افزونه Crisp

افزونه Crisp :

  افزونه Crisp یکی از افزونه های چت آنلاین می باشد که در سایت های تجاری جهت پشتیبانی آنلاین مورد استفاده قرار می گیرد. این افزونه به شما کمک می کند که در کمترین زمان ممکن به سوالات مشتریان پاسخ دهید و به راحتی با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. یکی از قابلیت های این افزونه سازگاری با وردپرس می باشد. مزیت فوق العاده ای که این افزونه دارد، این است که شما چت کردن را در سایت خود Crisp انجام می دهید و دیگر فشاری بر سایت شما نمی آورد. با خرید افزونه Crisp از مزیت ها و قابلیت های آن بهره مند شوید و یک چت آنلاین با امکانات و ظاهری مرتب داشته باشید.

افزونه Crisp

قابلیت های افزونه  Crisp
  • نمایش آخرین فعالیت پشتیبان با زمان و تاریخ
  • امکان چت با چندین کاربر
  • نمایش اطلاعات کاربر از جمله ای پی و نوع مرورگر و کشور
  • پشتیبانی و تطابق کامل با زبان شیرین فارسی
  • امکان استفاده از ایموجی و شکلک
  • امکان ادامه چت در مسنجر ها مثل تلگرام
  • امکان پاسخ گویی به کاربر با اپلیکشن (اندروید، آی او اس، ویندوز، مک)
  • نمایش حالت تایپ

  این افزونه محبوبیت خاصی در وبسایت های فارسی زبان دارد.  بیشتر وبسایت های ایرانی از این افزونه فوق العاده استفاده میکنند. و همچنین این افزونه محدودیتی در چت همزمان با چندین کاربر ندارد.  این ویژگی افزونه Crisp را از بقیه افزونه های متشابه متمایز کرده است.

خوبی این افزونه در این هست که این افزونه هم دارای نسخه رایگان هست و هم نسخه تجاری و محدودیتی برای استفاده از نسخه رایگان نداره و بیشتر امکانات رایگان این افزونه در حدی هست که شما رو از خرید نسخه تجاری این افزونه منصرف می کند.

افزونه Crisp live Chat چطور کار می‌کند؟

پس از نصب افزونه یک دکمه در گوشه وبسایت شما ایجاد می شود. که کاربران از آن طریق با شما ارتباط برقرار می کنند. هر وقت بازدید کنندگان شروع به ارسال پیام کنند یک نوتیفیکشن در صندوق ورودی ایجاد می شود. و اپراتور های شما می توانند به آن پیام پاسخ دهند.

اما این همه امکانات بی نظیر این افزونه نیست؛ارسال پیام خودکار،ارسال پیام صوتی،ارسال فایل،ایجاد یادداشت و ارسال اموجی نیز از دیگر امکانات آن است.

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست