کیف پول های موبایلی

کیف پول های موبایلی

  کیف پول موبایلی یک نوع نرم‌افزار است که بر روی تلفن همراه شما نصب می‌شود. کیف پول‌ ارزهای دیجیتال در نسخه‌های نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و کاغذی به کاربران ارائه می‌شود. کاربرد این کیف پول‌ها تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد و خدمات یکسانی را به کاربران ارائه می‌دهد. در حالت کلی کیف پول موبایلی، خدماتی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید ارزهای دیجیتال خود را ارسال، دریافت و خرج کنید.

انواع کیف پول موبایلی 

کیف پول‌های موبایلی معمولا به سه نوع اصلی بسته، نیمه بسته و باز تقسیم‌بندی می‌شوند.

کیف پول‌ بسته به یک فروشنده یا کمپانی به‌خصوص مربوط هستند و فقط برای خرید مستقیم از فروشنده کاربرد دارند. اعتبار این کیف پول‌ها را نمی‌توان به حساب بانکی منتقل کرد. یکی از معروف‌ترین کیف پول‌های موبایلی بسته Amazon Pay است که فقط برای خرید از آمازون کاربرد دارد.

کیف پول نیمه بسته را می‌توان برای پرداخت به تمام فروشندگانی که با پورتال پرداخت قرار دارند، به کار برد. با این نوع کیف پول موبایلی امکان دریافت پول از دیگران را دارید اما نمی‌توانید موجودی کیف پول را به حساب بانکی منتقل کنید.

کیف پول باز هیچکدام از محدودیت‌های دو نوع قبلی را ندارد. این نوع کیف پول‌های موبایلی توسط بانک‌ها یا موسسات شخص ثالث عرضه می‌شوند و می‌توان از اعتبار آنها برای هر نوع پرداخت و انتقال استفاده کرد. ضمن اینکه می‌توانید موجودی کیف پول را به حساب بانکی هم منتقل کنید.

کیف پول های نرم افزاری

  یک کیف پول خوب تراکنش‌های کاربران را بدون مشکل و با سرعت به انجام می‌رساند. فرآیند پیچیده‌ی نصب و اجرای برخی از نرم‌افزارها باعث می‌شود تا کاربران از انتخاب این‌گونه کیف پول‌ها خودداری کنند. بنابراین کیف پولی که خدمات را در یک قالب ساده در اختیار کاربران قرار دهد، مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار می‌گیرد.

  امروزه افراد در تمام ساعات روز از تلفن همراه خود استفاده می‌کنند. بنابراین وقتی شما کیف پول موبایلی را انتخاب می‌کنید، به‌راحتی می‌توانید با کمک تلفن همراه خود،‌ تمام معاملات و تراکنش‌های حساب کاربری‌تان را مدیریت کنید. از سوی دیگر با استفاده از ابزار‌های تخصصی و نمودار‌های کیف پول موبایلی، قادر خواهید بود تا شرایط بازار را تحلیل کرده و از اخبار لحظه‌ای بازار ارزهای دیجیتال باخبر شوید. بیشتر خدمات کیف پول‌های موبایلی به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرند و یا تنها مبلغ ناچیزی به عنوان کارمزد تراکنش‌ از حساب شما کسر خواهد شد.

آیا کیف پول‌های موبایلی امن هستند؟

برخلاف پول نقد که می‌شود آن را دزدید یا کارت بانکی که می‌توان اطلاعاتش را کپی کرد، اطلاعات کارت‌های بانکی وارد شده در کیف پول‌های موبایلی رمزگذاری می‌شوند. برای پرداخت با کیف پول موبایلی ابتدا باید قفل گوشی را باز کنید و سپس رمز برنامه را وارد کنید (اگر برایش رمز تعریف کرده باشید). این یعنی دسترسی به اطلاعات داخل اپلیکیشن نسبت به سایر روش‌های پرداخت بسیار سخت‌تر است.

امنیت یکی از مهم ترین و اصلی ترین فاکتورهاییست که در انتخاب یک کیف پول چه موبایلی و چه دیگر انواع کیف پولها برای یک کاربر و سرمایه گذار حائز اهمیت است زیرا شما می خواهید دارایی و سرمایه ی خود را به آن ها بسپارید پس باید مطمئن شوید که این کیف پول به خوبی از ارزهای دیجیتال شما پشتیبانی و نگهداری می کند.

برخی از کیف پول موبایلی:
  • کیف پول Trust
  • کیف پول Coinomi
  • کیف پول Blockchain
  • کیف پول Jaxx
  • کیف پول Exodus
  • کیف پول Electrum
  • کیف پول Atomic
  • کیف پول Copay
  • کیف پول Airbits
  • کیف پول Blockfolio

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

 

 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست