صرافی Bithumb چگونه کار می‌کند؟

صرافی Bithumb چگونه کار می‌کند؟

  صرافی Bithumb چگونه کار می‌کند؟ صرافی Bithumb یک صرافی شخص ثالث است که امکان خرید، فروش و معامله ارزهای مجازی مختلفی را برای کاربران فراهم می‌کند. شروع به کار این صرافی از سال 2013 با کمپانی BTC Korea.com Co. Ltd است که مرکز آن در کره جنوبی قرار دارد. از این رو، بیت‌ هامب یکی از پیشرفته‌ترین صرافی‌های صنعت رمزارز است!

  امکانات پیشرفته و کامل، در کنار امکان ارائه خدمات به نهادهای سرمایه‌گذاری باعث شده که از روز تأسیس، بیت ‌هامب از نظر حجم معاملات روزانه به یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های دنیا تبدیل شود. در حال حاضر، حجم معاملات روزانه این صرافی در طول 24 ساعت به متوسط 915 میلیون دلار رسیده و حتی در مقطعی به 2 میلیارد دلار هم رسیده است.

تاریخچه صرافی بیت هامب Bithumb

  این صرافی برای اولین بار در سال 2014 به عنوان اولین سرویس اطلاعات قیمت دارایی های بازار دیجیتال راه اندازی شد. در سال 2014 نام آن Xcoin بود و در سال 2015 به Bithumb تغییر یافت. در سال 2016، بیت هامب سرویس تلفن همراه خود را برای افزایش سهولت دسترسی راه اندازی کرد.

  در سال 2017 این شرکت با رسیدن به مرز 1 تریلیون KRW رهبر جهان در حجم معاملات روزانه شد. در سال 2019 بیت هامب توانست به استاندارد مورد نیاز بریتانیا دست یابد. در سال 2020 بیت هامب برای تحقیقات بیشتر در زمینه فناوری های بلاکچین با دانشگاه کره همکاری کرد.

صرافی Bithumb چگونه کار می‌کند؟

مزایای صرافی بیت هامب Bithumb
  1. حجم معاملات بسیار بالا

  صرافی ارز دیجیتال بیت هامب Bithumb به طور مرتب با حجم عظیمی از معاملات سرو کار دارد. در این صرافی شیوه های معاملاتی به گونه ای سازماندهی شده است که هیچ نیروی خاصی نمی تواند به طور ناعادلانه قیمت های بازار را دستکاری کند.

  1. استخرهای نقدینگی عظیم

  دسترسی به استخرهای نقدینگی بزرگ باعث می شود کاربران بیت هامب خرید و فروش خود را با قیمت هایی که ترجیح می دهند، تکمیل کنند.

  1. امنیت بالا

  صرافی ارز دیجیتال بیت هامب Bithumb یکی از امن ترین بسترهای تجاری برای دارایی های دیجیتال است. بیت هامب از ISMS (سیستم مدیریت امنیت اطلاعات) برای راه حل های امنیتی مشتریان خود استفاده می کند.

  1. خدمات مشتری

  بیت هامب دارای یک سیستم خدمات رسانی سریع و حرفه ای به مشتریان است که مشکلات مشتریان را در هر زمان حل می کند.

معایب صرافی بیت هامب Bithumb
  1. اهداف این صرافی بیشتر در جهت کاربران کره ای تنظیم شده است.
  2. برداشت دارایی به صورت فیات فقط برای کره ای ها در دسترس است.
  3. مابقی صرافی ها از رمز ارزهای بیشتری پشتیبانی می کنند.
  4. در سال 2017 هکرها به اطلاعات 31 هزار کاربر این صرافی دست پیدا کردند.
امنیت در صرافی bithumb

  امنیت در این سایت بسیار بالا است، کاربران هرگز نباید نگران سرمایه خود باشند. البته گاها ممکن است سایت صرافی ها بر اثر باگ های کوچک مورد حمله هکران قرار بگیرد. اما این دلیل نمی شود که بگوئیم این صرافی امنیت ندارد. شاید در سال یک بار همچنی مشکلی برای یک صرافی بزرگ رخ بدهد.

  صرافی بیت هامب برای تاییدیه شما چند مرحله احراز هویت تدارک دیده است، شما با طی کردن مراحل احراز هویت می توانید ثبت نام خود را نهایی و همچنین از تمامی امکانات این سایت بهره مند شوید.

کارمزد صرافی بیت هامب

کارمزدی که صرافی بیت هامب برای انجام معاملات شما دریافت می کند بسیار کم  می باشد، مبلغ کارمزد هر معامله در صرافی بیت هامب 0.15 درصد است، برای مشتریان دائمی صرافی نیاز تخفیفاتی در نظر گرفته شده است که می توان همین مبلغ کم را بین 50 تا 100 درصد تخفیف گرفت.

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست