همه چیز درباره ارز دیجیتال HEX

همه چیز درباره ارز دیجیتال HEX
ارز دیجیتال هکس یا HEX چیست؟

همه چیز درباره ارز دیجیتال HEX:  هکس یا HEX یک پروژه کریپتوکارنسی است که خود را به عنوان گواهی برداشت سپرده (Certificate of Deposit) در بلاکچین معرفی می کند و ارز دیجیتال آن با نماد HEX در مارکت کریپتوکارنسی شناخته می شود.

هکس یک توکن ERC20 است که در شبکه Ethereum راه اندازی شده است.

هکس همچنین برای استفاده از اکوسیستم در حال ظهور DeFi (مالی غیرمتمرکز) در ارزهای رمزنگاری شده در شبکه Ethereum طراحی شده است.

هدف نهایی HEX جایگزینی تمام بانک ها و ارائه دهندگان پرداخت در آینده می‌باشد.

هکس یکی از صدها ارز دیجیتالی است که در چند سال اخیر متولد شده است، هدف آن ایجاد یک بازار معامله غیر متمرکز و با سرعت بالا در حوزه بلاکچین است، به گفته توسعه دهندگان متوسط طول مدت سرمایه ‌گذاری سهام در آن 5 سال است.

طولانی‌ترین زمان نیز حدود 15 سال خواهد بود.

این نوع تعهد روی زنجیره‌ای قابل تأیید که در HEX مشاهده می‌شود، در ارزهای دیجیتال شده دیگر تقریبا بی‌سابقه است.

هکس از شبکه Ethereum برای تراکنش (ارسال و دریافت توکن های HEX و همچنین تعامل با قرارداد هوشمند HEX) استفاده می کند ، در حالی که کد اجماع و سازوکار staking در قرارداد هوشمند HEX موجود است.

ارز HEX در پلتفرم HEX.COM اولین گواهی سپرده بلاکچین با بهره بالا- در سال 2020 از هر دارایی دیگری بهتر عمل کرده است.

جزء 20 رتبه برتر توسط Nomics ( BTI شماره 1 را به عنوان یکپارچگی داده‌های بازار تأیید کرده است)، بیش از 240 میلیون دلار HEX به صورت سهام غیرفعال هستند که مقدار متغیر 28% APY را پرداخت می‌کنند.

همه چیز درباره ارز دیجیتال HEX

تاریخچه و بنیانگذاران ارز دیجیتال هگس HEX

ارز دیجیتال هگس HEX توسط یک فرد کارآفرین با نام Richard Heart راه اندزی شده است. راه اندازی این رمز ارز در سال 2019 و در شبکه اتریوم صورت گرفته است. آقای Heart در ارتباط با این ارز دیجیتال بیان نموده است که ” من HEX را راه اندازی کرده ام زیرا می خواستم مشکل بیت کوین و به طور کلی امور مالی را بر طرف کنم.” همچنین وی افزود: ایجاد بهترین دارایی در تاریخ بشریت نیز هدف خاصی بود.

امنیت ارز دیجیتال هگس HEX چگونه است؟

می توان گفت معاملات ارز رمزنگاری شده هگس HEX سریعتر و از برخی جهات امن تر از بیت کوین است. زیرا این رمز ارز از امنیت اتریوم استفاده می کند. همانطور که گفتیم هگس HEX بر روی اتریوم ساخته شده است که یک بلاکچین اثبات کار است و دارای قدرت هش غیرمتمرکز بیشتری نسبت به بیت کوین است.

از دیگر نکاتی که در ارتباط با امنیت این رمز ارز می توان بیان نمود این است که هگز HEX دارای امنیت از CoinFabrik و Chainsecurity است. همچنین کیف پول های سخت افزاری مانند ترزور و لجر را می توان برای هگز استفاده کرد. این دو کیف پول از کیف پول های سخت افزاری می باشند که از امنیت بالایی برخوردار هستند.

کیف پول های پشتیبان کننده ارز دیجیتال هگز HEX
  1. کیف پول لجرLedger: این کیف پول یکی از کیف پول های سخت افزاری است که گزینه مناسبی برای ذخیره سازی ارز دیجیتال هگز Hex به شمار می رود.
  2. کیف پول ترزورTrezor: از دیگر کیف پول های سخت افزاری می باشد که از رمز ارز هگز Hex پشتیبانی می کند. این کیف پول به دلیل ذخیره سازی آفلاین از امنیت بالایی برخوردار است.
  3. کیف پول سیف پلSafePal: کیف پول سیف پل در دو مدل سخت افزاری و نرم افزاری در دسترس است. اپلیکیشن کیف پول سیف پل قابلیت نصب بر روی تلفن همراه را دارد. این کیف پول توسط صرافی بایننس پشتیبانی می شود.
  4. کیف پول تراستTrust: کیف پول نرم افزاری تراست از دیگر گزینه هایی است که می توانید برای ذخیره سازی ارز دیجیتال هگز HEX از آن استفاده نمایید.
  5. کیف پول اتمیکAtomic: کیف پول اتمیک قابلیت نصب بر روی سیستم عامل های ویندوز، اندروید و Ios را دارا می باشد. شما می توانید با استفاده از لینکی که در اختیار شما قرار می گیرد، به مقاله کیف پول اتمیک در سایت زوم ارز مراجعه کرده و با نحوه کار با این کیف پول آشنا شوید.
آینده ارز دیجیتال هکس (HEX)

جالب است بدانید که هکس توسط کارآفرین زنجیره ای و اولین پذیرنده و حمایت کننده بیت کوین آقای ریچاد هارت اختراع شده است. در حال حاضر آقای هارت یکی از متخصصین اتریوم و بازار کریپتو است، او هکس را با قابلیت دو بازرسی امنیتی مستقل طراحی کرده است. اما باید گفت که هکس هنوز دارای رتبه بندی مناسبی نیست و دلیل آن نیز روش های کنترل دسترسی عمومی و مبادلات است.

مبادلات سریع و آسان در شبکه بلاکچین هکس به کاربران اجازه می دهد که بهترین انتخاب را داشته باشند و بتوانند خیلی سریع تراکنش های مالی را ثبت کرده و پاداش دریافت کنند. این در حالی است که بسیاری از ارزهای نوظهور هنوز نتوانسته اند به آنچه از اهداف بلند مدت و نقشه راه ذکر کرده اند دست پیدا کنند. پس به نظر می رسد که هکس در این مورد نیز رقبا را پشت سر گذاشته و پیشتاز است.

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست