آموزش اتصال به ریموت دسکتاپ با لینوکس

آموزش اتصال به ریموت دسکتاپ با لینوکس

برای اتصال به ریموت دسکتاپ با استفاده از لینوکس، شما می‌توانید از نرم‌افزارهایی مانند Remmina، Vinagre، XRDP و VNC استفاده کنید. در ادامه، مراحل اتصال به ریموت دسکتاپ با استفاده از نرم‌افزار Remmina را برای شما توضیح می‌دهم:

مرحله ۱ : نصب نرم‌افزار Remmina اگر نرم‌افزار Remmina را در سیستم عامل لینوکس خود ندارید، می‌توانید از طریق مدیر بسته‌های خود را نصب کنید. برای مثال، در Ubuntu، می‌توانید از کد زیر استفاده کنید:

sudo apt-get install remmina
مرحله ۲ : اجرای نرم‌افزار Remmina پس از نصب، نرم‌افزار Remmina را اجرا کنید. صفحه اصلی Remmina برای شما نمایش داده می‌شود.

مرحله ۳ : تنظیم اتصال برای تنظیم اتصال به ریموت دسکتاپ، بر روی دکمه “افزودن” یا “نوشتن” (Add/Write) کلیک کنید. یک پنجره جدید برای تنظیمات اتصال ظاهر می‌شود.

مرحله ۴ : وارد کردن جزئیات اتصال در پنجره تنظیمات، مطابق با نوع سرویس ریموت دسکتاپ خود، اطلاعات زیر را وارد کنید:

  • نام: یک نام معرفی کننده برای اتصال.
  • سرور: آدرس IP یا نام دامنه ریموت دسکتاپ.
  • نوع اتصال: انتخاب کنید که از پروتکل VNC، RDP و یا سایر پروتکل‌های پشتیبانی شده استفاده کنید.
  • نام کاربری و رمز عبور: اطلاعات ورود به دستگاه ریموت دسکتاپ.

مرحله ۵ : اتصال به ریموت دسکتاپ بعد از تنظیمات، بر روی دکمه “اتصال” (Connect) کلیک کنید. Remmina سعی می‌کند به سرویس ریموت دسکتاپ متصل شود و صفحه ریموت دسکتاپ برای شما نمایش داده می‌شود.

توجه داشته باشید که مراحل بالا برای نرم‌افزار Remmina است و مراحل برای سایر نرم‌افزارها ممکن است کمی متفاوت باشد. همچنین، برای برقراری اتصال موفق، شما نیاز به دسترسی و اطلاعات لازم برای ورود به سرویس ریموت دسکتاپ مورد نظر دارید.

برای آموزش اتصال به ریموت دسکتاپ ،  اتصال با موبایل و  آموزش اتصال از طریق  مک بوک روی لینک کلیک کنید.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست