پرفکت مانی

   پرفکت مانی:

   پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی برای پرداخت‌های غیر نقدی در اینترنت است که در سال ۲۰۰۷ ایجاد شده‌است.

  این شرکت یک کمپانی ثبت شده در کشور پاناما است. که خدمات ارز الکترونیکی این سیستم را به کاربران سراسر دنیا ارائه می‌دهد. 

  معمولا از این سیستم برای خرید کالا و خدمات به صورت آنلاین استفاده می‌شود. اگر وب سایتی درگاه این سیستم را داشته باشد، شما می‌توانید به آسانی با استفاده از حساب پرفکت مانی خود از آن‌ها خرید کنید. یکی دیگر از امکاناتی که این سیستم را به ارزی محبوب تبدیل کرده، امکان استفاده از دلارهای این سیستم به صورت کد ووچر (کوپن) است.

زیرا در این صورت شما می‌توانید تنها با وارد کردن کد ووچر، موجودی دلاری حساب کاربری خود را در هر وب سایتی که این روش را می‌پذیرد، افزایش دهید و حتی نیازی هم به افتتاح حساب پرفکت مانی ندارید. پرفکت مانی مانند یک بانک آنلاین فعالیت می‌کند. و حسابی که در آن افتتاح می‌کنید، کیف پول الکترونیکی شما خواهد بود. افراد برای انتقال پول هم از آن استفاده می‌کنند.

خرید پرفکت مانی:

   یکی از آسان ترین راه‌های اتصال به درگاه‌های خرید بین المللی است. همچنین شما می‌توانید با افتتاح یک حساب پرفکت مانی، از آن برای خرید و فروش‌های بین المللی خود استفاده کنید. شرکت پرفکت مانی مشکلی با اتباع ایرانی ندارد. شما می‌توانید برای تراکنش‌های دلاری خود بهره ببرید. و خیالتان بابت هرگونه مشکلی مانند بسته شدن حساب کاربری یا محدود شدن دسترسی شما به آن کاملا راحت باشد.

روش‌های زیادی برای شارژ حساب وجود دارد، اما بهترین و آسان‌ترین روش برای کاربران ایرانی، مراجعه به سایت‌های فروشنده پرفکت مانی است.

شما می‌توانید به راحتی با استفاده از ریال و کارت بانکی خود به صورت آنلاین از وب‌سایت‌های ایرانی پرفکت مانی خریداری نمایید.

پرفکت مانی هم به صورت یورو و هم به صورت دلاری موجود است اما وب‌سایت‌های ایرانی غالبا دلار پرفکت مانی می‌فروشند.

  تعداد کاربران بیش از ۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰ و بیزنس‌های متصل به این سیستم بیش از ۵۰٬۰۰۰ است. همچنین بیش از ۲۵۰ صرافی معتبر در سراسر جهان وجود دارد. که هر کاربر می‌تواند ارز الکترونیکی این سیستم را با ارزهای مختلف دیگر مبادله کند. یا ارز الکترونیکی این سیستم را به کارتهای ویزا یا مستر واریز کند.

چگونه پرفکت مانی بفروشیم؟

برای فروش هم مانند خرید آن فقط کافیست به وب‌سایت‌های ایرانی معتبر مراجعه کنید. پس از ثبت نام در این وب‌سایت‌ها می‌توانید پرفکت مانی‌های خود را برای آن‌ها ارسال کرده و در قبال آن ریال در کارت بانکی خود دریافت کنید.

نحوه فروش به این صورت است که سایت صرافی شما را به درگاه پرفکت خود ارجاع می‌دهد و شما با زدن یک دکمه، مبلغ را برای آن‌ها می‌فرستید و بعد از چند ساعت در کارت بانکی خود ریال دریافت می‌کنید.

perfect money

 

  برای ایجاد ووچر الکترونیکی شما باید یک حساب برای انجام برداشت وجه و میزان لازم ووچر الکترونیکی خود انتخاب کنید. در واقع شما می توانید هزینه ی اندکی برای ایجاد ووچرهای الکترونیکی پرداخت کنید. حساب ووچر الکترونیکی چهار مشخصه ی اصلی دارد که شامل: شماره، کد فعالسازی، میزان و تاریخ ایجاد آن می باشد.

آیا باید در پرفکت مانی هم احراز هویت کنیم؟

برای استفاده از خودِ سیستم پرفکت مانی احراز هویت ضروری نیست اما این شرکت برای حساب‌هایی که احراز هویت نکرده‌اند، کارمزد ۲ درصدی برای هر تراکنش تعیین کرده است.

در صورت انجام احراز هویت کارمزد تراکنش‌ها از ۲ درصد به ۰.۵ درصد کاهش می‌یابند و یک سری محدودیت خاص مثل امکان دریافت وام و … برای شما باز می‌شود.

امنیت پرفکت مانی

امنیت حساب‌های این سیستم تا حد قابل قبولی بالاست. این سیستم از روش شناسایی آی‌پی استفاده می‌کند به این صورت که با هر بار تغییر آی‌پی کاربر برای ورود ملزم به تایید آن از طریق ایمیل خواهد بود.

همچنین از بخش امنیت حساب (Security Center) هم می‌توانید گزینه‌های امنیتی بیشتری مثل تایید پیامکی را هم فعال نمایید.

گزینه امنیتی دیگر در حساب کاربری، کد کارت (Code Card) است. با فعال کردن این گزینه، سیستم برای شما یک عکس شامل چند کد ارسال می‌کند. به این ترتیب، برای هر تراکنش نیاز به وارد کردن یکی از کدها خواهد بود. کدها فقط یکبار ارسال می‌شوند و اگر آن‌ها را گم کنید (یا فراموش کنید) دیگر قادر به دسترسی به حساب خود نخواهید بود، بنابراین بهتر است آن‌ها را در چند جای امن یادداشت کنید.

 

  در حال حاضر این سیستم خدمات گسترده‌ای را در بخش‌های B2C و B2B ارائه می‌دهد. می‌توانید با استفاده از برنامه ای که برای دو سیستم عامل در دسترس است: سیستم عامل iOS و Android و همچنین از طریق کامپیوتر از این سیستم استفاده کنید.

 

برای آموزش ثبت نام در پرفکت مانی میتوانید به سایت دلسا کارت مراجعه کنید و همچنین از تخفیف در کارمزد ها بهره مند شوید.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست