وب مانی

وب مانی:

   یک سامانهٔ پرداخت الکترونیکی سریع و محیطی برای کسب و کارهای آنلاین است. این سامانه امکان انجام تراکنش‌های مالی را در کوتاه ترین زمان و بدون نیاز به حساب بانکی یا کارت اعتباری فراهم می‌کند. این تراکنش‌ها دارای امنیت بالا، غیرقابل بازگشت و غیرقابل شناسایی هستند.

  با استفاده از وب مانی، کسب‌وکارهای آنلاین میتوانند خدمات خود را به مردم سراسرجهان بفروشند و افراد هم می‌توانند خدمات و کالاهای مورد نیاز خود را از پذیرندگان وب مانی خریداری کنند.خدمات اصلی وب مانی انتقال آنلاین پول به سراسر دنیا است.

وب مانی

فایل کلیدی :

  بعد از افتتاح حساب وب‌مانی برای کاربر فایل کلیدی مخصوص حساب ساخته شده، ارائه می‌گردد که توسط این فایل کلیدی دسترسی به حساب ممکن می‌شود. همچنین کاربر می‌تواند در تنظیمات حساب خود، دسترسی به آن را با یک یا چند آی‌پی محدود نماید تا اینکه از ورود دیگران به حساب خود جلوگیری کند. برای استفاده از وب‌مانی ابتدا کاربر باید از طریق وبگاه وبمانی یا نرم‌افزار، نسبت به ایجاد حساب اقدام کند.

  در اکتبر سال ۲۰۱۷ تعداد ثبت نام‌ها در سیستم وبمانی بیشتر از سی و پنج میلیون حساب بود. در سال ۲۰۱۴، آمار داخلی وبمانی، تعداد معاملات در سیستم، صد و شصت میلیون و حجم معاملات بیشتر از هفده میلیارد دلار بود.

  وب‌مانی در همه ی نسخه های خود از سامانهٔ رمز پویا، به صورت پیامک و یا با نرم‌افزار  Enum، استفاده می‌کند. همچنین در صورت استفاده از نسخه کلاسیک که روی ویندوز نصب می‌شود، بعد از افتتاح حساب وب‌مانی برای کاربر فایل کلیدی مخصوص حساب ساخته شده، ارائه می‌گردد که توسط این فایل کلیدی دسترسی به حساب ممکن می‌شود. اضافه کنم که کاربر می‌تواند در تنظیمات حساب خود، دسترسی به آن را با یک یا چند آی‌پی محدود نماید برای اینکه از ورود دیگران به حساب خود جلوگیری کند.

  سیستم وب مانی برای ارائه خدماتش، به ازای هر تراکنش ۰.۸ درصد از مبلغ پرداختی را به‌عنوان کارمزد کسر می‌کند. اما این کارمزد یک حد مشخص دارد و بیشتر از ۵۰ دلار نخواهد شد. سقف کارمزد یورو هم در حال حاضر ۵۰ است و سقف کارمزد بیت کوین هم ۰.۰۰۵ BTC در نظر گرفته شده است.

  هر کاربر در سامانه وب‌مانی از گواهینامه الکترونیکی برخوردار می‌شود. سپس بر اساس اطلاعات وارد شده در زمان افتتاح حساب، انواع گواهینامه الکترونیکی برای کاربران ارائه می‌گردد. اگر کاربر مشخصات شخصی وارد نکند، گواهینامه ناشناس و اگر مشخصات خود را وارد کند، گواهینامه تشریفاتی می‌گیرد.

در حال حاضر وبمانی از کیف پول‌های زیر پشتیبانی می‌کند:

E-wallet : WME – پول الکترونیکی یورو

Z-wallet : WMZ – پول الکترونیکی دلار آمریکا

X-wallet : WMX – رمز ارز بیت کوین

H-wallet : WMH – رمزارز Bitcoin Cash

L-wallet : WML – رمز ارز لایت کوین

P-wallet : WMP – پول الکترونیکی روبل روسیه

B-wallet : WMB – پول الکترونیکی روبل بلاروس

G-wallet : WMG – گواهی سهام طلا

Y-wallet : WMY – واحد پولی ازبکستان

V-wallet : WMV – پول الکترونیکی دونگ ویتنام

U-wallet : WMU – واحد پول گریونای اوکراین؛ به دلیل تحریم‌ها، تولید این کیف پول متوقف شده است.

برای آموزش افتتاح حساب وبمانی میتوانید به سایت دلسا کارت مراجعه کنید و همچنین از تخفیف در کارمزد ها بهره مند شوید.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست