کارمزد وبمانی

کارمزد وبمانی

  کارمزد وبمانی: وب مانی نوعی سیستم پرداخت اینترنتی است که یکی از بزرگترین مزایای آن نسبت به دیگر سیستم های پرداخت مانند پی پل، کارمزد های پایین تر و قابلیت های منحصر به فردی است که دارنده حساب وب مانی خواهد داشت. به عنوان ثالی از این قابلیت های منحصر به فرد می توان به امکان نگهداری و معامله ارز های دیجیتال توسط حساب وب مانی اشاره کرد.

  وب مانی نیز مشابه تمام سیستم های مالی آنلاین دارای کارمزد است، اما کارمزد وب مانی به مراتب کمتر از سایر سیستم ها نظیر Paypal است. در صورتیکه شما در یک اکانت دارای چند کیف پول Webmoney از یک نوع هستید، میتوانید بدون کارمزد هر مبلغی را بین کیف پول های هم نوع خود منتقل کنید. اما برای ارسال به اکانت سایر اشخاص مسلما باید کارمزد بدهید.

وب مانی مشابه با پی پال است. در نتیجه از آن می توان برای انجام امور مختلف پرداخت ارزی، مانند خرید از سایت های خارجی، انتقال ارز به کشورهای دیگر و … استفاده کرد. با این تفاوت که بر خلاف پی پال ایرانیان را تحریم نکرده و همچنین کارمزد آن به نسبت کارمزد پی پال بسیار پایین تر است.

نکته ای که در رابطه با کارمزد وبمانی مطرح می شود این است که به ازای انجام هر تراکنش به صورت ثابت مقدار کارمزد 0.8 درصد از حساب افراد کم می شود. بنابراین فرق نمی کند که شما از کیف پول WebMoney خود برای انجام چه تراکنشی استفاده می کند، باید حتما 0.8 درصد از مبلغ کل تراکنش را به عنوان کارمزد به این کمپانی پرداخت نمایید. بنابراین اگر مقدار تراکنش شما، 1000 دلار است، 8 دلار به عنوان هزینه کارمزد از حساب شما کسر می شود!

کارمزد وبمانی

 یکی از مهم ترین چیز هایی که پیش از کار با سیستم وب مانی باید درباره آن اطلاع داشته باشید، میزان کارمزد وب مانی و هزینه هایی است که در ازای ارائه خدمات از شما دریافت می شود.

کارمزد برداشت از حساب وبمانی چقدر است؟

نحوه محاسبه کارمزد وب مانی در این حالت بسته به نوع کیف پول و نوع برداشت از حساب است. در صورتی که شما از صرافی های مجاز برای انجام این کار استفاده کنید، میزان کارمزد بسته به نوع صراف متفاوت خواهد بود. اما در صورتی که حساب شما دلاری باشید و مقدار دلار مورد نظرتان را از طریق حساب بانکی برداشت نمایید، باید 0.6 درصد (حداقل 100 و حداکثر 600 دلار) به عنوان کارمزد پرداخت نمایید.

حداکثر کارمزد WebMoney چقدر است؟

همانطور که مقدار حداقلی برای انجام تراکنش های مالی در نظر گرفته شده است، حداکثر مقداری نیز این کمپانی برای انجام تراکنش های مختلف در نظر دارد. این حداکثر مقدار بسته به نوع کیف پولی که شما از آن استفاده می کنید، متفاوت است. بنابراین در صورتی که مقدار 0.8 درصد از تراکنش انجام شده توسط شما بیش از مبالغ زیر شود، نحوه محاسبه کارمزد وب مانی به صورت زیر تغییر می کند:

  • WMZ (دلار) : 50
  • WME (یورو) : 50
  • WMR (روبل) : 1500
  • WMU (گریونا اکراین) : 250
  • WMB (روبل بلاروس) : 100
  • WMK (تنگه قزاقستان) : 9000
  • WMV (دانگ ویتنام) : 1,000,000
  • WMG (طلا) : 2
  • WMX (بیت کوین) : 10
  • WMH (بیت کوین کش) : 100
کارمزد وب مانی برای تراکنش های زیر 0 است :
  • بین کیف پول های یک نوع با WM-identifier یکسان
  • بین کیف پول های یکسان با WebMoney Passport یکسان (برای کاربرانی که دارای WM-Passport بیشتر از سطح Intial هستند)
  • برای پرداخت های WMV که کمتر از 500 واحد نباشد

 

  سیستم وب مانی برای ارائه خدماتش بین طرفین در سیستم WMT به ازای هر تراکنش 0.8 درصد از مبلغ پرداختی کسر می کند.  این کارمزد هیچ گاه از 0.01 WM کمتر و از مبالغ زیر بیشتر نمی شود.

 

برای آموزش افتتاح حساب وبمانی میتوانید به سایت دلسا کارت مراجعه کنید و همچنین از تخفیف در کارمزد ها بهره مند شوید.

 

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست