آموزش و ساخت وبمانی

آموزش و ساخت وبمانی
وبمانی چیست؟

وب‌ مانی (WebMoney) یک سیستم پرداخت جهانی برای انجام فعالیت‌های مالی آنلاین است که برای کسب‌وکارهای اینترنتی و مردم سراسر جهان امکان ارسال و دریافت پول را فراهم می‌کند. دفتر اصلی این شرکت در روسیه قرار دارد و از سال ۱۹۹۸ فعالیت خود را آغاز کرده است. وب مانی ادعا می‌کند در حال حاضر بیش از ۳۹ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

با استفاده از وب مانی که رقیبی نه ‌چندان قدرتمند برای پی پل است، کسب‌وکارهای آنلاین قادر خواهند بود خدمات خود را به مردم سراسر جهان بفروشند و افراد هم می‌توانند خدمات و کالاهای مورد نیاز خود را از پذیرندگان وب مانی خریداری کنند. همچنین انتقال آنلاین پول به سراسر جهان از خدمات اصلی وب مانی است.

این شرکت خدماتی مشابه با پی‌پل (PayPal) ارائه می‌دهد، اما به این دلیل در بین کاربران ایرانی محبوب شده است که به‌خاطر فعالیت این شرکت در روسیه، ساکنان کشورهای تحت‌تحریم مثل ایران هم می‌توانند از آن بدون هیچ مشکلی استفاده کنند.

 آموزش و ساخت وبمانی: برای افتتاح حساب وبمانی ابتدا وارد لینک افتتاح حساب وماني شوید. در این صفحه گزینه signup  را انتخاب کنید (دکمه ای زرد رنگی که در بالای صفحه قرار داد)، پس از کلیک شما به صفحه زیر هدایت خواهید شد. در این صفحه مانند نمونه نشان داده گزینه اول یعنی ( I am new to WebMoney Transfer ) را انتخاب کنید . سپس رو دکمه NEXT کلیک کنید.

آموزش و ساخت وبمانی

 در این مرحله اگر فیلترشکن شما روشن است حتما آن را خاموش کنید. توجه داشته باشید که وب مانی با ایران هیچ مشکلی ندارد پس بدون مشکل می توانید از وب مانی استفاده کنید و به فیلتر شکن نیازی نیست. اگر فیلترشکن شما خاموش هست نیز مراحل زیر را ادامه دهید.

  اگر فیلترشکن نداشته باشید صفحه زیر برای شما باز می شود. در ابتدا کشور ایران را انتخاب کنید و سپس شماره موبایل واقعی خود را که قبلا برای حساب وب مانی از آن استفاده نشده است را وارد کنید. برای تایید شماره تلفن در مراحل بعد یک اس ام اس دریافت خواهید کرد لذا حتما شماره واقعی خود را وارد کنید. حتما از شماره ای استفاده کنید که همیشه به آن دسترسی دارید چون وب مانی تایید اقدامات مختلف شما را برای این شماره ارسال خواهد کرد.

آموزش و ساخت وبمانی

 در مرحله بعد:

پس از وارد کردن شماره موبایل، وب مانی از شما می خواهد که رمزعبور خود را تعیین کنید.  توجه داشته باشید که تغییر رمز در وب مانی بسیار دشوار است. پس حتما رمزی ثبت کنید که فراموش نشود. برای بازیابی رمز، شرکت وب مانی از شما مدارک بسیاری خواهد خواست. پس سعی کنید رمزی ست کنید که هیچوقت فراموش نکنید و مجبور به بازیابی رمز عبور نشوید.

آموزش و ساخت وبمانی

  پس از تائید اطلاعات، شما باید شماره تلفن خود را تائید کنید. ارسال اس ام اس به موبایل شما 1-2 دقیقه طول می کشد. پس از دریافت اس ام اس کد شش رقمی را وارد کرده و سپس بر روی proceed کلیک کنید.

آموزش و ساخت وبمانی

  پس از وریفای شماره موبایل، حالا حساب کاربری شما ساخته شده است. بهتر هست در همین مرحله اولین کیف پول خود در وب مانی را بسازید. سپس بر روی دکمه add کلیک کنید.

  هم اکنون دیگر حساب و کیف پول شما ساخته شده است و آماده استفاده می باشد. در صورتیکه قصد خريد وبماني دارید یا کسی قصد واریز دلار وبماني را برای شما شما دارد، شما باید این شماره که با Z شروع می شود را در اختیار او قرار دهید (در تصویر نشان داده شده است). همچنین پس از دریافت وبمانی می توانید روی گزینه اول در منو که شبیه علامت ریفرش است کلیک کنید. تا موجودی اکانت شما بروز شود، هر چند در برخی از موارد لازم است که یکبار از حساب وب ماني خود خارج شوید و مجددا وارد شوید.

آموزش و ساخت وبمانی

 

مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست