شارژ اکانت MQL5

شارژ اکانت MQL5  :

شارژ اکانت MQL5 : MQL5   که مخفف MetaQuotes Language 5 است یک زبان برنامه نویسی پیشرفته و تخصصی است. از این زبان برای ساخت ربات‌ها و شاخص‌های فنی معاملات به کار گرفته می شود. سایت MQL5.com یک پلتفرم برای سیگنال دهندگان و دریافت اشتراک یک فرستنده سیگنال بر روی اکانت خود به صورت خودکار است. باید ابتدا در سایت MQL5 ثبت نام کرده و یک حساب کاربری بسازید. سپس برای استفاده از خدمات آن باید نسبت به شارژ حساب MQL5 خود اقدام کنید.

  برای MQL یک سایتی وجود دارد که به طور قابل توجهی معتبر و جامع می‌باشد و همچنین سیگنال‌های معاملاتی در آن ارائه می‌شود. در نتیجه کارگزاران Forex می‌توانند برای انجام معاملات مورد نیاز خود از داده‌های این وب سایت استفاده کنند. این بدان معنی است که هر معامله‌گری توانایی را دارد که حساب متاتریدر خود را به این سایت متصل نماید. و لیست کاملی از داده‌ها و آمار عملکرد معاملات قبلی خود را هم در اختیار داشته باشد.

  به طور کل وبسایت MQL امکانات زیادی را برای کاربران و سرمایه‌گذاران فراهم کرده است (از کپی تردینگ خودکار گرفته تا خرید ربات‌های از پیش آماده شده که انجام معاملات را تسهیل می‌کنند)، اما تنها در صورتی می‌توانید از این امکانات بهره‌مند شوید که در سایت MQL ثبت نام نمایید. 

شارژ اکانت MQL5

خدمات سایت MQL5 :
  • Market:این پلتفرم این امکان را به خریدار می‌دهد که خرید هر گونه نرم‌افزار از پیش آماده شده از فروشگاه اینترنتی خود را برای کاربران فراهم کند. به علاوه پیش از خرید می توانید اپلیکیشن مورد نظر خود را دانلود نمایید. در Strategy tester آن را امتحان نمایید.
  • Codebase:در این بخش سایت می‌توانید هر کدی را که تمایل دارید دانلود کنید. این کد‌ها به صورت خودکار در دایرکتوری مناسب قرار می‌گیرد. و فعالیت خود را آغاز می‌کند. یعنی تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که اپلیکیشن را از Navigator راه‌اندازی کنید.
  • Signals:در این بخش می‌توانید از معامله‌گران با تجربه و حرفه‌ای سیگنال دریافت کنید. با دنبال کردن و دریافت اشتراک از هر معامله ‌کننده‌ای به صورت مستقیم در پلتفرمش، سیگنال‌ها را دریافت خواهید کرد.
  • Freelance:اگر در Market یا Codebase سایت MQL5 اپلیکیشن مورد نیاز خود را پیدا نکردید، می‌توانید در بخش Freelance سایت، از یک برنامه نویس حرفه‌ای کمک بگیرید یا استخدام کنید.
  • Cloud Network:شبکه ابری MQL5 یک شبکه‌ی قدرتمند برای انجام محاسبات است که به صورت گسترده‌ای در دسترس می‌باشد که این شبکه برای متخصصان به منظور بهینه‌سازی و بررسی دقیق‌تر فراهم شده است.
روش  پرداخت هزینه خدمات MQL5

در صورتی که می خواهید از خدمات سایت MQL5 استفاده نمایید می بایست اکانت خود را  شارژ کنید این کار با انتخاب آیتم Deposit to account انجام خواهد شد . اکنون باید یکی از دو روش ذیل را برای پرداخت خود انتخاب نمایید :

1- با خرید یکی از کارت های اعتباری ارزی ویزا کارت و یا مسترکارت که در سایت 20 پیمنت وجود دارد ، شخصا اقدام به پرداخت هزینه های خدمات این سایت نمایید.

2-روش دوم این است که جهت استفاده از این خدمات ، سفارش پرداخت هزینه را که به صورت ارزی و آنلاین می باشد ، در سایت ثبت کرده تا کارشناسان حرفه ای 20 پیمنت ، اقدام به شارژ اکانت شما در MQL5  نمایند.

در نظر داشته باشید برای آن که بتوانید یک ارائه دهنده ی سیگنال خوب را انتخاب نمایید ، لازم است موارد ذیل را در بررسی کنید : 

1-در هر ماه افزایش بالایی از سرمایه را داشته و رضایت بخش باشد .

2-دارای نمودار رشد سرمایه ی رو بالا بوده و افت کمی داشته باشد.

3- تعداد معاملات انجام شده به حد کفایت باشد.

4-دارای کمترین میزان افت سرمایه یا drawdown 

5- میزان بدترین ضرر که در صورتی که میزان آن زیاد باشد ، نشانه ی خوبی نیست.

6- نزدیک بودن آخرین زمان معامله  

7- بالانس زیادی نداشته باشد.

8- بررسی گزارشات معاملاتی و نداشتن حجم های ناشناخته .

9- در ارزهای ناشناس معامله  نداشته باشد.

10- زیاد بودن تعداد مشترکین می تواند نشان از قابل اعتماد بودن ارائه دهندگان سیگنال باشد.

11- نظرات و بازخوردهای مشترکین را کنترل کرده و امتیازات ، نقاط قوت و ضعف آن را در نظر بگیرید.

12-اضافه نکردن مبلغ به حساب اولیه ، و فعالیت با همان سرمایه ی اولیه .

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست