کسب درآمد از طریق یوتوب

کسب درآمد از طریق یوتوب

  کسب درآمد از طریق یوتوب: یکی دیگر از روش های کسب درآمد اینترنتی به حساب می آید. افراد بسیار زیادی هستند که قصد کسب درآمد از یوتیوب را دارند و می خواهند از طریق یوتیوب درآمدزایی داشته باشند.

  بسیاری از افرادی که قصد کسب درآمد و درآمدزایی از یوتیوب  را دارند فکر می کنند به دلیل این که در ایران هستند این کار برایشان غیر ممکن شده و نمی توانند از طریق یوتیوب درآمدزایی داشته باشند. ولی واقعا این طور نیست!

  درآمدزایی از یوتیوب یکی از روش های کسب درآمد دلاری می باشد. همانطور که می دانید ارزش دلار نسبت به پول ما بسیار زیاد است و اگر بتوانید از طریق یوتیوب کسب درآمد کنید مطمئن باشید به درآمد های زیادی خواهید رسید.

  با توجه به اینکه در کشور ایران زندگی می کنیم و تحریم هایی که از جانب یوتیوب صورت گرفته است باز هم بسیاری از افراد هستند که از در حال کسب درآمد از یوتیوب هستند و به درآمد های بسیار زیادی در ماه رسیده اند.

کسب درآمد از طریق یوتوب

انواع مختلف کسب درآمد در یوتوب:
 همکاری در فروش در یوتیوب:

 یکی از بهترین روشهای کسب درآمد از یوتیوب کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش محصولات است. شما می توانید از طریق بازاریابی محتوا در یوتیوب و همکاری در فروش محصولات در یوتیوب کسب درآمد کنید. شما از این طریق می توانید در یوتیوب با سیستم همکاری در فروش محصولات درآمدزایی داشته باشید. البته ناگفته نماند که این روش یکی از بهترین روش های بازاریابی محتوا برای فروش محصولات است.

تبلیغات اسپانسری:

  یکی دیگر از روش های کسب درآمد از یوتیوب کسب درآمد از تبلیغات اسپانسری میباشد. البته در این روش باید تعداد اعضای کانال یوتیوب تان زیاد باشد. اگر بتوانید تعداد اعضای کانال تان را افزایش بدهید می توانید با تبلیغات دیگران در کانال یوتیوب تان از برندهای مختلف درآمد زایی کسب کنید.

فروش محصولات و خدمات در یوتیوب:

  دیگر از روش برای کسب درآمد از یوتیوب این است که خیلی ساده و راحت می توانید محصولات تان را در این شبکه اشتراک ویدیو بفروشید. فروش محصولات و خدمات در یوتیوب کار سخت و دشواری نیست. فقط کافیست مردم را به خرید ترغیب کنید.
البته این را هم بگویم یکی از بهترین روش ها برای فروش محصولات تولید ویدیو است. اگر برای محصولاتتان ویدیو تولید کنید فروشتان چندین و چند برابر افزایش پیدا میکند.

 

درآمدزایی از گوگل ادسنس در یوتیوب:

 یکی از اصلی ترین روش ها برای درآمدزایی از یوتیوب به صورت مستقیم استفاده از گوگل ادسنس است. اگر از گوگل ادسنس برای کسب درآمد از یوتیوب استفاده نکنید هیچ گاه درآمدتان افزایش پیدا نخواهد کرد. بسیاری از دوستانی که قصد درآمدزایی از یوتیوب را دارند فکر می کنند که به ازای هر ۱۰۰۰ بازدید از ویدیو های شان می توانند درآمد خوبی از خود یوتیوب داشته باشند.

اصلاً این طور نیست. شما تا از سرویس گوگل ادسنس استفاده نکنید درآمدتان افزایش پیدا نخواهد کرد. روش اصلی درآمدزایی از یوتیوب نمایش تبلیغات در ابتدای ویدیوهای شما و کلیک کردن کاربران بر روی آنهاست. یعنی شما اگر بخواهید درآمد خوبی را از یوتیوب کسب کنید باید گوگل ادسنس خود را فعال کنید و به کانال یوتیوب تان متصل کنید.

راه اندازی بخش اعضای ویژه در یوتیوب:

  یکی  دیگر از روش های کسب درآمد از یوتیوب این است که شما می توانید داخل یوتیوب بخش اعضای ویژه راه اندازی کنید. یعنی یوتیوب این امکان را اضافه کرده است است که یک سری ویدیو ها را فقط به اعضای ویژه نمایش بدهد.

  در این روش اگر ویدیوهای رایگان جذابی تولید کنید مخاطبان و کاربران زیادی حاضر می‌شوند بابت شرکت در بخش اعضای ویژه کانال یوتیوب تان هزینه بدهند. در این مدل کسب درآمد هر کسی نیاز داشته باشد مبلغ را به صورت ماهانه پرداخت می‌کند و به ویدیوهای بخش اعضای ویژه تان در کانال یوتیوب تان دسترسی پیدا خواهد کرد. جالب است بدانید که گریم مک کویین یکی از یوتیوبر های حرفه ای با این روش به درآمد ماهانه 150 هزار دلار در ماه رسیده است.

افزایش بازدید سایت از یوتیوب:

  یکی از روش های کسب درآمد از یوتیوب به صورت غیر مستقیم افزایش بازدید سایت از یوتیوب است. در این روش شما به صورت مستقیم از یوتیوب کسب درآمد نمیکنید. اگر وب سایتی دارید که محصولات و خدماتی را در آن می فروشید یوتیوب یک گزینه مناسب برای افزایش بازدید و ترافیک سایتتان است. هر چقدر بازدید و ترافیک سایت تان افزایش پیدا کند فروش شما هم زیاد می شود.

تبلیغ در توضیحات ویدیو:

  یکی دیگر از روش های بسیار جالب کسب درآمد از یوتیوب تبلیغ در توضیحات ویدیو است. تبلیغاتی که در توضیحات ویدیو نوشته میشود هم مورد استقبال بسیاری از بازدیدکنندگان قرار میگیرد. اگر در یوتیوب بازدید کنندگان و دنبال کنندگان زیادی را دارید پیشنهاد می کنم از این روش برای کسب درآمد استفاده کنید.

درآمدزایی از یوتیوب از سرویس youtube red:

  یکی از سرویس های یوتیوب برای کسب درآمد سرویس youtube red است.این روش با بقیه روش های کسب درآمد از یوتیوب متفاوت است. در این روش تبلیغاتی که در ابتدای ویدیو قرار می‌گیرد برای کسی به نمایش نشان داده نمی شود یوتیوب حاضر است بخشی از درآمد خود را که کسب می‌کند به تولید کننده محتوای کانال بدهد.

پس در این روش برای این که بتوانید درآمدزایی داشته باشید. باید سعی کنید مخاطبان سرویس youtube red را افزایش بدهید. هر چقدر مخاطبان این سرویس را افزایش بدهید درآمد شما بیشتر می شود و میتوانید درآمدزایی از یوتیوب داشته باشید.

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست