صرافی کراکن چیست؟

صرافی کراکن چیست؟

صرافی کراکن چیست؟ صرافی Kraken یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال است که فعالیت خود را از سال 2011 در سانفرانسیسکو کالیفرنیا آغاز کرد. جسی پاول (Jesse Powell) بنیان‌گذار این صرافی بزرگ با بیش از 118 میلیون دلار سرمایه است.

امکانات صرافی Kraken چیست؟

یکی از اساسی‌ترین خدمات صرافی کراکن، تبدیل ارزهای فیات مانند USD، دلار کانادا، یورو و GBP به ارزهای دیجیتال و همچنین تبدیل رمزارزها به یکدیگر است. علاوه بر 50 رمزارز، از 3 مارس 2021 صرافی Kraken از دو رمزارز Ocean Protocol (OCEAN) و Energy Web Token (EWT) پشتیبانی کرده و شرایط خرید و فروش این دو ارز دیجیتال را برای کاربران فراهم کرده است.

نکاتی که باید به آن ها دقت کنید:

1_ امنیت و اعتبار صرافی:

زمانی که قصد انتخاب صرافی دارید، در وحله اول به اعتبار آن صرافی دقت کنید. معتبر بودن یک صرافی سبب می شود تا بهتر بتوانید به آن اعتماد کنید. زمانی که یک صرافی معتبر است قطعا دیگر بدون ایجاد هر گونه مشکلی و با خیال راحت می توانید کار خود را انجام دهید. امنیت نیز از دیگر گزینه های مهم است که حتما باید به آن نیز توج کنید. توجه به تمام این موارد سبب می شود تا انتخاب شما یک انتخاب حرفه ای باشد.

2_ کارمزد صرافی:

صرافی ها برای خرید و همچنین فروش و همچنین انجام انتقالات کمی کارمزد دریافت می کند. این کارمزد در بعضی از صرافی کم و در بعضی از صرافی ها زیاد است. باید حواستان باشد که صرافی انتخابی شما، چه مقدار کارمزد کم خواهد کرد. اگر کارمزد صرافی انتخابی شما زیاد باشد و اگر فعالیت شما نیز زیاد شود، قطعا پول زیادی از دستتان به بهانه کارمزد از بین خواهد رفت.

3_ رابط کاربری صرافی:

اگر رابط کاربری صرافی انتخابی شما آسان و مناسب باشد، قطعا کار با آن راحت خواهد بود، و مشکلی هنگام کار با صرافی برای شما نخواهد آمد. اگر رابط کاربری صرافی سخت باشد، قطعا مدام با مشکل مواجه می شوید و این موضوع می تواند در هنگام خرید و فروش برایتان مشکل ایجاد کند. بهترین کار این است که هنگام انتخاب صرافی به دنبال یک صرافی با رابط کاربری آسان باشید. یکی از صرافی های که رابط کاربری آسان دارد ” بایننس ” می باشد.

4_ شفافیت صرافی:

صرافی انتخاب شما اگر شفاف باشد، قطعا از ریز معاملاتتان برایتان گزارش تهیه می کند و آن را در اختیار شما قرار می دهد. اما اگر صرافی شما شفاف نباشد، دیگر این موضوع اتفاق نمی افتد و بسیاری از گزارش های حساب شما پنهان می شود. همیشه به شفافیت صرافی توجه داشته باشید زیرا کمک شایانی به شما در معاملات خواهد کرد.

صرافی کراکن چیست؟

مزایای کراکن

Kraken به شما امکان می دهد ارزهای فیات مانند USD، دلار کانادا، یورو و GBP را به ارز رمزنگاری شده تبدیل کنید. همچنین می توانید از یک ارز رمزنگاری شده به ارز دیگر مبادله کنید. بیش از 50 ارز رمزپایه در Kraken برای خرید از طریق ارز فیات یا مبادله در دسترس است.

پلتفرم Kraken به تازگی پشتیبانی از دو ارز رمزپایه دیگر را اضافه کرده است: Protocol Ocean (OCEAN) و Energy Web Token (EWT). از 3 مارس 2021 هر دو ارز می توانند سپرده و ترید شوند. با این حال، لازم به ذکر است که ساکنان ایالات متحده و کانادا در حال حاضر قادر به ترید EWT نیستند.

همچنین می توانید رمزارز را با استفاده از کارت اعتباری خریداری کنید، اما جزو پرهزینه ترین روش ها به شمار می آید. هزینه ای معادل 3.75٪ + 0.25 دلار! برای استفاده از ارز فیات، باید اعتبار سنجی KYC (مشتری خود را بشناسید) تکمیل کنید. KYC نیاز به تأیید هویت شما دارد. پس از افتتاح حساب، نمی توانید 72 ساعت وجه برداشت کنید.

تاریخچه کراکن

کراکن صرافی ارز رمزنگاری شده است که در جولای 2011 تاسیس شد و در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا مستقر است. Kraken یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین صرافی های ارز دیجیتال می باشد و بنیانگذار آن جسی پاول است. این شرکت 118 میلیون دلار بودجه اولیه جمع آوری کرده است.

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست