خرید دامنه و هاست از GoDaddy

 خرید دامنه و هاست از GoDaddy
خدمات دامین و سرور و امنیت سایت از گو ددی

  خرید دامنه و هاست از GoDaddy: گوددی Godaddy یکی از بزرگترین وبسایتها ارائه دهنده خدمات هاستینگ و سرور و همچنین ثبت دامنه در دنیای وب است. که تقریبا تمامی امکانات و نیازهای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی و مدیریت یک فروشگاه اینترنتی را یکجا و هم زمان با کیفت بسیار مناسبی ارائه می دهد.

خدمات ارائه شد در سایت گوددی در حال حاضر در 6 قسمت کلی پیکربندی شده است. که در هر کدام از  این قسمتها مشتری از خدمات و قیمت بسیار مناسبی  بهرمند می گردد.

خرید دامنه و هاست از GoDaddy

مهمترین خدمات وبسایت GoDaddy

– خرید سرور مجازی، اختصاصی و میزبانی دامنه وب، سرورهای ابری Cloud Server و اپلیکیشن های ابری Cloud Apps
– خرید و رجیستریشن دامنه و تمدید آن Domains registration
– طراحی و ساخت و مدیریت سایت با تخفیف های مناسب Websites designing
– ارائه هاست ویژه برای سایت هایی که میزبانی و برنامه نویسی آن بر اساس وورد پرس است. WordPress Services
– خدمات امنیت شبکه Web Security و مشاوره در زمینه امنیت فضای مجازی
– ارائه برنامه های بازاریابی آنلاین Online Marketing ، ایمیل مارکتینگ Email Marketing ، مشاوره سئو SEO ، مدیریت شبکه های اجتماعی Social Media Management
– ارائه راهکارهای حرفه ای مدیریت ایمیل و نرم افزاری اداری Email & Office
– ارائه خط های تلفن اینترنتی و هوشمند Phone Numbers

خدمات دامنه (Domain)

می توانید در  این قسمت  دامنه  مورد نظر  خود را جستجو نمایید و اقدام به خرید دامنه مورد نظر  خود در  صورت آزاد بودن آن دامنه نمایید.

خدمات هاست و سرور ( Server & Hosting)

شما می توانید میزبانی سایت خود را به گوددی بسپارید. گوددی یکی از قویترین میزبانها می باشد.  ثروت این شرکت 99/95 درصد می باشد و بالا ترین نرخ را در این زمینه را در بین شرکت های  hosting دارا می باشد.

خدمات ارسال ایمیل (Email and Office)

شما می توانید از  سرویس های  ارائه شده بری مدیریت ایمیل های دریافتی و ارسالی خود استفاده  نمایید. و همچننین ارتباط ایمیل ها با اکانت ماکروسافت 365 و برقراری ارتباط با خدمات این نرم افزار  را میسر می کند.  همچنین از  خدمات ایجاد ایمیل با 400 نام مستعار را برای  کارکنان و کارمندان میسر می کند.

خدمات طراحی وبسایت و بازاریابی (Websites + Marketing)

شما می توانید از ابزارهای ارائه شده برای ایجاد وبسایت و بهینه کردن وب سایت خود استفاده نمایید و فروشگاه خود را به صورت حرفه ای از  لحاظ اصول و قوانین جستجو و میزبانی برای مشتری طراحی نمایید. همچنین می توانید از پنل مدیریت گوددی برای بررسی وضعیت شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام و نتایج جستجو درگوگل استفاده نمایید. و همه چیز برای مدیریت را یکجا داشته باشید.

طراحی صفحات وردپرس (WordPress)

در  صورت  بهره گیری از  این خدمت در  گوددی شما می توانید سایت وردپرسی  خود را هر چه بهتر  و سریعتر  با این پلتفرم محبوب ایجاد نمایید و امنیت آن را از طریق گو ددی تامین نماییدو تمام کار هایی که یک مدیر می بایست انجام دهد را  از گو ددی بخواهید .

خدمات امنیت وبسایت (Website security)

در  این قسمت شما می توانید از  خدمات امنیتی مربوط به سایت بهره برده و سایت با امنیت بالایی را پیاده سازی نمایید. می توانید سایت خود را به سیستم رمزگزاری SSL مجهز نمایید. و امنیت اطلاعات کاربران را در  استفاده از سایت تامین نمایید. با رمز گذاری SSL، داده هایی که روی وبسایت انتقال پیدا می کند. و به صورت کدهای امنیتی تغییر پیدا می کند. مشخصه  استفاده از این سیستم امنیتی، اضافه شدن حرف S به HTTP است. که نهایتا به صورت HTTPS نشان داده می شود.

همچنین از سیستم های  امنیتی گوددی برای بررسی روزنه های تهدید در سایت استفاده نمایید. و سیستم را اسکن و روزنه ها را به ساده ترین شکل برطرف نمایید. شما می توانید از با استفاده از  خدمات گوددی در این زمینه از  اطلاعات سایت خود  نسخه پشتیبان تهیه نمایید.

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست