آموزش ساخت اکانت پیپل

آموزش ساخت اکانت پیپل
اکانت پی پال چیست ؟

در یک جلمه کوتاه و کاربردی، اکانت پی پال حساب مالی آنلاینی می باشد که تسهیلات ارسال و دریافت پول را برای شما فراهم می نماید، پی پال یکی از درگاه های معتبر بانکی را برای انجام خریدهای آنلاین برای وب سایت های خارجی نیز دارد که با توجه به اکانت پی پال رایگان خود حتی می توانید انجام دهید. با این حال برخی سایت ها برای مشتریان خود فقط گزینه پرداخت با پی پال را در نظر گرفته اند که به هر حال مجبور به استفاده از این سرویس هستید.

آنچه برای افتتاح حساب پی پال نیاز دارید همین 5 مورد زیر می باشد :
  1. یک ایمیل معتبر با نام خودتان که قابلیت دسترسی بهش را داشته باشید.
  2. اگر ایران زندگی می کنین یک شماره مجازی متناسب با کشوری که میخواین اکانت پی پال بسازین.
  3. یک آدرس یا محدوده آدرس آمریکا یا هر کشوری که نیاز دارین را انتخاب کنین و نگه دارید، چون برای معرفی کارت و یا ثبت نام در جاهای مختلف همیشه از همان فیک آدرس استفاده کنید.
  4. خرید گیفت کارت مستر، ویزا یا امریکن اکسپرس.(لازم به ذکر است اگر گیفت کارت مجازی سفارش می دهید می توانید آدرس و اسم فامیل را مطابق همان اکانت سفارش دهید).
  5. یک نرم افزار تغییر IP که دقیقا IP کشوری که قصد ایجاد در آن کشور را دارید داشته باشید. (لازم به ذکر است در این مورد بهترین گزینه ای که می توانید را باید انتخاب کنین و همیشه از همان ای پی / ایالت و شهر مورد نظر متصل شوید. ( علت، حساسیت بالای پی پال در این زمینه می باشد).
مرحله اول :

آموزش ساخت اکانت پیپل، برای verify کردن پی پال خود ، ابتدا وارد سایت پی پال شده و بر روی گزینه log in کلیک کنید.

آموزش ساخت اکانت پیپل
مرحله دوم:

همانطور که می بینید خود پی پال به شما نشان داده است که نیاز به فعال کردن کارت بانکی هم دارید. بر روی گزینه Link a card کلیک نمایید.

آموزش ساخت اکانت پیپل

مرحله سوم:

مشخصات کارت خود شامل شماره کارت، شارژ و CVV را وارد نمایید و در پایان آدرس پیش فرض وارد شده در ثبت نام را مشاهده می نمایید. مستر کارت های مجازی وی پیمنت را به راحتی می توانید به عنوان یک کارت اعتباری مورد قبول پی پال به حساب پی پال خود متصل نمایید. پس از گزینه Save را کلیک نمایید.

آموزش ساخت اکانت پیپل

مرحله چهارم:

اکنون کردیت کارت شما به حساب افزوده شده است. روی کارت وارد شده کلیک نمایید.

آموزش ساخت اکانت پیپل

مرحله پنجم:

در این صفحه، کارت وارد شده را مشاهده می کنید. گزینه Comfirm credit card را کلیک نماید.

آموزش ساخت اکانت پیپل

مرحله ششم:

در این مرحله، گزینه OK را انتخاب نمایید. در همین مرحله می توانید کارت انتخاب شده را توسط گزینه Remove Card حذف نمایید.

آموزش ساخت اکانت پیپل

مرحله هفتم:

در این صفحه، بار دیگر کارت وارد شده را انتخاب نمایید.

آموزش ساخت اکانت پیپل

مرحله هشتم:

پس از انتخاب کارت، به صفحه ای وارد می شوید که از شما کد امنیتی دوم کارت را می خواهد. این کد پس از ثبت اولیه کارت شما، برای حساب بانکی شما ارسال می شود. در صورت استفاده از مستر کارت های مجازی وی پیمنت، به محض رسیدن به این مرحله، با کارشناسان وی پیمنت تماس بگیرید و کد مربوطه را دریافت نمایید. کد چهار رقمی را وارد کنید و دکمه Comfirm را کلیک نمایید.

آموزش ساخت اکانت پیپل

مرحله نهم:

اکنون در صفحه حساب کاربری پی پال خود، علامت Ready to use روی کارت شما درج شده است که نشانگر تایید اتصال کارت شماست. همچنین در بخش Summary شما، گزینه Card linked سبز شده است.

آموزش ساخت اکانت پیپل

 

  اکنون ایمیلی برای شما ارسال شده است که پس از اضافه کردن مسترکارت های وی پیمنت، محدودیت برداشت از حساب پی پال شما برطرف شده و شما می توانید از موجودی پی پال (PayPal Balance) خود برای خریدها استفاده نمایید.

آموزش ساخت اکانت پیپل

 

 

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست