کوین مارکت کپ

کوین مارکت کپ

کوین مارکت کپ وب سایتی است که بیشتر 

و همچنین بیت کوین را ردیابی می کند و ارزش فعلی دلار و بیت کوین را برای هر ارز دیجیتال به کاربران نشان می دهد. همچنین میزان ارزهای دیجیتال موجود در حال حاضر را نشان می دهد، میزان معاملات در 24 ساعت گذشته، تغییر ارزش هر  طی 24 ساعت گذشته و مارکت کپ ارزش کل ارزهای خاص در حال گردش است.

  اطلاعات مربوط به CoinMarketCap به طور مرتب به روز می شوند زیرا آنها اطلاعات مورد نیاز را از سایت های گوناگون تبادل ارز دیجیتال و همچنین صرافی های معتبر جهان را دریافت می کنند، به طوری که اطلاعات در هر زمان ممکن به قیمت های واقعی نزدیک باشند. .

 

کوین مارکت کپ

 

  مارکت کپ و ارزش بازار معیاری است که در تعیین استراتژی‌های سرمایه گذاری و تحلیل بازار به کمک شما می‌آید. ارزش بازار به شما نشان می‌دهد که ریسک سرمایه گذاری در یک ارز دیجیتال چقدر است. هرچقدر که مارکت کپ یک رمز ارز بزرگتر باشد ریسک سرمایه گذاری در آن کمتر خواهد بود. ارزهایی که مارکت کپ کوچکی دارند معمولاً دارای پتانسیل رشد بیشتری هستند و می‌توانند سود بیشتری نصیب شما کنند. با این حال به همان اندازه ریسک بیشتری هم دارند.

 

 

 

Coin Market Cap:

Coin Market Cap  به هیچ عنوان سایتی نیست که بتوانید ارزهای دیجیتال را مبادله کنید یا در مورد ارزهای دیجیتال مشاوره جمع آوری کنید. بنابراین این فقط ابزاری است که شما باید در کنار سایر اطلاعاتی که بدست آورده اید استفاده کنید. با استفاده از آن می توانید روند بازار را به راحتی دنبال کنید. پیش بینی های خود را زمانیکه می خواهید روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری و سودآوری کنید انجام دهید.

CoinMarketCap   یک صفحه در فروم  Bitcointalk.org دارد جایی که هر کسی که سکه خود را ایجاد کرده است، می خواهد سکه خود را به وب سایت اضافه کند. سپس مدیر CoinMarketCap تعداد در گردش، ارزش و سایر اطلاعات مورد نیاز از آن ارز دیجیتال را بررسی می کند.. در صورت تمایل برای اضافه کردن آنها تصمیم گیری می کند.

یک قانون کلی این است که ارزهای دیجیتال جدید به صورت هفتگی اضافه می شوند. جایی که ارزهای دیگری که تغییراتی نداشته باشند نیز از سایت حذف می شوند. در بعضی موارد به روزرسانی های منظم تری انجام می شود. اما به طور کلی می توان انتظار داشت که به صورت هفتگی ارزهای جدید وارد شود.

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست