تردینگ ویو

تردینگ ویو :

تردینگ ویو سایتی بسیار مهم و حرفه ای و معتبر برای تحلیلگران است.

شما میتوانید در سایت تردینگ ویو از قسمتی از ابزار های کاربردی به صورت رایگان استفاده کنید .

  همچنین برخی اخبار و اتاق گفتگو برای تحلیلگران در این سایت موجود است . در سایت تردینگ ویو سهام، معاملات آتی، تمامی شاخص‌های اصلی، فارکس، قراردادهای مابه‌ التفاوت (CFDها) و ارزهای دیجیتال در اختیار معامله‌گران قرار می‌گیرد. بعضی از شرکتها در داخل کشور نیز با استفاده از بستر تریدینگ ویو و داده‌های بازار سهام در ایران، نمادهای بورس اوراق بهادار تهران را در داخل این پلتفرم جا داده اند.

تریدینگ ویو چه کاربردی دارد؟

تریدینگ ویو با ارائه‌ی اطلاعات دقیق و کاربردی به درک بهتر شما از شرایط بازارهای سهامی کمک می‌کند. سایت تریدینگ ویو به گونه‌ای طراحی شده که کار کردن با آن برای مبتدیان هم بسیار ساده به نظر می‌رسد. از سوی دیگر اطلاعات به قدری تخصصی هستند که حتی سرمایه‎‌گذاران حرفه‌ای هم می‌توانند از آن بهره بگیرند.

ابزارهای تخصصی موجود در تریدینگ ویو این امکان را به کاربران می‌دهند که با استفاده از اطلاعات، نمودارهای دلخواه خود را رسم کنند. در حقیقت شما بدون نیاز به نصب برنامه و با استفاده از مرورگر می‌توانید از خدمات سایت تریدینگ ویو استفاده کنید.

تریدینگ ویو این امکان را به شما می‌دهد تا ایده‌های خود را کشف کنید و در عین حال جامعه‌ی بزرگ سرمایه‌گذاران سراسر جهان نیز شاهد استعداد‌های شما باشند. بنابراین تریدینگ ویو علاوه بر ارائه‌ی خدمات رایگان، به دیده شدن استعدادهای کشف‌نشده‌ی کاربران نیز کمک بسزایی می‌کند.

به‌اشتراگ‌ گذاشتن ایده‌ها، خرید و فروش را برای شما آسان‌تر می‌کند، زیرا شما در تریدینگ ویو شاهد اقدامات سرمایه‌گذاران بزرگ و مطرح در بازار هستید و این موضوع به خودی خود قابلیت تحلیل شما را تقویت خواهد کرد.

 تردینگ ویودر سایت تردینگ ویو ابزارهای ساه و پیشرفته بسیار زیادی برای تحلیلگران فراهم شده تا کار را برای آن ها اسان کند. این پلتفرم یکی از متنوع‌ترین و قدرتمندترین پلتفرم‌های معاملاتی موجود است که تماماً بر پایه وب ساخته شده است. اگر می‌خواهید سطح معامله‌گری خود را بالاتر ببرید، نیاز به ابزاری دارید که ابزارهایی پیشرفته‌تر به شما ارائه کند. از تریدینگ ویو می‌توان برای معامله، بررسی نمودار و تحلیل سهام، جفت ارزهای بازار فارکس، شاخص‌ها، بازار رمزارز و هر دارایی قابل معامله‌ای استفاده کرد.

 

 

مزایا‌ی تریدینگ ویو

در ابتدا این نکته را در نظر بگیرید که سایت تریدینگ ویو با ارائه‌ی ابزارهای تخصصی، رقابت در بازارهای بورس را برای شما آسان‌تر می‌کند. زیرا کاربران با استفاده از تحلیل‌ سرمایه‌گذاران بزرگ و مطرح جهان شانس بیشتری برای کسب سود در بازارهای مورد نظر خود خواهند داشت.

تریدینگ ویو بهترین نمودارهای جهان را در اختیار شما قرار می‌دهد. نمودارها به‌صورتی طراحی شده‌اند که تمام اطلاعات را به ساده‌ترین شکل ممکن در اختیار شما قرار می‌دهند. کاربران با یک نگاه سطحی می‌توانند از آخرین قیمت‌ها مطلع شوند و با توجه به اطلاعات، وضعیت بازار را پیش‌بینی کنند.

داده‌های موجود در سایت تریدینگ ویو قابل اطمینان هستند، زیرا تمام آمار‌ها قبل از انتشار توسط چندین سازمان تحقیقاتی مورد بررسی قرار می‌گیرند. کارشناسان سایت تریدینگ ویو نیز برای تحلیل دقیق‌تر بازار از ابزارهای هوشمند و تخصصی استفاده می‌کنند.

 از سوی دیگر زبان برنامه‌ریزی «پاین اسکریپت» (Pine Script) که در تریدینگ ویو مورد استفاده قرار می‌گیرد، کارایی شبکه را تا حد زیادی بالا برده است. پاین اسکریپت یک زبان برنامه‌ریزی بسیار قدرتمند است و در حقیقت همین برنامه تحلیل و اشتراک‌گذاری شاخص‌ها را برای کاربران امکان‌پذیر کرده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه تریدینگ ویو یادآوری زمان معاملات مهم در بازار‌های بورسی است، بنابراین کاربران با استفاده از این قابلیت هیچ فرصتی را برای کسب سود بیشتر از دست نخواهند داد. شما با استفاده از تریدینگ ویو می‌توانید سهام‌های خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید.

دسترسی کاربران به بزرگ‌ترین شبکه‌ی تحلیل بازارهای سرمایه‌‌گذاری و دریافت حجم زیادی از اطلاعات، قدرت خلاقیت شما را بر‌می‌انگیزد. علاوه بر این شما به‌راحتی می‌توانید با استفاده از قابلیت‌های موجود در سایت تریدینگ ویو نمودارهای مورد نظر خود را رسم کنید و با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

این نکته را هم در نظر بگیرید که تریدینگ ویو تنها تحلیل و سرمایه‌گذاری را برای کاربران آسان‌تر خواهد کرد و تصمیم نهایی توسط خود شما گرفته خواهد شد. 

سایت تریدینگ ویو مستقیماً با بازارهای سهامی در ارتباط است، بنابراین به‌روزترین اطلاعات تنها در این شبکه در اختیار شما قرار خواهد گرفت و داشتن اطلاعات تخصصی در دست گرفتن بازارهای جهانی را امکان‌پذیر می‌کند. 

تریدینگ ویو با ارائه‌ی فیلترهای مختلف دستیابی به اطلاعات مورد نظر کاربران را بسیار ساده کرده است. برای مثال شما به‌راحتی می‌توانید پرفروش‌ترین ارزهای دیجیتال در ماه گذشته را با دیدن نمودارهای مختلف شناسایی و تحلیل کنید.

تریدینگ ویو یک پلتفرم بسیار موفق است. موفقیت تریدینگ ویو بسیار چشمگیر است. این پلتفرم امروزه میزبان بالغ بر ۹.۸ میلیون سرمایه‌گذار بوده. تا به حال بیش از ۴ میلیون ایده معاملاتی و بیش از ۲۵ میلیون نمودار پست شده است. تریدینگ ویو پنجمین وب سایت پربازدید دنیا در زمینهٔ مالی است. ماهانه حدوداً ۹۲ میلیون بار از آن بازدید می‌شود. تریدینگ ویو از ۱۸ زبان پشتیبانی می‌کند. که از جمله زبان‌های مورد پشتیبانی باید به روسی، چینی، اسپانیولی، پرتغالی، ترکی و …. اشاره کرد.

 ایده ی تریدینگ ویو:

 ایده کلی موجود در پس تریدینگ ویو این است که به غیر از یک پلتفرم نموداری و معاملاتی، باید به عنوان یک شبکه اجتماعی معامله‌گری فعالیت کند. در حقیقت نیز تریدینگ ویو بزرگ‌ترین و فعال‌ترین شبکه اجتماعی برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران به شمار می‌رود. شما قابلیت چت با دیگر معامله‌گران، مشاهده ستاپ‌های معاملاتی آن‌ها، تبادل نظر، شرکت در مباحث و دنبال کردن آن‌ها را دارید.

   تریدینگ ویو صدها ویژگی برای دنبال کردن معاملات، به دست آوردن ایده‌های معاملاتی، تنظیم هشدارها دارد و تمامی این موارد با چند کلیک ساده امکان‌پذیر است.  از دیگر ویژگی‌های این سایت امکان استفاده از ابزار تحلیلی برای تحلیل تکنیکال همچنینی ذخیره تغییرات روی نمودار و امکان به اشتراک گذاری تحلیل با دیگران اشاره کرد.

شما می‌توانید با ابزار تحلیلی که سایت تریدینگ‌ویو در اختیار شما قرار می‌دهد، نمودارهای مختلف را تحلیل کنید. و آن‌ها را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. مزیت این کار آن است که تحلیل‌های شما در سطح جهانی دیده خواهد شد.  دیگر کاربران به آن امتیاز خواهند داد. به این ترتیب شما نیز می‌توانید به یک تحلیل‌گر در سطح جهانی تبدیل شوید.

  نحوه به اشتراک گذاشتن تحلیل‌ها در تریدینگ‌ویو بسیار متنوع است. شما هم قادر هستید که از تحلیل خود فیلم بگیرید.  آن را به‌صورت ویدیو در اختیار دنیا قرار دهید. یا اینکه به‌صورت عکس تحلیل خود را منتشر کنید.

 

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست