغییر می دهد. این تیم همچنین احساس می کند که از طریق فناوری بلاکچین، موانع کمتری برای متوقف کردن معاملات و در نهایت تاثیر زیادی بر اقتصاد جهانی وجود دارد. لازم به ذکر است که HTB توکن پلتفرم هات بیت می باشد.

  هات بیت قبلا در بین صرافی های ارز دیجیتال در رتبه سوم قرار گرفته است. این صرافی تعداد گسترده ای از جفت های معاملاتی آلتکوین با چندین کوین منحصر به فرد و توکن های DeFi را در خود جای داده است. صرافی هات بیت Hotbit بیش از 150 جفت ارز معاملاتی را ارائه می دهد. که با استفاده از یک پلتفرم امن، پایدار و قابل اعتماد توسط کاربران خود قابل ترید و معامله هستند. این صرافی دائما پیشنهادات جدیدی را به لیست خود اضافه می نماید. که می تواند یک مزیت رقابتی در بازار برای تریدرهای با تجربه فراهم کند.

تیم ممیزی امنیت هات بیت:

  تیم ممیزی امنیت داخلی قدرتمند Hotbit خدمات ممیزی آنلاین را به صورت بی درنگ و 7 روز هفته و 24 ساعته برای تمام دارایی های کاربران در طول سال ارائه می دهد. در همین حال ، هات بیت همچنین با دو تیم برتر حسابرسی در صنعت ،یعنی SlowMist و Beosin ، مشارکت استراتژیک برقرار کرده است. که مسئول تشخیص مشکلات امنیتی بالقوه موجود در مبادله Hotbit و ارائه راه حل های یک مرحله ای مربوطه هستند.

  در صورت داشتن هرگونه نگرانی و سوالی می توانید از طریق هر کانال از قبیل ارسال ایمیل به پشتیبانی و گروه رسمی WeChat چینی هات بیت ، کانال های تلگرامی رسمی چینی و انگلیسی هات بیت ، حساب رسمی توییتر هات بیت ، حساب رسمی هات بیت در فیس بوک و غیره با کارمندان خدمات مشتری هات بیت تماس بگیرید. هات بیت تضمین می کند که بهترین و کارآمدترین خدمات و پشتیبانی را به همه کاربران خود ارائه می دهد.

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست