سئو

   سئو :

سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو ، به منظور بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این راه انجام میگیرد. فاکتورهای زیادی در سئو سایت شما تاثیرگذارند. از کلمات بکار رفته در متن و محتوا تا لینک‌های ورودی به سایت شما از سایت‌های دیگر.

گاهی اوقات حصول اطمینان از ساختار مناسب سایت شما برای موتورهای جستجو را سئو مینامیم.

  اکثر کاربران اینترنتی صفحات مورد نظر خود را از موتورهای جستجوی اصلی مثل  گوگل، بینگ و یاهو پیدا میکنند. از این‌رو این بهینه ساز مناسب کلید شما برای رسیدن به بازدید بیشتر است. 

 

سئو

علاوه براین موتورهای جستجو  همان چیزی را در اختیار کاربران قرار میدهند که آنها بدنبالش هستند، به همین دلیل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی مشتریان اعتماد بیشتری به سایت شما خواهند داشت و این امر نشان میدهد که ارزش سئو چیست و چرا باید به آن توجه کرد.

 

 

پنج دسته اصلی سئو:

  با یک نگاهِ کلی میتوان گفت برای تعیین رتبه یک صفحه در نتایج جستجو بیش از 200 فاکتور مختلف توسط ربات های گوگل بررسی میشوند. ولی اگر کمی دقیق تر نگاه کنیم میتوان این موارد را در 5 دسته اصلی تقسیم کرد. که عبارتند از سئو تکنیکال، استراتژی، تولید محتوا، لینک سازی و آنالیز و برنامه ریزی.

  گستردگی مفهوم این بهینه ساز موجب میشود هرشخص به فراخور تجربه و دانش خود تعریف متفاوتی از آن ارائه نماید. هدف هر سئوکاری این است که به گوگل بفهماند سایتش، بهترین پاسخ را به کاربر در هنگام سرچ کلمه کلیدی می دهد.  سئو کار باید این اهدبرتری سایت خود را نسبت به رقبا به گوگل اثبات کند. تا در لینک های اول قرار بگیرد.

  زمانی که شما با استفاده از تکنیک های تخصصی بهینه سازی وب سایت تان را کامل تر کنید، توجه کاربر و گوگل را بیشتر به خود جلب می نمایید. این تکنیک ها شامل افزایش سرعت سایت، استفاده از داده های ساختار یافته و … می باشد. همه کاربران دوست دارند که زمانی که وارد سایت شما می شوند، همه قسمت ها با سرعت بالایی لود شوند و منتظر نمانند. برای اینکه بفهمید سرعت سایتتان چقدر است و چه کار کنید که بتوانید آن را افزایش بدهید.

 درآمد سئو:

در آمار برتر سئو، در حدود 68% از کاربران، از موتورهای جستجو برای یافتن مشکل خود استفاده می کنند و تقریبا  در حدود 53.3% از بازدیدهای هر سایت هم، از جستجوهایی است که به صورت مستقیم از گوگل سرچ شده است. در حدود 69.7% از جستجوها، به طور کلی جستجوهای 4 کلمه ای بوده اند. اگر می خواهید بازدید سایت و مشتری شما بیش از گذشته باشد، پس حتما از سئو برای این کار استفاده نمایید. چرا که این مطلب مورد تایید 60% از بازاریابان و مارکترها بوده است.

  در دنیای پیشرفته ی امروز، بایستی برای ماندن در صحنه رقابت، سطح خود را بالا ببرید. یکی از ابزارهایی که برای پیشرفت شما حیاتی است؛ سئو می باشد. بنابراین بایستی اطلاعات خود در رابطه با سئو افزایش داده و از مزایای آن آگاه شوید. سئو بسیار ارزان می باشد. با سئو تعداد بازدیدکننده های زیادی می توانید به دست آورید.  از طریق آنها می توانید سایت خود را در دیگر اپلیکیشن ها همچون فیس بوک، توییتر و … ارتقاء دهید.

تاثیر رفتار کاربران بر سئو چیست؟

الگوریتم های جدید گوگل به ویژه الگوریتم RankBrain تلاش میکنند تا رفتار کاربران هنگام جستجو را آنالیز کرده و متناسب با همان رتبه بندی نتایج را بهینه کنند. هر زمان کاربر عبارتی را در گوگل جستجو میکند و یک یا چند نتیجه موجود در پیشنهادات گوگل را انتخاب خواهد کرد. گوگل به انتخاب کاربران توجه زیادی خواهد کرد. بعنوان مثال اگر یک سایت در رتبه پایینی از نتایج گوگل باشد ولی کاربران زیادی بر روی آن کلیک کنند گوگل جایگاه این سایت را بهبود خواهد داد.

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست