آموزش سئو

آموزش سئو:

برای آموزش سئو ابتدا باید پیکربندی کنید. اگر در مورد یک تنظیم خاص در افزونه سؤال خاصی در سایت دارید ، می توانید مرکز راهنمایی پیام هاست را بررسی کنید.

پیکربندی SEO Yoast:

آموزش سئو: Yoast SEO مکانی بسیار خوب برای شروع پیکربندی افزونه شما است. آن را در Yoast SEO> General> Dashboard مشاهده می کنید.

آموزش سئو

  پیکربندی شما را طی چندین مرحله راهنمایی می کند که به شما کمک می کند این افزونه را متناسب با نیاز سایت خود تنظیم کنید. حتی اگر وب سایت شما مدتی است که فعال شده، هنوز هم می توانید ابزار جادوگر را هر از گاهی اجرا کنید. فقط برای اطمینان از به روزرسانی تنظیمات شما. هر مرحله از جادوگر شامل سؤالاتی است که پاسخ های آنها تنظیمات خاصی را تعیین می کند.

سایر تنظیمات:

  آموزش سئو: جنبه های بسیاری برای SEO وجود دارد ، و بسیاری از تنظیمات دیگر که می توانید در افزونه از آن استفاده کنید. اما ما جادوگر پیکربندی را به گونه ای تنظیم می کنیم که قبلاً تنظیمات کلی افزونه را به درستی برای وب سایت شما پیکربندی کند. بنابراین می توانید روی مهمترین مطالب خود تمرکز کنید.

با استفاده از متابا کس SEO Yoast:

  راهنمای مبتدی برای SEO Yoast باید به طور گسترده متاباکس را پوشش دهد. متاباکس Yoast SEO به شما کمک می کند تا مطالب خود را بهینه کنید زیرا آن را از درون می نویسید. اگر از Block Editor استفاده می کنید ، آن را در سمت راست ویرایشگر و همچنین در زیر ویرایشگر پیدا خواهید کرد.

در اینجا چند برگه پیدا خواهید کرد که دو مورد از آنها در اینجا بحث خواهیم کرد.
برگه ای که می توانید کلمه یا عبارتی را که می خواهید برای بهینه سازی صفحه برای آن درج کنید – صفحه کلید فوکوس. این برگه شامل تجزیه و تحلیل سئو نیز می باشد.

یک برگه برای تجزیه و تحلیل خوانایی. بررسی های موجود در این برگه به ​​شما کمک می کند که بهترین نسخه ای را که می توانید بنویسید ، بنابراین می توانید مطالب بسیار خوبی را برای مخاطبان خود ارائه دهید.

تجزیه و تحلیل خوانایی:

آموزش سئو: اولین قدم در بهینه سازی پست یا صفحه شما اطمینان از خواندن خواندن مخاطبانتان است. از آنجایی که SEO یکی از مناطقی است که در واقع محتوای آن پادشاه است ، ما یک تجزیه و تحلیل خوانایی مناسب برای شما ارائه می دهیم. به این دلیل است که ما می دانیم همه مهارت لازم برای ایجاد محتوای قابل خواندن را ندارند. بسته به اینکه چه چیزی برای شما بهتر است ، از آنالیز قابلیت خواندن استفاده کنید.

آموزش سئو

نمره خوانایی: آزمون Flesch Reading Ease اطمینان حاصل می کند که هر خواننده می تواند نوشتن شما را درک کند. اگر برای مخاطبان فرهیخته تری می نویسید ، نمره پایین تر قابل قبول است – این یک راهنما است ، شما تصمیم می گیرید که چقدر آن را دنبال کنید.

جملات متوالی: اگر متن شما حاوی سه یا چند جمله در یک ردیف است که همه با یک کلمه شروع می شوند ، ممکن است کمی تکراری شود.

استفاده از سرفصل ها و زیرنویس ها: عنوان ها به شما کمک می کنند تا موضوعات را گروه بندی کنید ، این کار باعث می شود متن ساده شود ، به این معنی که افراد می توانند صفحات شما را سریعتر اسکن کنند.

طول پاراگراف: درک پاراگراف طولانی در یک مقاله آنلاین دشوارتر است زیرا خوانندگان خود را در کلمات گم می کنند. تکه های متن به اندازه نیش پردازش ساده تر هستند.

طول جمله: در حالی که در یک کتاب می توانید یک جمله را بیش از نیمی از صفحه بکشید ، خواندن جملات کوتاه بسیار آسان تر به صورت آنلاین خوانده می شود. ما از ۲۰ کلمه به عنوان طول هدف استفاده می کنیم.

  علاوه بر بررسی در متاباکس ، ما یک پیش نمایش قطعه قابل ویرایش را ارائه می دهیم. در بخش ویرایشگر بلاک ، می توانید آن را در نزدیکی بالای نوار کناری یا در زیر ویرایشگر ، در زیر برگه “SEO” پیدا کنید. پیش نمایش snippet به شما نشان می دهد که چگونه افزونه Yoast صفحه شما را به Google و سایر موتورهای جستجو نمایش می دهد. به عبارت دیگر ، این ایده را می دهد که چگونه سایت شما در نتایج جستجو ظاهر می شود.

  در پیش نمایش snippet می توانید توضیحات متا را تنظیم کنید. تلاش کنید و یک توضیحات متا بنویسید که به وضوح بیانگر پست یا صفحه شماست. به مردم اطلاع دهید که آنچه را که در سایت شما به دنبال آن هستند پیدا کرده و آنها را برای بازدید از سایت شما جذاب می کنند.

هیچ تضمینی وجود ندارد که Google توضیحات متا شما را در صفحات نتایج نمایش دهد. اما اگر توضیحات متایی که در اینجا اضافه می کنید بسیار مناسب است ، شانس را افزایش می دهید.

آموزش سئو

تجزیه و تحلیل SEO:

  آموزش سئو: مرحله بعدی بهینه سازی مطالب شما برای کلید واژه های شما برای رتبه در موتورهای جستجو است. می توانید کلید واژه خود را در بالای نوار کناری در ویرایشگر بلوک یا در بالای تب “SEO” وارد کنید.
بنابراین وارد کردن یک کلیدواژه در اینجا تضمین نمی کند که شما برای آن کلمه کلیدی رتبه بندی کنید. متأسفانه ، افزونه نمی تواند چنین اتفاقی را برای شما در نظر بگیرد.

آنچه افزونه می تواند انجام دهد ، ارزیابی چگونگی بهینه سازی محتوای شما برای رتبه بندی برای این کلید واژه خاص است. برای انتخاب کلید واژه اصلی به اطلاعات بیشتری نیاز دارید؟ دریابید که چگونه کلمه کلیدی فوکوس کامل را انتخاب کنید.

تجزیه و تحلیل SEO ما در حال حاضر شامل چک های زیر است:

آموزش سئو

  آموزش سئو: کلید واژه در زیرنویس: زیرنویس ها بخش برجسته مقاله شما است. کلید واژه اصلی کلیدی خود را به تعدادی از زیرنویس های خود اضافه کنید ، بنابراین اهمیت آن مشخص است.

توزیع کلید واژه: شما باید متن اصلی خود را اغلب به اندازه کافی در متن خود ذکر کنید ، اما تعادل خوب کلیدی است. به همین دلیل بررسی می کنیم که آیا صفحه کلید شما به طور مساوی در متن شما توزیع شده است یا خیر..

ویژگی های alt: برای ایجاد یک تجربه بهتر برای کاربران ، تصاویر را اضافه کنید. از کلمه کلیدی تمرکز در متن ALT استفاده کنید تا Google بتواند آن تصویر را با کلمه کلیدی مرتبط کند.عرض عنوان SEO: یک عنوان با صفحه کوتاه به شما امکان می دهد یک محرک برای بازدید کننده از Google اضافه کنید تا روی وب سایت خود کلیک کنید.

پیوندهای برون سایتی: 

  ما سایتها را به پیوند دادن به وب سایت های دیگر تشویق می کنیم.  زیرا این امر وب را باز می کند. پیوند به وب سایت های دیگر که از امتیازات موجود در پست های وبلاگ شما نسخه پشتیبان تهیه می کنند. یا اطلاعات بیشتری را ارائه می دهند. این به Google کمک می کند تا وب سایتهایی را که با یکدیگر درمورد موضوعاتی هستند مرتبط کند.

پیوندهای داخلی: برای ایجاد یک ساختار مناسب سایت ، به حداقل یک صفحه مرتبط دیگر در سایت خود پیوند دهید. این بازدید کننده را در سایت شما نگه می دارد و اطلاعات (پیش زمینه) بیشتری را به آنها نشان می دهد.

Keyphrase در مقدمه: 

  می خواهید از همان ابتدا صفحه را روشن کنید ، بنابراین سعی کنید کلمات کلیدی فوکوس را از ابتدا اضافه کنید.
طول کلمات کلیدی: اگر یک کلمه کلیدی خیلی کوتاه باشد. احتمالاً شما یک کلمه کلیدی فوق العاده رقابتی را هدف قرار می دهید. در حالی که کلید واژه های طولانی تر بهینه سازی پست خود را سخت تر می کنند. بنابراین ، ما حداکثر چهار کلمه کلیدی مرتبط را برای کلید واژه تمرکز خود توصیه می کنیم.

تراکم Keyphrase: 

  در نسخه رایگان Yoast SEO ، اگر تراکم صفحه کلید شما بین ۰.۵ تا ۳٪ باشد ، یک گلوله سبز به دست خواهید آورد. برای اطمینان از استفاده کافی از کلید واژه ، بدون بهینه سازی بیش از حد ، مطمئن شوید.
کلید واژه در توضیحات متا: توضیحی متا را اضافه کنید که شامل کلمه کلیدی تمرکز است. افرادی که در جستجوی آن اصطلاح در Google هستند ، ممکن است این را در نتایج جستجو مشاهده کنند. بنابراین کلیک کردن را برای خود جذاب کنید.

طول توضیحات متا:

 توصیه می کنیم توضیحات متا را بین ۱۲۰ کاراکتر و ۱۵۶ کاراکتر نگه دارید.
قبلاً از کلید واژه استفاده شده است. شما باید یک صفحه را برای یک کلمه کلیدی خاص بهینه کنید – نه یک وب سایت کامل. بنابراین صفحاتی ایجاد نکنید که با یکدیگر رقابت کنند! Yoast SEO اگر بیش از یک پست را در مورد همان کلمه کلیدی بنویسید ، به شما هشدار می دهد. یک راه حل ساده استفاده از تغییرات یا کلمه کلیدی دم بلند است.

طول متن: اگر می خواهید صفحه شما برای یک کلمه کلیدی خاص رتبه بندی شود.  باید حداقل ۳۰۰ کلمه را در مورد این موضوع بنویسید. در غیر این صورت ، موتورهای جستجوگر سخت می توانند موضوع شما را بدست آورند و حتی می توانند صفحه شما – محتوای نازک – را در نظر بگیرند – و شما می خواهید از این امر جلوگیری کنید.

کلید واژه در عنوان: 

  اگر کلمه کلیدی تمرکز خود را در ابتدای عنوان صفحه خود اضافه کنید ، بیشترین ارزش را خواهد داشت. همچنین ، بلافاصله هنگامی که پست شما به اشتراک گذاشته می شود ، مشخص خواهد شد.

Keyphrase in slug: 

  کلمه کلیدی تمرکز خود را در URL خود تکرار کنید. این موضوع را روشن می کند – حتی خارج از متن – صفحه شما در مورد چیست. و گوگل همچنین دوست دارد آن را در آنجا ببیند.
برای مشاهده کلیه بررسیهای موجود در افزونه Yoast ، صفحه ارزیابی ارزیابی Yoast SEO را بررسی کنید.
  اگر Yoast SEO Premium دارید ، این افزونه فرم های کلمه را تشخیص می دهد. و به شما امکان می دهد برای مترادف های کلمات کلیدی نیز بهینه شوید. تجزیه و تحلیل حق بیمه ما به همان اندازه گوگل هوشمند است. همه گزینه های موجود در تجزیه و تحلیل سئو برای رتبه یا صفحه شما نباید سبز باشند.

  به همین ترتیب ، دریافت پست “همه سبز” به هیچ وجه تضمین کننده رتبه بندی آن نیست. گرچه وسوسه انگیز است که بدون هدف کار کردن بر روی جنبه های دیگر سئو خود ، به راحتی هدف گلوله های سبز در هر پست یا صفحه قرار دهید ، این بهترین استراتژی SEO نیست. تحقیقات مناسب کلمات کلیدی و ساختار سایت همیشه قبل از گرفتن گلوله های سبز صورت می گیرد.

 

مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست