سیم کارت O2

O2 انگلیس

O2 انگلیس یک شرکت ارائه دهنده خدمات ارتباط از راه دور است که در سال 1985 به عنوان Cellnet تأسیس شد. این شرکت در ابتدا یک سرمایه گذاری مشترک بین گروه BT و Securicor بود، اما در سال 2002 به یک شرکت مستقل تبدیل شد. در سال 2006، O2 توسط شرکت مخابراتی اسپانیا Telefónica خریداری شد.

O2 دومین اپراتور بزرگ شبکه تلفن همراه در انگلیس است و 26.4 میلیون مشترک دارد. این شرکت طیف گسترده ای از خدمات تلفن همراه، از جمله مکالمات، پیامک، داده و اینترنت را ارائه می دهد.

تاریخچه

O2 در سال 1985 به عنوان Cellnet تأسیس شد. این شرکت در ابتدا یک سرمایه گذاری مشترک بین گروه BT و Securicor بود، اما در سال 1999، BT سهم Securicor را به دست آورد و Cellnet به BT Cellnet تغییر نام یافت.

در سال 2002، BT Cellnet به یک شرکت مستقل تبدیل شد و نام تجاری O2 را برای خود انتخاب کرد. در سال 2006، O2 توسط شرکت مخابراتی اسپانیا Telefónica خریداری شد.

خرید توسط Telefónica

در سال 2005، O2 با Telefónica، یک شرکت مخابراتی اسپانیایی، به مبلغ 17.7 میلیارد پوند موافقت کرد. این ادغام در سال 2006 انجام شد و O2 نام خود را حفظ کرد و همچنان در انگلستان مستقر شد.

به دنبال خرید O2، Telefónica تغییر سازمانی شرکتی را انجام داد که شاهد ادغام مشاغل ثابت و سیار خود در اسپانیا و انتقال املاک مخابراتی اروپایی غیر اسپانیایی Telefónica به مارک O2 بود.

فعالیت‌های اخیر

در سال 2009، O2 وارد صنعت خدمات مالی شد و O2 Money را راه‌اندازی کرد. این شرکت همچنین در سال 2012 با Vodafone وارد یک معامله شد که در آن دو شرکت شبکه‌های خود را ادغام کردند.

در سال 2020، Telefónica توافق کرد O2 انگلیس را با شرکت تابعه لیبرتی گلوبال ویرجینا ادغام کند. این ادغام هنوز در انتظار تصویب است.

O2 انگلیس طیف گسترده ای از سیم کارت ها را ارائه می دهد.

این سیم کارت ها در دو دسته اصلی تقسیم می شوند:

 

  • سیم کارت های اعتباری
  • سیم کارت های دائمی

سیم کارت های اعتباری

سیم کارت های اعتباری O2 به کاربران اجازه می دهد تا اعتبار خود را شارژ کرده و سپس از آن برای مکالمات، پیامک و داده استفاده کنند. این سیم کارت ها برای افرادی که می خواهند هزینه های تلفن همراه خود را کنترل کنند، گزینه مناسبی هستند.

انواع سیم کارت های اعتباری O2 عبارتند از:

  • سیم کارت های اعتباری
  • سیم کارت های 30 روزه
  • سیم کارت های 365 روزه

سیم کارت های اعتباری

سیم کارت های اعتباری ساده ترین نوع سیم کارت های پیش پرداخت O2 هستند. این سیم کارت ها بدون محدودیت زمانی هستند و کاربران می توانند اعتبار خود را هر زمان که نیاز داشتند، شارژ کنند.

سیم کارت های 30 روزه

سیم کارت های 30 روزه یک گزینه مناسب برای افرادی هستند که به طور منظم از تلفن همراه خود استفاده می کنند. این سیم کارت ها برای یک دوره 30 روزه اعتبار دارند و پس از انقضای اعتبار، باید شارژ شوند.

سیم کارت های 365 روزه

سیم کارت های 365 روزه یک گزینه مناسب برای افرادی هستند که به طور گاه به گاه از تلفن همراه خود استفاده می کنند. این سیم کارت ها برای یک دوره 365 روزه اعتبار دارند و پس از انقضای اعتبار، باید شارژ شوند.

سیم کارت های دائمی

سیم کارت های دائمی O2 به کاربران اجازه می دهد تا در پایان هر ماه صورتحساب خود را پرداخت کنند. این سیم کارت ها برای افرادی که می خواهند از خدمات تلفن همراه بدون محدودیت استفاده کنند، گزینه مناسبی هستند.

انواع سیم کارت های پس پرداخت O2 عبارتند از:

  • سیم کارت های ماهانه
  • سیم کارت های خانوادگی
  • سیم کارت های تجاری

سیم کارت های ماهانه

سیم کارت های ماهانه ساده ترین نوع سیم کارت های پس پرداخت O2 هستند. این سیم کارت ها بدون محدودیت زمانی هستند و کاربران می توانند در پایان هر ماه صورتحساب خود را پرداخت کنند.

سیم کارت های خانوادگی

سیم کارت های خانوادگی یک گزینه مناسب برای خانواده های بزرگ هستند. این سیم کارت ها به کاربران امکان می دهد تا چندین سیم کارت را با یک حساب مشترک مدیریت کنند.

سیم کارت های تجاری

سیم کارت های تجاری یک گزینه مناسب برای مشاغل هستند. این سیم کارت ها به مشاغل امکان می دهد تا خدمات تلفن همراه را برای کارکنان خود با قیمتی مقرون به صرفه ارائه دهند.

O2 انگلیس طیف گسترده ای از خدمات تلفن همراه را ارائه می دهد.

این خدمات عبارتند از:

  • مکالمات
  • پیامک
  • داده
  • اینترنت
  • رومینگ بین المللی
  • امنیت تلفن همراه
  • پشتیبانی مشتری

مکالمات

 پوشش گسترده ای در سراسر انگلستان دارد. کاربران  می توانند با هر شماره تلفنی در انگلستان و سایر کشورهای اروپایی با قیمتی مقرون به صرفه تماس برقرار کنند.

پیامک

 پیامک های بین المللی را نیز با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهد.

داده

 شبکه 5G را در سراسر انگلستان ارائه می دهد. کاربران  می توانند از داده های سریع و قابل اعتماد برای دانلود، پخش و استفاده از برنامه های خود استفاده کنند.

اینترنت

همچنین خدمات اینترنت ثابت را ارائه می دهد. کاربران  می توانند از اینترنت سریع و قابل اعتماد برای اتصال به وب، پخش فیلم و بازی استفاده کنند.

رومینگ بین المللی

 رومینگ بین المللی را نیز ارائه می دهد. کاربران  می توانند در هنگام سفر به خارج از کشور از خدمات تلفن همراه خود با قیمتی مقرون به صرفه استفاده کنند.

امنیت تلفن همراه

 خدمات امنیتی تلفن همراه را نیز ارائه می دهد. این خدمات به کاربران کمک می کند تا تلفن همراه خود را در برابر سرقت یا گم شدن محافظت کنند.

پشتیبانی مشتری

 پشتیبانی مشتری 24 ساعته و 7 روز هفته را ارائه می دهد. کاربران  می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با خدمات تلفن همراه خود، از پشتیبانی مشتری O2 کمک بگیرند.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست